וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין וכוכב מישלן: אסף גרניט מבשל לחברים בקמפיין ל-SAUTER

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 10:04

Sauter, מותג מוביל לבישול ואפייה עולה עם קמפיין טלוויזיוני חדש בכיכובו של השף אסף גרניט, מעוטר כוכב המישלן שמארח לראשונה סביב שולחנו, נבחרת של שפים המייצגים את הרבדים השונים באוכלוסיה. "אוכל טוב מחבר בין אנשים" זו עובדה וזה גם המסר המוביל בקמפיין

קמפיין אסף גרניט לסאוטר. מיכה לובטון,
ממישלן לקמפיין: אסף גרניט והמותג SAUTER מבשלים לחברים/מיכה לובטון

חטיבת הסחר והמותגים של אלקטרה מוצרי צריכה, יבואנית ומשווקת מוצרי Sauter, מותג בישול ואפייה מוביל, משיקה קמפיין חדש שמתמקד במכנה המשותף המחבר בין אנשים בכל מקום והוא - אוכל טוב.

האוכל מפגיש בין תרבויות, מחבר בין אנשים ומקרב לבבות, כזה הוא היה ויהיה תמיד. זה בדיוק המסר שמעבירים המותג והשף בקמפיין טלוויזיוני חדש כשהאוכל הטוב שמכין אסף גרניט מכנס סביב שולחן אחד, אנשים מרקעים שונים שמחזיקים בדעות שונות. האווירה הטובה סביב השולחן מותירה את השוני מאחור ומייצרת רגעים משותפים של שמחה ואחדות.

לראשונה מאז נבחר כפרזנטור של המותג SAUTER, יתארחו לצידו נבחרת של שפים מובילים מהמסעדות שלו, ביניהם: שקד שאול, אסי סרי, אורי אליעד ורומי קריינר.

קמפיין אסף גרניט לסאוטר בתמונה עם מיקי ביטון מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה. מיכה לובטון,
השף אסף גרניט עם מיקי ביטון, מנכ"ל חטיבת הסחר והמותגים באלקטרה מוצרי צריכה/מיכה לובטון

המקום בו הכל קורה

הקמפיין החדש של המותג SAUTER בהובלתו של השף אסף גרניט, מתבסס על האנלוגיה לעולם הבישול והאוכל במטבח בו נרקח הכל.

בפרסומת, נראה גרניט עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב, בין סירים מבעבעים כשסביבו שפים אשר מייצגים את רבדי האוכלוסייה המגוונים בישראל, ויחד הם מכינים את המנות השונות.

בתמונת הסיום ניכר רגע מרגש כשגרניט, מגיש את הסיר לשולחן כשמסביבו קבוצת השפים, באווירה משפחתית חמה, שמייצגת חברות, צחוק והנאה.

אסף גרניט מוביל את הקמפיין החדש של סאוטר

השף אסף גרניט בפרסומת חדשה למותג הבישול והאפייה 'סאוטר'/יח"צ

"האוכל הוא גורם מאחד שנוגע בכולנו"

מיקי ביטון, מנכ"ל חטיבת הסחר והמותגים באלקטרה מוצרי צריכה: "מאז ומתמיד, האוכל הוא גורם מאחד, הוא נוגע בכולנו, הוא מרגש ותורם לאווירה טובה, בין בני משפחה, חברים וקהילות".

ביטון התייחס לקמפיין החדש, לפרזנטור ולערכים המובילים ואמר: "השף אסף גרניט, ימשיך ללוות את מותג הבישול והאפייה Sauter. הקמפיין עולה הפעם בתזמון מושלם כי ממש השבוע גרניט המריא לפריז לקבלת כוכב מישלן בפעם השלישית ברציפות למסעדת "שבור" - מעמד שמדגיש ומדייק את ערכי המותג Sauter עם ערכי המקצועיות, הקפדנות והבינלאומיות שמייצג השף אסף גרניט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully