וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמסה חמסה: רשת Burgerim הכשרה מתרחבת לבית שאן עם הסניף ה-55

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 10:24

Burgerim רשת ההמבורגרים הכשרה, מודיעה הבוקר (ב) על התרחבות ופתיחת פתיחת סניף נוסף, כשר למהדרין, בבית שאן. הסניף החדש מצטרף ל-54 סניפי הרשת בפריסה ארצית. ההשקעה בהקמת הסניף נאמדת בכ-300 אלף שקל

סניף בורגרים בית שאן. אייל גדליה,
סניף בורגרים החדש בבית שאן, יציע מארזים ומשלוחים בנוסף לישיבה במקום/אייל גדליה

סניף חדש, כשר למהדרין, יפתח השבוע לרשת ההמבורגרים הכשרה Burgerim בבית שאן.

הסניף החדש, שינוהל על ידי הזכיינית יערית באבאי, תושבת העיר, ממוקדם במרכז העיר, ברחוב שאול המלך 71, הוא משתרע על שטח של כ-80 מ"ר, הוא יכיל כ-40 מקומות ישיבה והושקעו בהקמתו כ-300 אלף שקל.

בדומה לשאר סניפי הרשת, יציע סניף בורגרים בית שאן שירות משלוחים, לתושבי בית שאן וישובי הסביבה, כמו גם אפשרות לישיבה במסעדה ושירות איסוף עצמי.

הסניף החדש בבית שאן - כשר למהדרין ומציע את התפריט המגוון של רשת בורגרים, הכולל בין השאר מארזי בורגרים במגוון טעמים, כריכים וסלטים, ארוחות ילדים.

רשת בורגרים. סושיאל פרו,
השירות בסניף החדש יציע ישיבה במסעדה, שירות עצמי ושירות משלוחים לתושבי האזור/סושיאל פרו

עוסקים באיתור זכיינים ומתרחבים

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "אנו מברכים בברכת ברוכים הבאים את יערית ואת צוות הסניף החדש, ושמחים על פתיחת הסניף החדש. רשת בורגרים, כפי שהגדרנו אסטרטגית, ממשיכה להתרחב ברחבי הארץ, תוך שאנו מאתרים זכיינים מקצועיים, חרוצים ושירותיים, לוקיישנים מעולים, ופועלים על פיתוח הרשת, המציעה תפריט כשר מעולה, חוויה עשירה, מהירה ונוחה, לקהלי יעד מגוונים, ובפריסה ארצית מלאה".

רשת burgerim, היא רשת ההמבורגרים הכשרה הגדולה בישראל. הרשת מונה כיום כ-55 סניפים ברחבי הארץ מאילת בדרום ועד קריית שמונה בצפון. הרשת מציעה בורגרים (כ- 80 גר' לפני צליה) במגוון מארזים וטעמים, לצד מנות נוספות, ומתאימה לאירועים, הרמות כוסית, ישיבות מרובות משתתפים, מסיבות ימי הולדת לקטנים ולגדולים, כמו גם ארוחות זוגיות ומשפחתיות. הרשת מציעה שירות משלוחים מהיר, יעיל ואיכותי, בכל רחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully