וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניוני עופר: מאות מתנות ב-20 שקל והגרלה לקנייה שנתית בזארה

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 11:14

לכבוד הקניות הצפויות לקראת חג הפסח השיקה רשת קניוני עופר מבצעשמציע מאות מתנות שוות ערך ב-20 שקל בלבד, לרוכשים בקניונים ברחבי הארץ וכן 12,000 שקל בהגרלה לקניות בזארה. המבצע יחל ביום ראשון הקרוב וימשך עד לערב החג ב-5.4

מתנות ב-20 שקל בקניוני עופר. שי פרנקו,
מתנות ב-20 שקל בקניוני עופר והגרלה לקניות בזארה למשך שנה/שי פרנקו

קבוצת קניוני עופר משיקה מבצע מתנות לקראת חג הפסח. החג, שנחשב ל"חג המתנות" ואף ידוע ככזה שמעורר את הצורך או החשק להתחדש במשהו גם לעצמנו, צפוי להגביר את תנועת הצרכנים לעבר החנויות והמבצע שמודיעה עליו קבוצת הקניונים, נועד למשוך אותם אל עבר אחד מקניוני הרשת.

המתנות שמציעה קבוצת קניוני עופר בעלות של 20 שקלים בלבד, שוות ערך להרבה יותר ומחכות בלמעלה מ-100 רשתות, מותגים וחנויות שונות במתחמי הקניונים בפריסה ארצית.

בין המתנות ב -20 שקל ניתן למצוא:

בושם של המותג לי קופר, תיק איפור של רשת ליה לונדון, קרם ידיים של סבון, חולצה של עונות, כוס קידוש של ואהבת, מארז סכינים של נעמן, חגורת עור לגבר של תיק התיקים, סט ציפיות של ורדינון, מפות אוכל של הום סטייל, משקפי שמש לילדים של אירוקה.

ועוד: תבנית פאי של סולתם, מארז שלישיית גרביים של סקצ'רס, תיק צידנית של ריקושט, מסיר איפור של איב רושה, נעלי בית של פיקס, נר לד מחליף צבעים או סבון טבעי של TNX, ארנקים של iBags, קרם גוף של ללין, תה אורגני מאניס, כלי בית מפוד אפיל, נעלי בית או פיג'מות לקיץ מאפרודיטה, חולצה או טייץ לילדים של רשת קיווי, כפכפים מרשת גלי, שייק פירות בקפה גרג, ועוד...

בנוסף, תיערך הגרלת ענק במסגרתה: כל הרוכש/ת ב-500 שקל ומעלה, באחד מקניוני עופר, יכנס להגרלה לזכייה ב- 12,000 שקל לקניות ברשת ZARA למשך שנה (קניה אחת ביום, באחד מקניוני עופר)

המבצעים יערכו החל מה 19.03.2023 עד ה 05.04.2023

מתנות ב-20 שקל בקניוני עופר. שי פרנקו,
במבצע המתנות ישתתפו למעלה מ-100 רשתות, מותגים וחנויות בקניוני עופר ברחבי הארץ/שי פרנקו

הקניונים המשתתפים במבצע:

בצפון: עופר נהריה, עופר סנטר נוף הגליל, חוצות המפרץ אאוטלט, עופר הקריון - קריות, עופר גרנד קניון - חיפה.

מרכז: עופר לב חדרה, עופר השרון - נתניה, עופר הקניון הגדול - פ"ת, עופר סירקין - פ"ת, עופר מרום - רמת גן, עופר הגבעה - גבעת שמואל, עופר קניותר - נס ציונה.

דרום: עופר רחובות, עופר בילו סנטר אאוטלט, קניון הראל, עופר אדומים - מעלה אדומים, עופר גרנד קניון - באר שבע.

ובנוסף, באפליקציית ובאתר MY OFER

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully