וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייפן תעניק ל-25 העובדים שהשלימו שנתיים בחברה הלוואה של 250 אלף שקל שתהפוך למענק אם לא תונפק

צורי דאר

3.3.2003 / 11:10

ההלוואה תוחזר על ידי 25 העובדים בתמורה לאופציות שיקבלו כשהחברה תונפק; החברה גייסה עד כה לפחות כ-50 מיליון שקל; 60 עובדים קיבלו הלוואה דומה לפני שנתיים * AMD ופוג'יטסו ישקיעו בסייפן לפי שווי של כחצי מיליארד דולר



חברת הסטארט אפ הישראלית סייפן (Saifun) מסרה היום כי תעניק לעוד 25 עובדים שהשלימו שנתיים של עבודה בחברה הלוואה בסך 250 אלף שקל במזומן.



מדובר בהטבה מיידית שמקבלים עובדי החברה במזומן בצורת הלוואה. ההלוואה תוחזר על ידי העובדים בתמורה לאופציות שימומשו במזומן כשהחברה תונפק. במידה שהחברה לא תונפק, ההלוואה תהפוך למענק.



קבוצה נוספת של עובדים - כ-60 במספר - קיבלה הלוואה מהחברה לפני כשנתיים, אז החלה סייפן במדיניות ההלוואות לעובדיה.



"העובדים הם המשאב החשוב לנו ביותר ואני שמח על שבטחוננו בעתיד החברה מאפשר לנו להציע להם הלוואות כה נדיבות", אמר ד"ר בועז איתן, נשיא ומנכ"ל סייפן. "אנו מעריכים את השקעתם הרבה של עובדינו, את מקצועיותם ואת נאמנותם לחברה ושמחים על האפשרות לתגמל אותם במיוחד בתקופה כזו".



סייפן, הנחשבת לחברת הסטארט אפ המבטיחה בישראל, נוסדה ב-1998 על ידי איתן. סייפן פיתחה טכנולוגיית זיכרון בלתי-נדיף (non-volatile memory - NVM) בשם - Saifun NROM. טכנולוגיה זו, המהווה מהפך בשוק הזכרונות הבלתי-נדיפים, ממקמת שני בייטים בתא זכרון אחד ומאפשרת ייצור רכיבי זיכרון בצפיפות גבוהה ובתהליכי ייצור פשוטים. קו המוצרים של החברה משרת את השווקים הצומחים למוצרים ניידים, כגון טלפונים סלולריים, מכשירי PDA, מצלמות דיגיטליות ויישומי אינטרנט.



סייפן גייסה עד כה לפחות כ-50 מיליון דולר בשני סבבים מהחברות אינפיניון, מורגן סטנלי, טאוור, אם-סיסטמס, מהקרנות ג'מיני וקונקורד ומבנק אוף אמריקה. בשנה שעברה השקיעו בחברה AMD ו-פוג'יטסו, כ-25 מיליון דולר לפי שווי חברה של למעלה מחצי מיליארד דולר.



לסייפן מספר שותפים אסטרטגיים, ביניהם AMD, Infineon Technology , Fujitsu, Marconix, TOWER ואחרים. לאחרונה הרחיבה סייפן את שיתוף הפעולה הקיים עם אינפיניון הגרמנית בתחום זכרונות הפלאש בחברה המשותפת - אינפיניון פלאש. הפעילות מהווה מהלך נוסף בהפיכת טכנולוגיית Saifun NROM לטכנולוגייה המובילה בשוק הזכרונות הבלתי נדיפים.



בסייפן מועסקים היום כ-130 עובדים. החברה מסרה כי היא ממשיכה בגיוס מהנדסי חשמל ואלקטרוניקה, מהנדסי Logic ומהנדסי Circuit וכן סטודנטים להנדסת חשמל ואלקטרוניקה. מטה החברה ממוקם בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully