וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמוקן מודיעה על מינויו של מאיר שמעון למנכ"ל החברה

15.3.2023 / 11:05

שמעון יחליף בתפקיד את המנכ"ל הזמני היוצא לירן חלפון, ממייסדי פארמוקן ובעל מניות משמעותי, שימשיך לכהן כחבר דירקטוריון

מאיר שמעון. יחצ,
מאיר שמעון/יחצ

חברת פארמוקן, העוסקת בגידול, ייצור מכירה ושיווק קנאביס רפואי, מודיעה על מינויו של מאיר שמעון לתפקיד מנכ"ל החברה. שמעון יחליף בתפקיד את המנכ"ל הזמני היוצא לירן חלפון, ממייסדי פארמוקן ובעל מניות משמעותי, שימשיך לכהן כחבר דירקטוריון.

למאיר שמעון ניסיון רב שנים בניהול מסחרי הכולל שיפור רווחיות, ניהול שרשראות אספקה, ניהול מותגים בינ"ל, ניהול תקציבים ומצוינות תפעולית. שמעון כיהן בין היתר כסמנכ"ל סחר ורכש בקבוצת נגב והיה ממובילי שיקומה, שימש כדירקטור ומנהל שרשרת אספקה בחברת טבע, סמנכ"ל תפעול בחברת בת של נסטלה-אסם וכסמנכ"ל התפעול של חברת טופ-גאם הציבורית. לשמעון תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מהאונ' בן גוריון.

מנכ"ל פארמוקן הנכנס, מאיר שמעון: "אני מודה לדירקטוריון פארמוקן על הבעת האמון ושמח על ההזדמנות שניתנה לי. פארמוקן הינה מחלוצות הקנאביס הרפואי בישראל. לחברה ידע, מוניטין וניסיון רב. השינויים בשוק הקנאביס הרפואי לא פסחו על החברה והיא בעיצומו של תהליך הבראה.

"בחודש דצמבר 2022, מיד לאחר השינוי שנעשה בהרכב הדירקטוריון החלה החברה בביצוע תוכנית התייעלות מאסיבית הכוללת, בין היתר, התייעלות תפעולית, סגירה וצמצום של פעילויות הפסדיות חיזוק הבקרה התקציבית ושיפור תהליכי עבודה. אנו נמשיך בתוכנית ההתייעלות, ונפעל במקביל לפיתוח מנועי צמיחה חדשים, על מנת לבסס את מעמדה של פארמוקן כאחת מחברות הקנאביס הרפואי האיכותיות והמובילות בשוק הישראלי."

שמעון הוסיף כי: "תחום הקנאביס המקומי נמצא בתהליך קונסולידציה מתבקש, כתוצאה מתחרות לא בריאה ומול הייבוא מחו"ל שפגע ביכולת לפתח תעשייה מקומית משגשגת בתחום זה. אנו משוכנעים כי ככל שתהליך זה יושלם ופארמוקן תמשיך לצמוח לצד התנהלות פיננסית אחראית, נצא מהתהליך חזקים יותר, נחזור לרווחיות ונהנה מתנאי שוק טובים יותר שיטיבו עם משקיעי החברה, אשר הביעו מחויבות ויש להם קבלות על הצלחות בתהליכים דומים עם חברות אחרות."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully