וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

aporia מינתה לתפקיד ה- VP Of Marketing את שי אלעני

13.3.2023 / 11:40

זאת, לאחר שסיים את תפקידו בפרטנר

שי אלעני, סמנכ"ל השיווק של חברת Aporia.. עדן גבאי,
שי אלעני/עדן גבאי

הסטארט-אפ הישראלי, aporia, שפיתח פלטפורמה לניטור ומעקב אחר תקלות במערכות מבוססות בינה מלאכותית, הודיע היום על מינויו של שי אלעני לתפקיד ה- VP Of Marketing (סמנכ"ל שיווק) בחברה. אלעני מצטרף לחברה לאחר שסיים את תפקידו בחברת פרטנר, שם שימש כ- Director of Digital & Data במשך כ-3 שנים, במסגרתם הצליח לשפר משמעותית את תהליכי גיוס הלקוחות החדשים, הדיגיטציה של החברה וקניית המדיה. בנוסף, יזם הטמעה של כלי Marketing Automation חדישים ויצר חיבור מיוחד בין יחידות הדיגיטל, המוצר והדאטה ליחידת צמיחה מבוססת הכנסות.

ב-aporia יהיה אחראי אלעני על כל מערך השיווק הבינלאומי של החברה, השיווק הדיגיטלי, מיתוג והשפה השיווקית, לצד גיוס הלקוחות, התוכן השיווקי והמקצועי, השת"פים העסקיים והכנסים בהם תבחר לקחת חלק החברה.

אלעני, 30, נשוי + 1, מביא עמו לתפקיד למעלה מ-12 שנות ניסיון בתפקידי שיווק מגוונים וכיועץ לסטארט-אפים וחברות בארץ ובעולם ובעבר שימש כיועץ לסטרטאפים במגוון חממות הגדולות במשק. טרם עבודתו בפרטנר, שימש כמנהל הדיגיטל במועדון "הנוסע המתמיד" של חברת התעופה הישראלית, אל־על, שם היה אמון על השיווק בדיגיטל ועל הטמעה והפעלת מערכת ה- Adobe Marketing Cloud - פרויקט ראשון מסוגו שזכה להכרה רבה בשוק הישראלי.

במסגרת תפקידו ב-aporia, יטמיע אלעני שיטות עבודה חדשניות ואסטרטגיות שיווק Go To Market, ידאג לקידום המותג בחזית ה- Demand Generation, Content Marketing, וה-Brand ויהיה אמון על גיוס הלקוחות והרחבת מעגל התפוצה של החברה.

"רעב להצליח ולשנות את העולם"

אלעני מגיע מרקע מגוון בתפקידי ניהול מוצר, אסטרטגיה ודיגיטל ובעל BA במנהל עסקים וכלכלה.
שי אלעני, VP Of Marketing ב-aporia ציין כי: "בעולם שבו ה-AI הופך מנישה לסטנדרט, אני גאה להצטרף לחברה מובילה המתקדמת בעולם בתחום ה-ML Observability שמגדירה מחדש את הדרך לניטור מערכות AI. באמצעות Aporia, החברות הגדולות במשק בונות את העתיד שלהן בצורה אחראית ויעילה. וחשוב לא פחות - לקחת חלק בצוות הנהלה מוכשר ומנוסה עם כישרון ורעב להצליח ולשנות את העולם."

לירן חסון, מנכ"ל ומייסד שותף ב-aporia ציין כי: "המינוי של שי כסמנכ"ל השיווק שלנו מגיע בזמן קריטי עבור aporia, בשנה שאנחנו מרחיבים את טביעת הרגל הגלובלית שלנו וממשיכים לשפר את יכולות הפלטפורמה שפיתחנו. המומחיות שלו ביצירת אסטרטגיות Go-to-Market ובהוצאתן לפועל באמצעות טכנולוגיות, תוכן, ושיווק מבוסס דאטה יהיו מכריעים בהנעת הצמיחה של החברה ובהבטחה שהמסר שלנו יגיע בצורה מדויקת לקהל היעד שלנו. עם שי כחלק מצוות ההנהלה, אנחנו בטוחים שנוכל להשלים את המשימה שלנו - לאפשר לעסקים ברחבי העולם לסמוך על מערכות ה-AI, ולהניב תוצאות חיוביות עבור הארגונים שלהם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully