וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטף פלוס: מנקים לפסח? יצאנו לבדוק את השואבים של שיאומי

20.3.2023 / 17:30

שיאומי משיקה סדרת שואבי אבק שוטפים של המותג מבטיחה שורה של חידושים. האם המותג הסיני יעשה לשאובי האבק מה שעשה לטלפונים הסלולריים?

שואב אבק רובוטי. ShutterStock
שוטף פלוס: שואבי האבק השוטפים/ShutterStock

בשנים האחרונות, הפכו שואבי האבק החכמים למוצר צריכה (כמעט) בסיסי בבתים רבים בארץ ובעולם המערבי.

עם התפתחות הענף והחדשנות שמציגים המותגים השונים, הפופולריות של שואבי האבק האלחוטיים זינקה והתרגלנו כבר לראות אותם נעים בכל פינה בבית (באופן עצמאי או בהובלת הבעלים), כשהם מנקים ביעילות פירורים מהרצפה וצולחים שטיחים מכל הסוגים, פינות חשוכות מתחת לספה ועכשיו גם שוטפים במקומנו את ריצפה.

חברת שיאומי הסינית שכבשה בשנת 2021 את פסגת קטגוריית הסמארטפונים כשהפכה להיות המובילה בעולם בהיקפי הייצור, מציגה מאז עליה רציפה בהכנסות ולאחרונה היא מצליחה להפתיע גם בקטגוריית שואבי האבק עם מגוון מוצרים של המותג הכוללים פיתוחים מובילים, חדשנות מוצרית, פטנטים בלעדיים ואיכות שאינה נופלת ממתחרים אחרים בקטגוריה.

האם הדרך שהיא עושה, ההתפתחות המהירה, השימוש בטכנולוגיות מתקדמות וחווית המשתמש שהיא מציעה, יובילו אותה אל הפסגה גם בשוק שואבי האבק? יצאנו לבדוק מה היא מחדשת ובחרנו, יחד עם קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל, את 3 הדגמים המובילים והחדשניים ביותר שלה:

xiaomi truclean w10 pro wet dry vacuum. יחצ שיאומי,
xiaomi truclean w10 pro wet dry vacuum, המחיר: 2,249 שקל/יחצ שיאומי

שואב ושוכב: 4 תכונות שאיבה במוצר אחד

דגם Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum הוא שואב שוטף אלחוטי המשלב את כל תכונות השאיבה הקיימות: שאיבה, שטיפה, ניגוב וייבוש במוצר אחד.

דגם זה מציג שיטה חדשה ומשולשת להסרת לכלוך רטוב ויבש בפעולה אחת, הודות לעוצמת ניקוי בעלת 4 שלבים המותירה את הרצפה במראה מבריק לאחר מחזור ניקוי אחד בלבד.

הוא מסוגל להתיישר לזווית 180° להשכבה מלאה במקביל לרצפה על מנת לאפשר כניסה נוחה וניקוי יעיל גם מתחת לספות ומיטות בגובה של 12 ס"מ ומעלה.

כיוונון של מנוע השואב המשולב מפריד בין מים לאוויר ומונע כניסת לכלוך לתוך המערכת, גם כשהשואב שטוח לחלוטין כאשר גליל המברשת הייחודי בא במגע עם הרצפה בשטח פנים גדול פי 3 ממברשת רולר רגילה, מה שמאפשר פעולה יעילה יותר בהסרת כתמים עיקשים ובמניעת הסתבכות שיער ופרווה על גליל המברשת.

השואב Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum מגיע עם 3 מצבי ניקוי, מצב אוטומטי (התאמה חכמה לשימוש יומיומי), מצב עוצמה גבוהה (לריצפה מלוכלכת ולכתמים עיקשים) ומצב ספיגת מים (לרצפת אמבטיה רטובה וכדומה).

סוללת שואב האבק מאפשרת שימוש של עד 35 דקות עבודה בטעינה בודדת הודות לסוללה בקיבולת של 3700mAh ושילוב מנגנון חכם לזיהוי כתמים והתאמה אוטומטית לעוצמת הניקוי כך שעוצמת היניקה וקצב זרימת המים מותאמים אוטומטית בהתבסס על חיווי המתקבל מהחיישן על רמת הלכלוך ומגדיל את זמן השימוש בסוללה במצב אוטומטי.

מסך השואב מגיעה ברוחב 4.85 אינצ' ומאפשר תצוגה ברורה של מצבי ניקוי, הצגת רמת הלכלוך, ניקוי עצמי של גליל המברשת, מצב הסוללה והתראות על מצבים חריגים: התראות מיכל מים נקיים ריק או מיכל מים מלוכלכים מלא וקבלת התראות קוליות המסייעות בכל פעולה.

Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum נמכר ב- 2,249 שקל. מגיע עם אחריות שנה לשואב רטוב-יבש, לסוללה ולתחנת העגינה על-ידי קבוצת המילטון היבואן הרשמי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
xiaomi truclean w10 pro wet dry vacuum. יחצ שיאומי,
xiaomi truclean w10 pro wet dry vacuum/יחצ שיאומי

הראשון מסוגו: מים חמים למלחמה בכתמים

הדגם Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum הוא שואב שוטף אלחוטי חדשני המגיע עם עמדת עגינה משולבת ומכיל את הטכנולוגיה הראשונה מסוגה בתחום שואבי האבק מבית שיאומי, המחממת את המים בשואב באופן אוטומטי ומעניקה תוצאות ניקוי מתקדמות גם בהסרת כתמים קשים.

Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum משלב את כל תכונות השאיבה הקיימות בשיטה מרובעת להסרת לכלוך יבש ורטוב בשאיבה, שטיפה, ניגוב וייבוש במוצר אחד.

לדגם זה, מנגנון חכם לזיהוי כתמים ועוצמת יניקה יעילה המאפשרת לנקות אותם במהירות כאשר מילוי וחימום המים מתרחש באופן אוטומטי ומביא את המים לטמפרטורה של 75°C בלחיצה אחת.

חיישן זיהוי הכתמים בוחן את הכתם בזמן אמת ומתאים באופן אוטומטי את נפח המים הנדרש ועוצמת היניקה לניקוי עמוק ללא בזבוז מים, פעולה שחוסכת בחיי הסוללה.

xiaomi trueclean w10 ultra. יחצ שיאומי,
Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum, המחיר: 3,349 שקל/יחצ שיאומי

קיבולת הסוללה בדגם זה (03680mAh) מאפשרת עד 35 דקות שימוש בטעינה בודדת. ה- Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum שואב ב-3 מצבי ניקוי: מצב אוטומטי לשימוש יומיומי, מצב עוצמה גבוהה לרצפה מלוכלכת ולכתמים עיקשים ומצב ספיגת מים לרצפה רטובה.

המים החמים מוזרמים לתוך המברשת ויוצאים מ-16 נקודות נסתרות תוך הרטבת כל פני המברשת, במטרה לבצע ניקוי יעיל ואופטימלי ואחד הפיתוחים אותם שילבה שיאומי בדגם זה, הוא מנגנון שטיפה עצמית בזמן-אמת כך שמברשת הרולר עוברת ניקוי עצמי 15 פעם בכל שנייה של שטיפת רצפה (900 סל"ד).

השימוש בשואב נוח וקל הודות להיגוי גמיש וקל באמצעות התנועה הסיבובית החזקה של גליל המברשת המקל על הובלת השואב גם לפינות, ללא קושי, מאמץ או תנועה חריגה.

Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum - שואב שוטף אלחוטי עם תכונת ייחודית לחימום המים, שיאומי

שואב האבק מגיע עם עמדת ועגינה חכמה המאפשרת ייבוש באוויר חם למברשת הרולר בטמפרטורה של 55°C ללא פירוק גליל המברשת למניעת ריחות לא נעימים והיווצרות טחב.

מסך ה-LED הדיגיטלי בגודל 3.2 אינצ' מראה תצוגה נוחה לתפעול השואב עם נתונים כמו: רמת הלכלוך (3 צבעים), הפעלת מצב ניקוי עצמי, מידע על עוצמת סוללה, הצגת טמפרטורת המים בזמן-אמת, הצגת מצב חריג והתראות קוליות על מצב מיכל המים.

המחיר ל-Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum של שיאומי: 3,349 שקל. מגיע עם אחריות לשנה לסוללה ולתחנת העגינה על-ידי המילטון היבואן הרשמי.

xiaomi truclean w10 ultra. יחצ שיאומי,
xiaomi truclean w10 ultra, תחנת עגינה חכמה וחימום המים ל-75 מעלות/יחצ שיאומי

הדור החדש של השואבים: שואב-שוטף רובוטי

דגם Xiaomi Robot Vacuum X10+ מייצג את הדור החדש של שואבי האבק הרובוטיים והוא לוקח את חוויית ניקיון הבית - כמה צעדים קדימה.

השואב-שוטף הרובוטי מגיע עם תחנת עגינה All-in-One הכוללת שאיבה, ריקון ושטיפה לניקוי עצמי אוטומטי, והיא מספיק יפה כדי למקם אותה בחלל מרכזי בבית. אין עוד צורך "להחביא" את מתקן התלייה עם השואב האלחוטי או להכניס את השואב המגושם המסורתי לחדר שירות או איזה מחסן קומתי.

ה- Robot Vacuum X10+, הרובוטי החדש מאפשר תוצאות ניקיון ברמה גבוהה הודות לאינטליגנציה מלאכותית וטכנולוגיית ניווט S-Cross, לזיהוי והימנעות תלת-מימדית ממכשולים ואובייקטים במסלול הניקוי וביצוע עצמי של בקרת הניקיון באופן אוטומטי ודינמי.

xiaomi robot vacuum x10+. יחצ שיאומי,
העוזר האישי: xiaomi robot vacuum x10+, המחיר:4,100 שקל/יחצ שיאומי

חיישן צילום RGB המשולב בחזית השואב הרובוטי, משמש לזיהוי האובייקטים ולעיבוד מידע הדמייתי של חלל הבית ובשילוב עם טכנולוגיית ניווט לייזר מתקדם LDS, הוא מבצע סריקה מקיפה לבית (360°), מתכנן ומשרטט את מסלול הניקיון החכם (את השרטוט של מסלול הניקיון תפגשו באפליקציה הנוחה לשימוש Mi Home.

תחנת העגינה משמשת לריקון אוטומטי של הפסולת (כך שאין צורך לרוקן את מיכל האבק מידי שימוש), לייבוש עצמי של מברשות הניקוי (תוך שעתיים), ולמילוי מים אוטומטי למיכל הפנימי בשואב (המתאפשר הודות למערכת התמיכה S-Mopping שתפקידה לבצע בקרר על תכולה המים במיכל שנפחו 2.5 ליטר).

בנוסף, השואב הרובוטי מגיע עם מערכת ניקוי וניגוב משופרת לזיהוי שטיחים ויכולת הרמה אוטומטית, עד 7 מ"מ, של משטחי המברשות הסיבוביות כך שהמטליות הרטובות לא יבואו במגע עם השטיח.

xiaomi robot vacuum x10+. יחצ שיאומי,
הדור החדש של השואבים: שואב-שוטף רובוטי, המחיר: 4,100 שקל, שיאומי/יחצ שיאומי

עוצמת השאיבה 4000Pa ומנוע השאיבה מהחזקים נחשבים לחזקים ביותר ויחד הם מאפשרים לשלוט ב ולבחור בין 4 מהירויות שונות בהתאמה לצורך: שקט, רגיל, חזק וטורבו.

הקיבולת של הסוללה (5200mAh) מציידת את השואב באהרגיית פעולה של עד שעתיים עבודת ניקיון רציפה. השואב חוזר בעצמו לעמדת העגינה לטעינה ומילוי מים (על פי הצורך) ושב חזק ונקי להמשך עבודת הניקיון מהנקודה שבה הפסיק.

ה- Xiaomi Robot Vacuum X10+ מגיע עם חיבור אלחוטי ליישומון Mi Home ועם תמיכה בהפעלה קולית עם אמזון Alexa (2022.8) ו- Google Assistant, לתפעול נוח.

שיאומי אפליקציה. יח"צ,
שיאומי אפליקציה/יח"צ

באמצעות האפליקציה ניתן לזהות ולבחור את החדרים או האזור שנרצה לשלוח את השואב אליהם, נקבל התראות על הצורך בהחלפת אביזרים מתכלים: מסנן, מברשת ראשית וכדומה, נוכל לצפות במפת הניקיון בזמן אמת, לתזמן את יציאתו של השואב הרובוטי לפעולה בימים ושעות שנוחים לנו ועוד.

המחיר: 4,190 שקל. שואב האבק הרובוטי ותחנת העגינה מגיעים עם שנת אחריות של היבואן הרשמי.

שיאומי. יח"צ, מערכת וואלה!
שיאומי/מערכת וואלה!, יח"צ

כאמור, המחירים לדגמים המובילים של שיאומי בקטגוריית שואבי האבק:

Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum נמכר ב-3,349 שקל

Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum נמכר ב- 2,249 שקל

Xiaomi Robot Vacuum X10+ נמכר ב- 4,190 שקל

את שואבי האבק החדשים מבית שיאומי ניתן לרכוש בסניפי רשת שיאומי Mi Store, באתר שיאומי ישראל ובסניפים ואצל המשווקים המורשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully