וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיל בהקפאת הליכים: רשת שר פיטנס תיסגר באופן מיידי

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 15:52

שר פיטנס, רשת מכוני הכושר שהייתה סימן ליזמות צעירה ומוצלחת, המזוהה עם המייסדת, שיר סנדה מעטי, תיסגר לאלתר לאחר שלא הצליחה להגיע להסדר מול נושיה, להם היא חייבת 24 מיליון שקל

שר סנדה, בעלים של רשת מועדוני הכושר והבריאות לנשים 'שר פיטנס'. באדיבות שר פיטנס,
שיר סנדה מעטי (שר פיטנס). חובות של 24 מיליון שקל לרשת מכוני הכושר/באדיבות שר פיטנס

מספר ימים אחרי שסגרה את סניפי רשת הכושר שלה, אך קיוותה להמשיך להפעילם למרות חובות שהגיעו ל-24 מיליון שקל, כך דווח היום ב"כלכליסט", החליטה בעלת הרשת, שיר סנדה מעטי, להודיע על סגירה סופית של הסניפים כדי למנוע מהחובות להמשיך ולהיערם.

לפי אותו פרסום, עו"ד לירון סנדה, המייצג את הרשת, אמר כי מקור ההחלטה הוא בכך שישראכרט חילטה כספים שהיו אמורים להימסר לרשת מכוני הכושר, בשל חשש כי הלוואה שהעמידה לחברה לא תיפרע, ובכך בעצם חרצה את דינה.

לרשת 7 סניפים, אלפי מנויים ומעל ל-100 עובדים והיא נקלעה לקשיים בתקופת הקורונה, במהלכה אף חלטה הבעלים וגורו הכושר ואושפזה כשהיא במצב קשה. על פי הידוע, במהלך תקופה זו החלו להיערם החובות.

עד לפני כשבוע, הגם שהסניפים הסגרו בפועל, הייתה לבעלים עוד תקווה כי יצליחו להגיע להבנות עם הנושים ולהתחיל בתהליך הבראה של הרשת, אולם על פי עו"ד סנדה, אחרי התנגדות שלהם להסדר חוב, לא נותרה בידי מרשתו ברירה אלא להחליט על סגירה מיידית וקבועה, כדי למנוע מהחובות להמאיך להצטבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully