וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ללוחמים בלבד: רשת מועדוני הכושר UFC GYM מרחיבה פעילות בישראל

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 9:30

רשת מועדוני הכושר הבינלאומית UFC GY, המבוססת על ענף אומנויות הלחימה המשולבות (MMA), פתחה בישראל את הסניף הראשון לפני כשנה ברעננה וכעת היא מרחיבה את הפעילות המקומית ומשיקה 2 מועדונים חדשים בתל אביב ובבאר שבע, בהשקעה של כ-8 מיליון שקל

ufc gym מועדון פותח סניפם בתל אביב ובבאר שבע. יח"צ חו"ל,
ufc gym מועדון פותח סניפם בתל אביב ובבאר שבע/יח"צ חו"ל

חברת UFC היא חברה אמריקאית פרטית והגדולה בעולם לקידום ענף אמנויות הלחימה המשולבות (MMA) והיא ידועה כמי שמארחת את הלוחמים עם הדירוג הגבוה ביותר בענף באירועי לחימה מקצועיים ברחבי העולם.

חברת הבת UFC GYM שהוקמה בשנת 2009 ע"י איגוד UFC העולמי שמאגד תחתיו את טובי לוחמי ה- MMA בעולם, היא רשת בינלאומית של מועדוני כושר הפועלים תחת עקרונות הלחימה לצד מענה מקצועי וקהילתי להוויית הכושר כולה וכיום היא מפעילה מועדונים ב-36 מדינות עם 160 סניפים ברחבי העולם.

תחרויות הלחימה אותן מפיק הארגון מארחות את 500 הלוחמים הטובים ביותר בעולם, עם 278 מיליון אוהדים, 1.1 ביליון צופי טלוויזיה בתשלום בתחרויות ו-65 מיליון עוקבים בפלטפורמות הסושיאל.

הרשת הבינלאומית למועדוני הכושר, שנחשבת לצומחת בעולם בקטגוריית פרימיום, השיקה את סניפה הראשון בישראל לפני כשנה ברעננה, וכעת היא מודיעה על כוונת התרחבות ופתיחה של 2 מועדונים נוספים במיקומים אסטרטגיים: תל אביב ובאר שבע בהשקעה של 8 שקל.

רשת ufc gym לכל המשפחה כולל ילדים. יח"צ,
רשת ufc gym לכל המשפחה, פותחת מועדונים חדשים בת"א ובבאר שבע/יח"צ

מענה לחובבים ולוחמים מקצועיים

המועדונים החדשים בתל אביב (אבן גבירול 68) ובאר שבע (מרכז מסחרי מקס אמות), יציעו מתחמים של אימוני כושר ואימוני דוט ע"פ שיטת UFC GYM, מתחם MMA מקצועי ללוחמים ולכל אוהבי האימונים המאתגרים מעולמות הלחימה.

בנוסף למתחמים ייעודיים לשיעורי אגרוף ואומנויות לחימה (אימונים בהשראת שיטות לוחמי MMA), מוצעים ברשת חדרי כושר מפוארים, אולמות סטודיו לשיעורים מגוונים, סטודיו לפילאטיס מכשירים ומשטחי DAILY ULTIMATE TRAINING לאימונים פונקציונאליים.

ברשת UFC GYM ישראל, הזכיינית של הרשת הבינלאומית במחוזותינו, שותפים איש העסקים דוד ג'אוי ואיש העסקים ירון סלע, מבעלי רשת מועדוני הכושר הוותיקה "גרייט שייפ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קהילה חובבי UFC בישראל, הולכת וגדלה

עם פתיחת שני הסניפים החדשים, רשת UFC GYM ישראל ממנה את ויקי דבוש, לוחם בעל ניסיון רב, אלוף העולם במשקל 69 ק''ג בג'יו ג'יטסו וספורטאי השנה 2022 - כראש תחום הלחימה הארצי.

דבוש עומד היום בראש נבחרת NXT GEN, המלווה ספורטאים צעירים מכל רחבי הארץ למצוינות תחרותית וספורטיבית.

מנהלי מתחם ה-MMA ברשת הם שלושה כוכבים בעלי ניסיון רב, שמחזיקים במדליות ופרסים בתחרויות בינלאומיות:

במועדון ברעננה - ויקי דבוש במועדון

במועדון בבאר שבע - מושיקו בן שימול, בעל 3 חגורות שחורות ב-3 שיטות, אלוף הארץ פעמים רבות.

במועדון בתל אביב - דביר גל, מדליסט ארד באליפות העולם 2022, לוחם ומאמן ג'וג'יטסו

דוד ג'אוי מבעלי רשת UFC GYM מוסר כי: "בעקבות הפופולריות הרבה סביב ספורט ה- UFC בעולם, נפתחה חברת הבת UFC GYM שנותנת מענה מקצועי ,אווירתי וקהילתי תחת מעטפת של עקרונות הלחימה כחלק מהווית מועדוני הכושר של החברה".

"גילינו בישראל קהילה הולכת וגדלה של חובבי UFC ופתיחת הסניפים החדשים נובעת מהביקוש של קהילה זו - להתאמן במקום אשר מתאים לעקרונות הלחימה של לוחמים, אותם אימונים שהפכו את לוחמי ה-UFC לאתלטים הטובים בעולם".

"ההיענות הגדולה לה זוכה סניף UFC GYM ברעננה, חיזקה בנו את ההחלטה לפתוח 2 מועדונים נוספים במיקומים אסטרטגיים, במטרה להנגיש אותם באמצעות אימונים אישיים וקבוצתיים לכל הגילאים ובכל רמות הכושר. בשנים הבאות מתכוונת הרשת להגיע לפריסה של כ-15 סניפים".

דוד ג'אוי מנכל רשת ufc gym. יחצ,
דוד ג'אוי מנכ"ל רשת UFC GYM בישראל/יחצ

על הזכיינות: לוחמים ואנשי עסקים

השותפים בישראל לרשת UFC GYM הם:

איש העסקים, עו"ד דוד ג'אוי המשמש גם כיו"ר הרשת, מתמחה באומנויות לחימה, לוחם ומפקד בגדוד 13 של חטיבת גולני, בעברו עו"ד בלשכה המשפטית של משרד החוץ, מייסד ומפעיל ארגון עצמה(הדרכת קהילות יהודיות וכוחות בטחון בארץ ובעולם בנושאי הגנה עצמית, לחימה בטרור וניהול מצבי חירום) .עד היום משמש כפרשן לענייני יחב"ל ומשפט בינ"ל.

איש העסקים ירון סלע שחולש על לא מעט סניפים בענף כשאחת מהן היא רשת גרייט שייפ בת 25 שנה.

המחירים למנוי חודשי למועדוני הכושר UFC GYM נעים בין 200-400 שקל, בהתאם לסוג המנוי. כתובת: תל אביב - אבן גבירול 68 ת"א, באר שבע - מרכז מסחרי מקס אמות, רעננה - אחוזה 142

לפרטים נוספים בטלפון: 09-746-7430 או באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully