וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד יחסי הציבור JWPR נבחר להוביל את יחסי הציבור לרשת הספורט DECATHLON

13.3.2023 / 11:27

משרד יחסי הציבור בבעלות יוני וולף ואור ניר יוביל את האסטרטגיה התקשורתית של רשת DECATHLON, רשת הספורט מהגדולות בעולם, ויסייע בקידום מוצרי ומותגי הרשת וסניפיה והשקות הסניפים החדשים

יוני וולף, אור ניר. רן בירן,
יוני וולף ואור ניר/רן בירן

משרד יחסי הציבור JWPR בניהולו של יוני וולף, והמשנה למנכ"ל אור ניר נבחר להוביל את יחסי הציבור של רשת הספורט הצרפתית DECATHLON.

בישראל יש כיום 9 סניפי DECATHLON ובעתיד הקרוב צפויים להיפתח סניפים נוספים. DECATHLON היא אחת מרשתות קמעונאות הספורט הגדולות בעולם. המותג, שנוסד בשנת 1976, נפרש כיום על פני כ-70 מדינות ברחבי העולם ולו למעלה מ-1700 סניפים. מטרת העל היא להנגיש את הספורט לכולם ולעורר מודעות והשראה לפעילות ספורטיבית מגוונת המעודדת שמירה על אורח חיים בריא. ברוח הנגשת הספורט להמונים, DECATHLON דוגלת בשמירה על מחירים נגישים כדי לאפשר לכל אדם באשר הוא לקנות מוצרי ספורט איכותיים ומעוצבים. השליטה הבלעדית בתהליך העיצוב וההפצה של המוצרים מאפשרת לחברה לתמחר את מוצריה כך שיתאימו לכל כיס, בכל מקום בעולם. ב-DECATHLON ניתן למצוא ציוד ספורט למגוון רחב של ענפי ספורט.

תקציב DECATHLON מצטרף למחלקת הצרכנות והלייף סטייל בניהולה של מיכל אורן, הכולל את רשת אופטיקנה בכוללת כ-80 סניפים, חברת המשקאות המובילה הכרם, מצות אביב, קיטו שף, GoTo ועוד.

משרד JWPR יוני וולף ואור ניר מתמחה ביחסי ציבור בתחומי הטכנולוגיה, התרבות, הצרכנות והתיירות. צוות המשרד מטפל בתקציבים של חברות הטכנולוגיה המובילות בישראל ובהן Wix, Fiverr, GoTo Global, Skai, יוטפו, קרן חברות הצמיחהIGP ועוד. בין תקציבי התיירות הבולטים המטופלים במשרד - הערבה הדרומית - תקציב הכולל את ענפי התיירות של הקיבוצים והמושבים באזור ופארק תמנע, המצפה התת ימי באילת, אלמא - מלון ומרכז אמנויות בזיכרון יעקב, מלון הסוויטות גורדוניה ועוד רבים.

  • עוד באותו נושא:
  • פרסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully