וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירמת BDO רכשה את חברת הייעוץ הטכנולוגי מטאור

עודכן לאחרונה: 13.3.2023 / 13:54

BDO, מפירמות ראיית החשבון הגדולות בעולם, הודיעה כי זרוע הייעוץ שלה רכשה את חברת הייעוץ הטכנולוגי "מטאור" במטרה להרחיב את היכולת לייעץ לארגונים בינלאומיים בתחום

מיזוג בין מטאור ל-BDO. BDO,
חברת הייעוץ הממוזגת יוצאת לדרך. המטרה: הרחבת סל המוצרים המוצעים לארגונים בינלאומיים/BDO

BDO Consulting, זרוע הייעוץ של פירמת BDO ישראל, רכשה את חברת הייעוץ הטכנולוגי מטאור, ופעילות החברה מוזגה לתוך חטיבת הייעוץ הטכנולוגי של BDO. איל אורגד, מנכ"ל מטאור, יצטרף כשותף בפירמה וינהל את חטיבת הייעוץ הטכנולוגי של BDO. אל אורגד מצטרפים גם עובדי מטאור והשותפים המובילים בחברה - מיכאל ברקוביץ, דורון זמר וד"ר טל אספיר.

רו"ח ירון פלד, שותף ומנהל BDO Consulting מסר כי "חברת מטאור מביאה עמה ניסיון רב שנים, מומחים מהשורה הראשונה והתמחויות מקצועיות יוצאות דופן שיאפשרו לנו להעמיק ולהרחיב את סל השירותים של קבוצת הייעוץ הטכנולוגי של BDO. החיבור עם מטאור יאפשר לנו לספק הצעת ערך ייחודית עבור לקוחותינו בשוק הישראלי. השלמת המיזוג מהווה אבן דרך משמעותית עבורנו במסע ליצירת מותג מוביל בתחום הייעוץ הטכנולוגי בישראל ובעולם. בכוונתנו להפוך את קבוצת הייעוץ הטכנולוגי של הפירמה למותג המוביל בישראל".

איל אורגד, מנהל חטיבת הייעוץ הטכנולוגי של BDO : "החיבור של מטאור עם BDO הוא צעד חשוב עבורנו במימוש ההחלטה להפוך מחברת בוטיק לפירמת ייעוץ גדולה עם עשרות יועצים טכנולוגיים ועם נוכחות בכל מגזרי המשק הישראלי. בכוונתנו לנצל את נכסי הפירמה ואת רשת ההפצה שלה כדי להציג שיעור צמיחה דו-ספרתי בכל אחת מהשנים הקרובות, תוך חדירה למגזרים חדשים עבורנו, כגון:

תעשייה, נדל"ן, קמעונות ועוד. עצם היותנו חלק מרשת בינלאומית יאפשר לנו להציע ללקוחותינו גישה לידע ול-Best Practices שעד כה לא היו זמינים לנו. בנוסף, אנו מתכוונים להרחיב את סל השירותים שלנו ולפתח מוצרי ערך מוסף שיתבססו על שילוב הידע והמיומנויות של מטאור עם שאר היחידות בזרוע הייעוץ של הפירמה, החל באסטרטגיה וצמיחה עסקית, דרך חדשנות, אוטומציה ומצוינות תהליכית, מוצרי דאטה ודיגיטל ועד להגנת סייבר".

מטאור, שהוקמה ב-1995, נחשבת לאחת מחברות הייעוץ הטכנולוגי המובילות בישראל ומתמחה בתכנון אסטרטגי למערכות מידע, דיגיטל ודאטה ובגיבוש מפות דרכים טכנולוגיות, בייעוץ טכנולוגי וגיבוש ארכיטקטורת מערכות ותשתיות (כולל ייעוץ ותכנון הגירה לענן), בניהול תהליכי רכש טכנולוגיים ובחירת פתרונות מחשוב ארגוניים, בניהול וליווי מקצועי של פרויקטי פיתוח ויישום של מערכי מידע גדולים ומורכבים, בהובלה של טרנספורמציה דיגיטלית ועוד.

מטאור הובילה חלק גדול מעסקות המחשוב הגדולות והמורכבות במשק הישראלי, בהיקף מצטבר של מאות מיליוני שקלים, בהן עסקות מיקור-חוץ של שירותי פיתוח ותחזוקת מערכות ותשתיות טכנולוגיות במגוון רחב של ארגונים וחברות, כמו תע"ש, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, מגדל, סולל בונה, עיריית ירושלים, YES, פרטנר, לומניס, טאוור ועוד.

מטאור היא בית הייעוץ הטכנולוגי של כמה ארגונים גדולים במשק הישראלי, הובילה וממשיכה להוביל את פרויקטי הפיתוח הגדולים במדינה, תוך דגש על פרויקטים של הקמת מערכי מידע לאומיים ותשתיות לאומיות קריטיות בהיקף מצטבר של מיליארדי שקלים.

BDO היא פירמת ראיית חשבון וייעוץ עסקי הנמנית עם חמש הפירמות הגדולות בעולם, עם סניפים ב-164 מדינות. BDO ישראל נוסדה בשנת 1983 ומפעילה שמונה סניפים ברחבי בארץ, וכן דסקים ישראליים בארה"ב, איחוד האמירויות, סין, הודו, וייטנאם ויוראסיה. הפירמה מעסיקה כיום בישראל כ-1,700 עובדים.

BDO consulting מספקת שירותי כלכלה ופיננסים, טכנולוגיה וסייבר, ממשל תאגידי ורגולציה, תפעול ולוגיסטיקה, אסטרטגיה וצמיחה ומינהלות ציבוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully