וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא לאומי חדש: הרווח הנקי לבנק ב-2022: 7.7 מיליארד שקל

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 11:20

גם בתוך שנה של דוחות מעולים לבנקים בישראל, מצליח לאומי להתבלט עם רווח נקי של 7.7 מיליארד שקל לשנת 2022. המנכ"ל, חנן פרידמן: "מתחייבים להמשיך ולשפר את השירות ללקוחות ולהציע להם את חוויית הבנקאות הנוחה בישראל"

סניף בנק לאומי בראשון לציון בו התרחש אתמול ניסיון שוד. ראובן קסטרו
שיא רווח לאומי לבנק לאומי, שמצליח לבלוט גם על רקע שנה נהדרת לבנקים בישראל/ראובן קסטרו

תוצאות חזקות ללאומי בשנת 2022: תשואה להון של 19% ברבעון הרביעי ו-17% בשנה כולה, עם צמיחה אחראית בתיק האשראי באמצעות מיקוד בסגמנטים האסטרטגיים שנבחרו - 18.4% בשנת 2022.

זאת לצד רווח שיא (נקי) של כ-7.7 מיליארדי שקל בשנת 2022 (בהשוואה לרווח של כ-6 מיליארד שקל בשנת 2021) ושיפור מהותי ביחס היעילות - 31.8% ברבעון הרביעי של השנה.

הדיבידנד המצטבר לבעלי המניות לשנה כולה עומד על כ-1.8 מיליארדי שקל, הכוללים 698 מיליוני שקלים בגין הרבעון הרביעי.

התוצאות המצוינות מציבות את לאומי בראש טבלת הרווח של הבנקים בישראל.

יו"ר בנק לאומי, ד"ר סאמר חאג'-יחיא, בכנס כלכלי בסעודיה. Future Investment Initiatives,
יו"ר לאומי, ד"ר סאמר חאג' יחיא/Future Investment Initiatives

יו"ר דירקטוריון לאומי, ד"ר סאמר חאג' יחיא:

"השינויים וההתאמות שביצענו באסטרטגיה ובמדיניות של הבנק, וכן בניהול המעשי, אפשרו בשנה החולפת ללאומי לחזק את מעמדו המקומי והבינלאומי, לשדרג את השירות ללקוחות, להעצים את המשאב האנושי ולהבטיח את האיתנות הפיננסית שלו. אנחנו ממשיכים להוביל ולקדם בנקאות יוזמת, חדשנית ואחראית עבור הלקוחות שלנו, תוך שימת דגש על שיפור מתן השירות.

בטוחני שבזכות מנהלינו ועובדינו המקצועיים והמסורים, ההשקעות בטכנולוגיה ובחדשנות, האמון של הלקוחות והמשקיעים והמחויבות לפעילות הסביבתית, החברתית והממשל התאגידי, ימשיך לאומי להוביל את המערכת הבנקאית בישראל".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
חנן פרידמן, בנק לאומי. יחסי ציבור,
מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן/יחסי ציבור

מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן:

"אני מודה לעובדי ומנהלי לאומי על ההישגים ועל התוצאות המצוינות שהושגו בזכותם, ובזכות יישום מוצלח של האסטרטגיה שלנו, שכוללת הטמעת כלים טכנולוגיים מתקדמים שפיתחנו - ועודנו מפתחים.

כבנק המוביל בישראל, אני גאה על מהפכת השירות והנוחות שאנו מובילים, ושכבר נותנת את אותותיה. התחייבנו לשים את נוחות הלקוחות במרכז - וכך אנו עושים, עם פיתוח מוצרים חדשניים וגישה פרואקטיבית ויוזמת מולם. אנו מתחייבים להמשיך ולשפר בצורה משמעותית את השירות ללקוחות ולהציע להם את חוויית הבנקאות הנוחה בישראל - בכל ערוץ שירות שיבחרו. אני גאה גם על שורת היוזמות הצרכניות שהשקנו לאחרונה שנועדו להקל על הלקוחות בתקופה מאתגרת זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully