וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיתוג עתידני: המותג הפרטי מאמץ את הבינה המלאכותית ומשיק יין לפסח

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 10:03

יין כשר לפסח שמשיקה רשת מחסני השוק ומותג במלואו בטכנולוגיית AI (בינה מלאכותית) מביא עמו בשורה חדשנית שצפויה להפוך למגמה מתפשטת בקרב יצרנים ורשתות השיווק בישראל ובעולם - תהליך מיתוגי מלא של מוצרי Mass Market (שיווק להמונים) בתוך שעות ספורות

לראשונה בישראל טירוף ה- chatgpt מגיע לעולם הקמעונאות, רשת מחסני השוק. רשת מחסני השוק,
לראשונה בישראל טירוף ה- chatgpt מגיע לעולם הקמעונאות, רשת מחסני השוק/רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק, בבעלותם של משפחות נעמן וכהן, מיישמת את טירוף ה-ChatGPT וה-AI ומביאה אותם אל עולם הקמעונאות הישראלי עם יוזמה שהציגה תהליך מיתוג מסחרי ומהיר באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.

לראשונה בישראל, משיקה רשת מחסני השוק, מוצר מקטגוריית המותג הפרטי, שמשמש כמוצר מסחרי לכל דבר ומיועד לשיווק המוני לצרכנים - אשר עבר תהליך מיתוג מלא (מתחילתו ועד סופו) באמצעות שתי מערכות בינה מלאכותית.

לקראת פסח, אימצה הרשת את שתי הטכנולוגיות שמשתלטות על העולם, ה-ChatGPT וה-AI, לטובת מיתוג עצמי ומהיר של יין כשר לפסח. אם תהליך מיתוג דומה בדרך המוכרת והסטנדרטית, עשוי לארוך שבועות רבים, נדרשו הפעם שעתיים בלבד.

לקראת החג, תשיק מחסני השוק את היין הכשר לפסח ADOM COLLECTION, עם המיתוג החדשני לאחר שעשתה שימוש באלו:

מערכת midjourney - שעיצבה את התווית בעיצוב מינימליסטי ונקי, בהתאם להוראות שניתנו על ידי חטיבת השיווק של הרשת.

מערכת ה-ChatGPT - שהייתה אמונה על כתיבת סיפור הפקת היין הבוטיקי, אשר הוטבעה על גבי התווית בפסקה קצרה. כל תהליך המיתוג של היין המושק בימים אלו, ארך מספר שעות.

היין שעבר מיתוג מלא באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית

הטירוף הטכנולוגי מגיע לעולם קמעונאות, מוצר מסחרי במיתוג מתקדם/רשת מחסני השוק

המוצר המסחרי הראשון שעבר "מיתוג מתקדם"

מחטיבת השיווק של רשת מחסני השוק, נמסר: "אנו נרגשים להוביל מהלך חדשני ולהשיק את המוצר המסחרי הראשון בישראל, אשר מותג באמצעות בינה מלאכותית באופן מלא. טכנולוגיות מתקדמות אלו בעולמות המיתוג והעיצוב, סוחפות את העולם בענפים ובקטגוריות רבות ולא בכדי. השילוב בין שתי המערכות בתהליך המיתוג, הוביל למהירות תגובה ותוצאות מפתיעות ומשביעות רצון, כך שבחרנו לצאת עם התוצר הסופי as is עם דיוק קל מצידנו. תהליך המיתוג ארך מספר שעות, בעוד לרוב תהליכי מיתוג מסורתיים אורכים שבועות ואף חודשים".

איתי נעמן, מנהל השיווק של הרשת הוסיף: "כרשת המחבקת ומעודדת שימוש בטכנולוגיות פורצות דרך בשגרה היומיומית, היה ברור שניקח חלק ונמשיך להוביל טכנולוגית גם במהפכת ה- AI. הכלים הטכנולוגיים החדשים שעומדים לרשותנו ללא ספק כאן כדי להישאר ומספקים תוצרים רוחביים יותר, כך שזה בהחלט משב רוח מרענן ומרתק לבנות תהליכים פרסומיים ושיווקיים בדרך זו. כמובן שעדיין נדרשת שימת לב פרטנית של אנשי מקצוע לעומקו של התהליך, אך בטוטאל, בהחלט מדובר באלטרנטיבה שצפויה לסחוף גם את עולם הקמעונאות על כל רבדיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
היין שעבר מיתוג מלא באמצעות מערכות טכנולוגיות  מתקדמות של בינה מלאכותית. רשת מחסני השוק,
היין שעבר מיתוג מלא באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית/רשת מחסני השוק

יין כשר לפסח מסדרת ADOM COLLECTION אשר עוצב בטכנולוגיות מתקדמות, הוא יין בוטיק אדום ויבש מזני קברנה סוביניון בציר 2021, אשר הופק במיוחד לרגל חג הפסח תחת מותג פרטי של הרשת וישווק בכל 62 סניפי הרשת.

היין בעל גוף קליל עם סיומת מאוזנת. בעל ניחוחות פירותיים. מוצר זה מהווה סנונית ראשונה לאינספור מוצרים נוספים אשר הרשת מתעתדת למתג, בין השאר גם באמצעות שילוב מערכות טכנולוגיות חכמות אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully