וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטיבייס סיפקה פתרון דחיסת וידיאו לחברת שידורי הטלוויזיה הספרדית Antena 3

שירלי יום-טוב

3.3.2003 / 14:43

הפתרון משלב חומרה ותוכנה ומאפשר הוזלת עלויות באמצעות מעבר משימוש יקר בסיבים אופטיים לשימוש בתשתית של חברת טלפוניקה



חברת אופטיבייס , המתמחה בפיתוח פתרונות לדחיסה והעברת קבצי וידיאו ברשתות רחבות פס, הודיעה היום על חוזה עם חברת שידורי הטלוויזיה הספרדית Antena 3. החברה הספרדית, בין הגדולות במדינה, הטמיעה את פתרונות הדחיסה של אופטיבייס כדי לאפשר העברת חדשות בין מטה החברה הנמצא במדריד למשרדיה הפזורים בעולם.



עד כה אנטנה 3 עשתה שימוש בפתרון יקר יחסית הכולל שימוש ברשתות של סיבים אופטיים כדי להעביר מידע בין משרדיה השונים. הטמעת הפתרונות של אופטיבייס מאפשרת כעת שימוש בתשתית של חברת התקשורת טלפוניקה הספרדית באמצעות רשת ה-ATM וחיסכון בעלויות. אנטנה 3 הטמיעה את הפתרון של אופטיבייס המשלב חומרה ותוכנה. פתרון הדחיסה הוא חלק מקו המוצרים המסורתי של אופטיבייס, לצידו מציעה היום החברה גרסאות חדשות של מוצריה המיועדים לרשתות IP.



אופטיבייס, שנסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של 23 מיליון דולר, דיווחה ברבעון הרביעי על הכנסות של 4.3 מיליון דולר, בדומה להכנסות הרבעון הקודם אך נפילה של 41% מהרבעון המקביל. ההפסד התפעולי של אופטיבייס ברבעון הסתכם ב-1.7 מיליון דולר לפני סעיפים חריגים, והגיע ל-2.4 מיליון דולר, כולל כל המחיקות והפחתות השווי.



בזכות הכנסות מימון של 1.7 מיליון דולר הסתכם ההפסד הנקי של אופטיבייס בסנט אחד למניה. מדובר בשיפור לעומת הפסד נקי של 8 סנטים למניה ברבעון הקודם והפסד של 10 סנטים למניה בתקופה המקבילה ב-2001. קופת המזומנים הדשנה הכילה בסיום הרבעון כ-45 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully