וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפצים? הטמפרטורות שירדו מזכירות להיערך כבר עכשיו לחורף הבא

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 17:18

הטמפרטורות שירדו והגשם שחזר מזכירים לנו שהחורף האחרון לא היה קל. אם אתם לקראת שיפוץ בבית ומחפשים אחר פתרון חימום נכון עבורכם שיהיה גם יעיל וחסכוני, המידע על מערכת חימום חכמה שהבאנו פה, עשוי לעניין אתכם. הפתרון (שאינו זול) מבטיח לחסוך 75% מצריכת החשמל

זוג בחורף. ShutterStock
קר לכם בבית? לקראת עונת השיפוצים קיבלנו מידע על פתרון חימום פחות מוכר/ShutterStock

אם אתם לקראת שיפוץ הבית, ובשלבי חיפוש אחר פתרון מתקדם לחימום בטיחותי, איכותי וחסכוני, בוודאי חיפשתם מידע, בין יתר הפתרונות, גם על מערכות החימום החכמות שהפכו בשנים האחרונות למבוקשות בישראל.

מערכת חכמה המתבססת על משאבת חום, מספקת חימום למי הצריכה בבית, למעוניינים בזרימת מים חמים ללא הגבלה, לחימום תת רצפתי ו\או רדיאטורים מובנים ונסתרים בקירות. מדובר בפתרון שמבטיח לספק לכם זרימת מים חמים ללא הגבלה \ חימום תת רצפתי, באופן איכותי וחסכוני ביותר.

ביקשנו מלירן יצחקוב, מנהל תחום CAC בחברת LG ישראל להסביר קצת יותר ובשפה "צרכנית" בגובה העיניים: "לרוב, לקראת שיפוץ ישנה התלבטות לגבי שיטת החימום שכדאי לנו להתקין בבית. בשנים האחרונות נכנסו לשוק הישראלי מערכות חכמות לחימום יעיל וחסכוני יותר מכל שיטת חימום אחרת שהכרנו, שבנויות ממשאבת חום, אך בשל היעדר מידע חופשי על ההיצע הקיים בשוק הישראלי, לא מעט אנשים מחמיצים אפשרויות איכותיות, משתלמות ונוחות".

"כדי שהמידע יהיה נגיש וברור לכולם, וכדי שהישראלים שמשפצים כעת את ביתם יוכלו להיערך נכון לחורף הבא ולהכיר את אפשרויות החימום שמספרת מערכת כזו, אני אנסה לעשות קצת סדר במידע".

פתרונות חימום מתקדמים lg. יח"צ,
פתרונות חימום מתקדמים LG: פתרון שאינו זול אבל חסכוני בטווח הארוך/יח"צ

"לכל בית מתאים פתרון אחר"

האם מערכת חימום שבנויה ממשאבת חום מתאימה לכל בית? כל בעל מקצוע יכול להתקין אותה, ולאיזה בעל מקצוע בעצם פונים?

"מגוון פתרונות החימום שיש כיום בשוק הוא רחב, ההבדלים המשמעותיים בעלויות, בזמן ההתקנה ובמשאבים, תלויים בסוג הבית, בגודל הבית, וכמובן בצרכי הלקוח. לשאלתכם כן, לכל בית יש את הפתרון שנכון לו יותר, אך לא מדובר בפתרון אחיד שמתאים לכולם.

בדיוק מהסיבה הזו, בכל המקרים מומלץ להתייעץ עם מתקינים מורשים בלבד, ורק לאחר שוידאתם כי הם אכן מוסמכים לבצע התקנות של מערכות מסוג זה. תכנון מוקפד, מותאם ומקצועי של המערכת ואופן פריסת הצינורות, ישפיעו על איכות התוצאה שנקבל. חשוב לקחת זאת בחשבון".

מהן העלויות ואיך למעשה המערכת חוסכת לנו צריכת חשמל?

"ההשקעה התקציבית לא קטנה, במקרה שנרצה לשלב חימום תת רצפתי למשל, היא יכולה להגיע עד לעשרות אלפי שקלים, אך לטווח הארוך ההשקעה מחזירה את עצמה.

אך אם נתייחס למשל למערכת החימום המשולבת Therma V של LG שנחשבת מהמתקדמות ביותר מבין ההיצע הקיים, הצרכן יכול לדעת שהוא ייהנה מחיסכון כספי משמעותי בטווח הארוך מהסיבה ש 75% מהאנרגיה הטבעית של ה-Therma V נקלטת מהסביבה, ו-25% בלבד מגיעה מחשמל.

דגם THERMA V Monobloc R32 מפחית משמעותית את פליטת ה-CO2 בהשוואה לדוודי שמן או גז, והוא כולל בקר מתקדם וידידותי למשתמש המאפשר שליטה מלאה ובקרה על כל מצבי/נתוני פעולת המערכת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מצב טמפרטורה עונתי therma vL- G. יח"צ,
מצב טמפרטורה עונתי therma vL- G/יח"צ

"האוויר בבית פחות יבש ופיזור החום אחיד"

מהם היתרונות העיקריים של מערכת החימום מהסוג הזה?

"מעבר לזרימת מים חמים ללא הגבלה, במידה ומשולב חימום תת רצפתי \ רדיאטורים, פיזור החום בחלל הבית נעשה בצורה אחידה, בכל החלל הטמפרטורה אחידה ויציבה מבלי שנצטרך לשנותה, כלומר, מכוונים את הטמפרטורה פעם אחת בעונה, אם נרצה להעלות או להוריד מעלות, כמובן שנוכל לעשות זאת אך בשגרה אין בשיטה הזו תנודות בטמפרטורה, אין צורך לכבות ולהדליק כפי שקורה בדוד חימום המים, במזגן, בתנורים ובכל שיטת חימום אחרת.

מדובר בשדרוג משמעותי מאוד של איכות החיים בבית. בנוסף, בשיטת חימום ע"י כל מערכת שבנויה ממשאבת חום הלחות נשמרת באוויר, דבר שמפחית כמעט לחלוטין את תחושת היובש האופיינית לפתרונות חימום אחרים. יתרון בולט נוסף הוא שהמערכת פועלת באופן שקט ביחס למערכות חימום דומות".

כל מי שמעוניין להתקין אותה יצטרך לבצע שיפוץ מקיף ונרחב?

"לא. את מערכת LG Therma V Monobloc R32 ניתן להתקין בבית חדש אך גם כחלופה לפתרונות חימום שכבר מותקנים. תחילה, יש צורך לבדוק את התשתיות הקיימות עם בעל מקצוע (מתקין תשתיות), משום שהרבה תלוי באלו שכבר קיימות, אם קיימות. גם העלויות באופן טבעי משתנות בהתאם לתשתיות, לגודל הבית ולצרכי הלקוח.

הרבה אנשים בוחרים לעבור מפתרונות אחרים למערכת מהסוג הזה, מתוך שיקולי נוחות וחסכון כלכלי שלא ניתן לקבל בפתרונות האחרים, ובפירוש לא בכל המקרים נדרש לבצע שיפוץ נרחב ומקיף."

לירן יצחקוב מנהל תחום cac חברת LG מסביר על מערכות החימום החכמות לבית. יח"צ,
לירן יצחקוב מנהל תחום cac חברת LG מסביר על מערכות החימום החכמות לבית/יח"צ

חשוב להכיר את מגוון הפתרונות

במידה ונרצה להתקין רק חימום תת רצפתי או למערכת המים הביתית בלבד, נוכל?

"אכן כן, אפשר לבחור להתקין פתרון אחד מתוך מגוון הפתרונות הרחב שהמערכת מציעה".

היכן ניתן לקבל ייעוץ ובמידת הצורך לבצע רכישה?

"על פי רוב, בעלי המקצוע הם שממליצים ללקוחותיהם על הפתרון או סוג המערכת המתאימים ביותר, לפי דעתם האישית והמקצועית. בנימה אישית וכמו בכל תחום, המלצתי לצרכנים היא לבדוק, להכיר לעומק את מגוון האפשרויות, רק לאחר מכן לבחור באופן מותאם ומושכל.

לפרטים, מידע וייעוץ ניתן לפנות למשווקים המורשים של החברות המתמחות בתחום מערכות החימום החכמות, הבנויות עם משאבת חום. רשימת המתקינים המורשים של מערכות LG מופיעה באתר ברימאג מערכות בע"מ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully