וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופר קוטלר מונטה מונתה לתפקיד יועצת כללית בחברת הסייבר הישראלית מורפיסק

13.3.2023 / 8:12

בתפקידה תוביל את מערך הייעוץ המשפטי והציות בחברה וכן תנהל את אבטחת המידע והמחשוב של החברה

נופר קוטלר. מורפיסק,
נופר קוטלר מונטה/מורפיסק

חברת מורפיסק (Morphisec), המפתחת מערכת אבטחה לנקודות קצה בשיטת המטרות הנעות (MTD) המקדימה את צעדי התוקף ומונעת התקפות עוד בטרם הן נוצרות או מתחילות, ממנה את נופר קוטלר מונטה ליועצת הכללית הראשית של החברה (General Counsel) ולחברת הנהלה בה. בתפקיד זה, לאחר שהקימה את מערך הייעוץ המשפטי והציות בחברה, נופר תוביל את מערך זה וכמו כן תנהל את תחום אבטחת המידע והמחשוב במורפיסק.

נופר בעלת תואר ראשון במשפטים בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב. מאחוריה ניסיון עשיר ומגוון. נופר עבדה כעורכת דין במשרד נשיץ, ברנדס, אמיר ושות', שהינו אחד מהמשרדים המובילים בארץ, שם שימשה כיועצת משפטית למגוון קרנות הון סיכון וחברות הייטק, כולל כמה מחברות הסייבר ההגנתי המובילות בארץ. כמו כן, נופר הינה בעלת ניסיון רב בליווי עסקאות מיזוגים ורכישות, וכן סבבי השקעה ומימון. נופר עבדה גם כמובילת מחקר ומתרגלת בתחום דיני התאגידים וניירות ערך באוניברסיטת תל אביב.

"מורפיסק נמצאת במסלול צמיחה מרגש והיא מיצבה את עצמה כמובילה בתחומה: תחום ההגנה באמצעות טכנולוגיית Moving Target Defense, אשר חווה צמיחה מואצת והכרה בחשיבותו האדירה בשנת 2023. אני גאה ונרגשת להצטרף לצוות מוכשר, חד ויודע לחשוב מחוץ לקופסה. אני מאמינה כי יחד נוכל להצעיד את החברה אל עבר שיאים חדשים בעתיד הקרוב", מדגישה, נופר קוטלר מונטה.

על המינוי לתפקיד מציין, רונן יהושע, מנכ"ל מורפיסק: "נופר הפגינה יכולות והבנה עסקית יוצאת דופן בתפקידה, מה שהוביל לקידומה ולהגדלה המשמעותית של תחומי אחריותה בחברה. אין לי צל של ספק כי היא תמלא את תפקידה על הצד הטוב ביותר וזאת תוך הבאת חשיבה חדשנית ויצירתיות ארגונית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully