וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת TLC מרחיבה את פעילותה בתחום האי-קומרס ומשקיעה בשתי חברות ישראליות

16.3.2023 / 9:58

קבוצת TLC (טלכלל) מודיעה על הצטרפותן של החברות "MOMZ IT" בבעלות היזמית עדי רונן ו-"GUILTY" אתר הביוטי של היזמית מיכל גייטו אלבז

דנה ביטון לב עמי. יחצ,
דנה ביטון לב עמי/יחצ

קבוצת ,TLC בבעלות יואב בן יקר וקבוצת מאיר, מרחיבה את פעילותה בתחום האי-קומרס ונכנסת לראשונה לתחום הלייף- סטייל, במהלך אסטרטגי שפונה לקהלים חדשים הכוללים בין היתר אמהותצעירות, נשים ומשפיעניות. במסגרת זו, הקבוצה רוכשת את אתר הביוטי "GUILTY" המתמחה בתחומי הטיפוח, האיפור והקוסמטיקהואת כל פעילות הייבוא שלו ומשקיעה באתר "MOMZ IT" שהקימה עדי רונן, אשר פיתחה מיזם אמהות המבוסס על צרכיהם האמיתיים של נשים אחרי לידה.

אתר "MOMZ IT" בבעלותה של היזמת עדי רונן, מחלוצות האי-קומרס בישראל שהקימה את מותג הבגדים ."ADIKA" אשר נמכר לקבוצת גולף הוקם לפני 4 שנים. אז ייסדה רונן את איטמאמז, מיזם לאמהות המבוסס על צרכיהם האמיתיים של נשים אחרי לידה ומלווה גם בשנים שאחרי. על בסיס הקהילה הוקמה פלטפורמת סחר ותוכן המציעה מתנות לידה, קופסאות בהן מוצרים המלווים את התפתחות התינוק ומאות מוצרים של מותגים מובילים בתחום. מחזור המכירות של החברה כ-5 מיליון ש"ח בשנה והקבוצה רוכשת כ-50% ממפעילות החברה שתצטרף יחד עם עובדיה. עדי רונן מנכ"לית החברה תמשיך לכהן בתפקידה ולהוביל את פעילותה.

אתר הביוטי "GUILTY" הוקם לפני כ-8 שנים על ידי היזמים מיכל גייטו אלבז ושרגא זליג כזירת אי-קומרס חלוצית המתמחה ביופי, קוסמטיקה וטיפוח והפכה לאחד מאתרי הלייף סטייל המובילים בישראל. לצד פעילות האי - קומרס של "GUILTY" רכשה הקבוצה את פעילות הייבוא של מותגי קוסמטיקה מהמובילים בעולם העובדים עם האתר. הקבוצה רוכשת 80% מפעילות החברה שתצטרף עם עובדיה ל-TLC. מחזור המכירות של האתר עומד על למעלה מ-12מיליון ₪ בשנה (בפעילות האי -קומרס בלבד). מנכ"לית ומייסדת "GUILTY", מיכל גאיטו אלבז, תמשיך לעמוד בראש החברה ולהוביל את פעילותה.

"יחד נהווה שחקן מוביל"

מנכ"לית קבוצת TLC דנה ביטון לב עמי: "אנו גאים לצרף לשורותינו שתי חברות מובילות בתחומי האי קומרס, שיהוו מכפיל כחלקבוצה שהתרחבה משמעותית בשנים האחרונות ועוברת בימים אלה הליך מיתוג מחדש. בכך, נייצר ערך משמעותי עבור החברות המהוות לקוחות של חברות הקבוצה מחד, ונתרחב בתחום הצרכנות עם פלטפורמות אלה הפונות ישירות לצרכן, לצד אתר VaZa שהקמנו לפני כשנה וחצי המספק משלוחי פרחים בפריסה ארצית".

מייסדת אתר "MOMZ IT" עדי רונן: "אני שמחה להצטרף לקבוצת TLC , המאגדת כיום חברות רבות בתחום האי קומרס ויחד אנו מהווים שחקן מוביל אשר יכול לספק מגוון אפשרויות ופתרונות ללקוחות החברה. השקעתה של קבוצת TLC ב-MOMZ IT מהווה הבעת אימון בפעילותה ופועלה של החברה ואני נרגשת לחבור למנכ"ליות ולמנכ"לים בעלי נסיון מקצועי ועשיר ביותר"/

מנכ"לית "GUILTY" מיכל גייטו אלבז: "אני מודה על האמון ושמחה להיכנס עם אתר הביוטי הראשון בארץ לקבוצת TLC, ולהיות חלק מקבוצה מתפתחת ומובילה בתחומי האי קומרס בישראל. שיתוף הפעולה עם החברות הנמצאות בקבוצה יאפשר לאתר להרחיב את מכירותיו ואת הפעילות מול הספקים הקיימים, וכן לייבא מותגים נוספים מובילים מתחומי הביוטי והלייף סטייל בעולם בשנתיים הקרובות."

  • עוד באותו נושא:
  • טלכלל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully