וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: החברה שמביאה את אופנת הרחוב לפרונט

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 14:24

ניחוחות נשיים לאביב, אופנת הרחוב מבירות העולם מגיעה לישראל, היכן תמצאו פריטים מדליקים לשדרוג חדר הילדים, פסח אינו סיבה לוותר על אכילת פסטה ואיזו חברה מביאה את האור הכחול למטבח

אופנת הרחוב מגיעה לארון הבגדים ב'סאקס'. שי יחזקאל,
אופנת הרחוב מגיעה לארון הבגדים ב'סאקס'/שי יחזקאל

אופנת הרחוב מגיעה לארון הבגדים

רשת SACK'S משחררת דרופים ראשונים מקולקציית אביב 2023, בהשראת לוקים מובילים שנראו במהלך שבועות האופנה בפריז, מילאנו וניו יורק. הלוקים לא לקוחים מהמסלולים, הם לקוחים מהרחובות, שם מככבת אופנת ה"סטריט סטייל" המשדרת סטייל, נונשלנטיות, תחכום, נוחות וטרנדיות עם קלאסיות.

בקולקציה של SACK'S , מגון אופציות אופנתיות לכל שעות היום, פריטים עכשוויים של אופנת קז'ואל עם טוויסט ספורטיבי וטרנדי כמו: מכנסי דגמ"ח, גופיות ספורטיביות, פריטים מבד ניילון, מכנסיים וג'קטים תואמים, New Tailoring-חליפות מחויטות קצרות בצבעים מונוכרומטיים המשתלבות עם גופיות, סריגי קרושה צבעוניים וחולצות טריקו מפוספסות וגם חליפות סרוגות ומגוון שמלות משי בצבעים מונוכרומטיים או צבעוניים.

אופנת הרחוב מגיעה לארון הבגדים באקס. שי יחזקאל,
אופנת הרחוב מגיעה לארון הבגדים באקס/שי יחזקאל

ניחוח אישה

בית האופנה ג'ימי צ'ו, משיק מהדורה פרחונית ומוגבלת לבושם BLOSSOM SPECIAL EDITION,
שכמו אביזרי היוקרה של המותג, הבושם משלב אסתטיקה של אופנה עילית, אלגנטיות, זוהר והרמוניה, בבקבוק הבושם, מזכיר תכשיט דמוי יהלום בגוון סגול.

Jimmy Choo Blossom, הוא ניחוח ממכר המותיר שובל של ניחוח פרחוני של פירות יער אדומים, הדרים, פרח הפלומריה, עץ האלגום, מושק לבן ואלמוגים.

ג'ורג'יו ארמני חושף את הבושם החדש MY WAY PARFUM, ופותח פרק חדש בסיפור של MY WAY עם המוטו I am what I live המצוי בלב הפילוסופיה שלו. הבושם לוכד חזון חדש של נשיות, עמוקה וחופשית, ומזמין לחקור אופקים חדשים ולפלס דרך אישית. הניחוח עצי פרחוני, רכיבי הבושם מופקים ונרכשים באופן בר-קיימא שנוצרו במיומנות באמצעות טכניקות מיצוי מתקדמות וקפדניות. הבקבוק ניתן למילוי חוזר, ומשקף את המחויבות של ג'ורג'יו ארמני לקיימות והוא ידידותי לסביבה.

מותג מונבלאן משיק ניחוח חדש -Montblanc Signature Absolue, ב-2020 המותג יצא לפרק חדש ומרגש, עם הצגת קו הניחוחות הנשי מונבלאן סיגנצ'ר. שאיפת המותג הייתה לתת לנשים דרך חדשה לבטא את עצמן ואת אופיין יוצא הדופן.

על-פי המורשת של מונבלאן, לאישה המודרנית אין הרבה דברים שהם אישיים ופרטיים רק לה, אך החתימה שלה היא שמייחדת את האישיות והזהות של האישה העומדת מאחוריה. ליין מונבלאן סיגנצ'ר 2023, ממשיך את סיפורה של האישה החזקה של המותג, ניחוח חדש נוצץ, זוהר ויוקרתי, של מנדרינה, אגס, פלפל ורוד, ילנג ילנג, טוברוז ופלומריה, טונקה ותווים עציים. הבקבוק מדמה צורת יהלום זהוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניחוח אישה ניחוחות האביב כאן. יח"צ,
ניחוח אישה ניחוחות האביב כאן/יח"צ

פרימיום לפנים

רוצים לפנק עם מתנה מטפחת? מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק מארז משי, מתנה מהודרת עם 2 מוצרי טיפוח מסדרת פרימיום היוקרתית, המבוססת על טכנולוגיות פורצות דרך ברפואה הרגנרטיבית לטיפול יעיל ומהיר בקמטים, קמטוטים והשבת נפח לפנים. הטכנולוגיה משלבת פטנטים רשומים שבפיתוח מעבדות ליראק, מבוססים על מחקרים זוכי פרס נובל.

המארז מכיל: קרם יום אנטיאייג'ינג לפנים לתיקון פגעי זמן וקרם עיניים לתיקון פגעי זמן וגיל.
להשיג אצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז ובאתר.

פרימיום לפנים מארז מפנק בליראק. יח"צ,
פרימיום לפנים מארז מפנק בליראק/יח"צ

בועות חגיגיות

בסודהסטרים משיקים לכבוד פסח, את E-TERRA, מכשיר עם מערכת הגזה חשמלית בעלת 3 רמות הגזה מוגדרות מראש, להכנת סודה ביתית. ל-TERRA - Eתאורת אווירה כחולה הנדלקת בעת ההגזה וזהו המכשיר החשמלי הראשון שמצטרף למכשירי ההגזה מהדור החדש.

TERRA-E, משלב סטייל, חדשנות וקיימות, משמעות השם היא כדור הארץ ומסמלת את התשוקה של סודהסטרים, הפועלת מתוך אחריות סביבתית לכדור הארץ, במטרה לשנות את הדרך בה אנשים צורכים משקאות מוגזים ולמען הפחתת השימוש בבקבוקי פלסטיק חד-פעמיים.

המכשיר מצטרף לסדרת מכשירי טכנולוגיית ה- Quick Connect - פטנט רשום של החברה עם חווית שימוש מתקדמת וקלה שזכתה בתחרויות עיצוב מהמובילות בעולם. להשיג בצבע שחור או לבן.

עוד מסודהסטרים, מהדורה מיוחדת שת"פ MISMAS של בקבוקים עם המשפט 'זה רק הלב שקובע מה זו משפחה', שנועד להעלות מודעות לגוני המשפחה הישראלית, מתוך רצון להשמיע קול מקרב ומכבד. ההכנסות ממכירת הבקבוקים לאגודה למען הלהט"ב בישראל.

בועות חגיגיות השקה כפולה בסודסטרים. יח"צ,
בועות חגיגיות השקה כפולה בסודסטרים/יח"צ

בפסח נאכל פסטה

פסח אינו סיבה לוותר על פסטות שכולנו אוהבים, מותג הפסטה ברילה משיק סדרת פסטות כשרה לפסח ללא גלוטן, בסדרה 4 סוגי פסטה: ספגטי, פוזילי, פנה ולזניה -ללא צורך בבישול מקדים, ממש כמו הלזניה הרגילה.

סדרת ברילה לפסח, עשויה מתערובת ייחודית של קמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז (ללא גלוטן). באשר לטעם, אל דאגה, המוצרים מצטיינים בטעם משובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול.

כל המוצרים מסווגים בדרגת איכות פרימיום וטעם של פסטה איטלקית אמיתית. להשיג ברשתות השיווק והמזון.

בפסח נאכל פסטה סדרה מיוחדת ב'ברילה'. נמרוד סנדרס,
בפסח נאכל פסטה סדרה מיוחדת ב'ברילה'/נמרוד סנדרס

מעצבים לילדים

רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה, השיקה קולקציית אביזרים וטקסטיל לעיצוב חדרי ילדים בכל הגילאים.

בין האביזרים: מתלים מעץ, קולבי מתכת מעוצבים, מוצרי דקורציה כמו שלישיות עציצים מלאכותיים במעמדים מעוצבים, עציץ מלאכותי נתלה, לוכד חלומות, שרשרת נורות לד דקורטיבית, שרפרפים בגוון עץ, הדום עם אחסון, כוננית עם מגירה, כריות נוי, מדפים מעוצבים, מצעים ושמיכות, מראות, שולחנות יצירה, שידות לילה ,קופסאות אחסון מבד ומקש, מעמד לתליית בגדים, קופסאות ותכשיטים מעץ וצעצועי עץ לילדים.

מעצבים לילדים בעצמל'ה. יח"צ,
מעצבים לילדים בעצמל'ה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully