וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיפרקרוטר מתרחבת עם מינוי של שני דירקטורים חדשים

14.3.2023 / 10:35

עודד דקלבאום מונה לדירקטור מוצר במרכז הפיתוח הישראלי ובוריס לוין מונה ל-Sr. Director of Engineering - דירקטור הנדסי בכיר

בוריס לוין (מימין) ועודד דקלבאום. זיפריקרוטר,
בוריס לוין (מימין) ועודד דקלבאום/זיפריקרוטר

חברת ZipRecruiter, שפיתחה ומנהלת את זירת התעסוקה הדיגיטלית מהמובילות בצפון אמריקה, מודיעה על מינוי שני דירקטורים חדשים. עודד דקלבאום מונה לדירקטור מוצר במרכז הפיתוח הישראלי ובוריס לוין מונה ל-Sr. Director of Engineering - דירקטור הנדסי בכיר.

עודד ינהל קבוצה של מנהלי מוצר אשר יובילו את קו מוצרי החברה לארגונים בינוניים וגדולים, למעט job Ads. מטרת מוצרים אלו היינה לנהל ולייעל תהליכי גיוס עובדים משלב מציאת מועמדים, יצירת קשר, שיחה ראשונה, ראיונות סינון וקבלת החלטה אם לגייס או לא. מוצרים אלו ינגישו את מאגר המועמדים הענק של ZipRecruiter לארגונים תוך אוטומציה של מרבית תהליכי הגיוס עם מטרה להגדיל את כמות הגיוסים המוצלחים לכל מגייס. עודד בעל ניסיון רב בתחומי הדאטה, זירות מסחר וכלים תומכים לאנשי מכירות. הוא עבד על פיתוח מוצרים למעלה מ-25 שנה כמפתח, מנהל מאגרי מידע ומנהל מוצר. הוא הוביל צוותי דאטה ומוצר בארגונים בהם צה"ל, בנק דיסקונט, ebay ו-Lusha.
בוריס יהיה אחראי על מספר קבוצות מחקר ופיתוח מרכזיות בסייט הישראלי של החברה העוסקות בעולמות הדאטה והדאטה סיינס. הוא מצטרף לאחר שורה של תפקידי ניהול פיתוח בכירים. לאחרונה שימש בתור סמנכ"ל פיתוח ביוניקורן הישראלי יוטפו ולפני כן דירקטור פיתוח וחבר הנהלת הסייט הישראלי של חברת איביי. בוריס הינו בעל תואר בהנדסת חשמל ומחשבים מהטכניון.

יוסי תאגורי, מנכ"ל מרכז הפיתוח של זיפרקרוטר בישראל: "אנחנו ממשיכים לגדול ולצרף לצוות את הטובים ביותר כדי לחזק את הכוח הטכנולוגי שלנו במטרה לחבר מיליוני מעסיקים ומחפשי עבודה בדרך לעוד התאמה מוצלחת. בוריס ועודד הם דוגמא לזה. בחודשים הקרובים נגייס עוד עשרות מפתחות, מנהלי מוצר וחוקרי דאטה לצוות שלנו."

הפלטפורמה של זיפרקרוטר מחברת אנשים באופן אקטיבי למקומות עבודה שעשויים להתאים להם ולהיות הזדמנות הגדולה הבאה עבורם וזאת באמצעות טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית. יכולת ההתאמה המדויקת משפרת את חווית החיפוש עבור מחפשי עבודה ומסייעת לעסקים בכל הגדלים למצוא ולהעסיק את המועמדים המתאימים ביותר במהירות. זיפרקרוטר הינה אפליקציית חיפוש העבודה המדורגת מס' 1 בהורדות במכשירי אפל ואנדרואיד בשלוש השנים האחרונות, עם מיליונים של מועמדויות שהוגשו דרכה ומעל 3 מיליון מעסיקים אשר השתמשו בפלטפורמה לצרכי גיוס העובדים שלהם. מרכז הפיתוח הישראלי של החברה הפועל במתחם שרונה בתל אביב מעסיק 120 עובדים ונמצא בשלבי התרחבות וקליטת עובדים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully