וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד אופיר אלקלעי נבחר ליו"ר הסתדרות עובדי המדינה

14.3.2023 / 17:07

אלקלעי נבחר במהלך הוועידה התשיעית של הסתדרות עובדי המדינה שהייתה במעמד שר הכלכלה ושר החוץ. יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אני סמוך ובטוח שבעשייתו ובדרכו הערכית והמסורה למען העובדים, יוביל אלקלעי את השירות הציבורי מעלה-מעלה"

עו"ד אופיר אלקלעי. יחצ,
עו"ד אופיר אלקלעי/יחצ

עו"ד אופיר אלקלעי נבחר ליו"ר הסתדרות עובדי המדינה במהלך הוועידה התשיעית של הארגון שנערכה בנס ציונה - בהשתתפות שר הכלכלה ניר ברקת ושר החוץ אלי כהן.

בוועידה, שהייתה בסימן 75 שנים למדינת ישראל ותחת הכותרת "מנהיגות, התחדשות וערכים", השתתפו כ-700 נציגים מכל משרדי הממשלה, מנכ"לי משרדים, הממונה על השכר באוצר אפי מלכין וצוותו, נציב שירות המדינה דניאל הרשקוביץ ושותפים לדרך.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "אני מברך את חברי אופיר אלקלעי על בחירתו, וגאה באמון שנתנו בו מוסדות הסתדרות עובדי המדינה. אני סמוך ובטוח שבעשייתו למען העובדים והעובדות, ובדרכו הערכית והמסורה, הוא יוביל את השירות הציבורי מעלה-מעלה לטובת המדינה והציבור הישראלי כולו".

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה הנבחר עו"ד אופיר אלקלעי: "עובדי המדינה הם הלב של השירות הציבורי ואני רואה בתפקיד שאליו נבחרתי שליחות חשובה: לטפל בזכויות העובדים ולעשות הכול כדי לתת את השירות הטוב ביותר לציבור.

אני רוצה להודות ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד על הגיבוי והתמיכה במהלך כל הדרך ולחבריי ראשי הוועדים בהסתדרות עובדי המדינה על השותפות, על החברות ועל המסירות לטובת ציבור העובדים. אנחנו נמצאים זמן קצר אחרי הסיכום על הסכם המסגרת שבמסגרתו יחולו תוספות שכר משמעותיות לעובדים, יקוצר שבוע העבודה ויינתן מענק מיוחד לקראת פסח בגובה 6,000 שקל. לצד ההטבות ושיפור תנאי העבודה, בפני הסתדרות עובדי המדינה אתגרים נוספים בשלל משרדים שגם בהם נדע לעמוד. בתוך סביבת עבודה משתנה - נשכיל להוביל תהליכים עתידיים לטובת העובדים והשירות הציבורי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully