וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן מבשם מונה למנהל מערך המכירות וניהול הלקוחות של אאוטבריין ישראל

14.3.2023 / 10:20

בתפקידו החדש יהיה אחראי על ניהול מערך המכירות וניהול הלקוחות בפעילות אאוטבריין במזרח התיכון ואפריקה, הן מול לקוחות מקומיים והן מול לקוחות בינלאומיים

עידן מבשם. יחצ,
עידן מבשם/יחצ

פלטפורמת הפרסום הבינלאומית אאוטבריין (Outbrain) מודיעה על מינויו של עידן מבשם למנהל מערך המכירות וניהול הלקוחות האזורי (Account Management& Head of Sales) של החברה בישראל, המזרח התיכון ואפריקה.

לאורך 5 השנים האחרונות הוביל מבשם תחומי אחריות מרכזיים באאוטבריין ישראל - פעילות הסוכנויות והמותגים, ניהול האסטרטגיה של צוות המותגים והובלת צוות מנהלי הלקוחות. בתפקידו החדש יהיה אחראי על ניהול מערך המכירות וניהול הלקוחות בפעילות אאוטבריין במזרח התיכון ואפריקה, הן מול לקוחות מקומיים והן מול לקוחות בינלאומיים.

במקביל ממנה אאוטבריין את ליאור חירות, מנהלת האסטרטגיה בצוות המותגים, למנהלת הפעילות העסקית מול הסוכנויות והמותגים בישראל.

עידן מבשם: "אני גאה ומלא ציפיה להזדמנות להוביל את המערך האזורי ובפרט את הפעילות בישראל. אאוטבריין נמצאת בתקופה מצוינת ועומדת מול הזדמנויות צמיחה רבות ומגוונות. אני מודה לחברה על האמון ומצפה לקחת חלק משמעותי בהמשך ביסוסה כפלטפורמת הפרסום המובילה ב- Open web".

לירון אברהם, מנהל אאוטבריין במזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה: "אנחנו שמחים ומברכים על הקידום הפנימי של עידן, שמביא איתו ניסיון ויכולות ניהוליות רבות. עידן הוביל את המכירות למותגים בשוק המקומי באאוטבריין בהצלחה גדולה, סומן כעתודה ניהולית ועכשיו מתקדם לשלב הבא במסגרתו יוביל את צוותי המכירות של המותגים בישראל ושל שותפי האקספורט שלנו במטרה להמשיך ולחזק את הדימנד של אאוטבריין בארץ ובעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully