וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה קרמר מונה כחבר בועדה המייעצת לדירקטוריון של ריסקנה

13.3.2023 / 13:03

קרמר, ממייסדי חברת ציק פוינט ו-Cato Network, מביא עימו לריסקנה נסיון רב בתעשיה הטכנולוגית והבנה מעמיקה בעולם הסייבר ואבטחת מידע. הוא אחד מהיזמים המובילים בישראל עם יותר מ- 25 שנה נסיון מקצועי בהובלת חברות סייבר

שלמה קרמר. יחצ,
שלמה קרמר/יחצ

חברת הסטארטאפ ריסקנה (Rescana) שהינה חברת SAAS מובילה בתחום הסייבר לניהול וצמצום שטחי תקיפה בארגונים וניהול סיכוני אבטחת מידע בשרשרת אספקה גאה להודיע על הצטרפותו של שלמה קרמר כחבר בועדה המייעצת לדירטוריון החברה.

קרמר, ממייסדי חברת ציק פוינט ו-Cato Network, מביא עימו לריסקנה נסיון רב בתעשיה הטכנולוגית והבנה מעמיקה בעולם הסייבר ואבטחת מידע. הוא אחד מהיזמים המובילים בישראל עם יותר מ- 25 שנה נסיון מקצועי בהובלת חברות סייבר, ואשר מכונה "הסנדק של תעשיית הסייבר הישראלית".

קרמר משמש כיום כמייסד ומנכ"ל של חברת Cato Networks והינו דירקטור, משקיע ויו"ר בחברות סייבר ציבוריות ופרטיות כגון: Imperva, LacoonSecurity, Palo Alto Networks, Check Point
בשנת 2008 שלמה קרמר הוכתר כמנכ"ל השנה על ידי SC Magazine ובשנת 2013 נכנס לרשימת Infosecurity Europe Hall of Fame.

"הנסיון והמומחיות בתעשיית הסייבר שקרמר מביא עימו לריסקנה הינו בעל ערך רב ככל שריסקנה גדלה ומספקת פתרונות חדשניים ומתקדמים ללקוחותינו", אומר גיא חלפון שותף מייסד ומנכל בחברת ריסקנה.

שלמה קרמר מציין כי "אני נרגש להצטרף לועדה המייעצת של חברת ריסקנה ולעבוד עם הצוות המוכשר של החברה. פתרונות הסייבר של חברת ריסקנה הינם בעלי פוטנציאל לחולל מהפכה בעבודה של מנהלי אבטחת המידע ואני מצפה לתרום מהמומחיות שלי כדי לעזור לחברה להשיג את מטרותיה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully