וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה שטיין תמונה לתפקיד מנכ"לית משותפת במשרד יחסי הציבור ריבלונד

16.3.2023 / 10:34

לאחר יותר מעשור בתחום יחסי הציבור לחברות טכנולוגיה ושלוש שנים כסמנכ"לית בחברה, שטיין תשמש כמנכ"לית משותפת לצד המנכ"ל והיו"ר המכהן מוטי פאר. במסגרת תפקידה תמשיך לנהל את אסטרטגיית היח"צ של לקוחות המשרד ולהיות אמונה על הניהול השוטף

אלונה שטיין. עדי לם,
אלונה שטיין/עדי לם

ריבלונד, משרד יחסי הציבור הגלובלי המוביל לחברות טכנולוגיה, מכריז היום (ה') על מינויה של אלונה שטיין לתפקיד מנכ"לית משותפת לצד מנכ"ל ויו"ר החברה המכהן מוטי פאר. במסגרת תפקידה אלונה תמשיך להוביל עם צוות החברה את אסטרטגיית יחסי הציבור של לקוחות המשרד ברחבי העולם ובארץ; מוטי ואלונה אמונים על ניהול צוות המשרד וחיזוק הפעילות הקיימת בארץ ובעולם זה לצד זה.

בשלוש השנים האחרונות שטיין שימשה כסמנכ"לית ושותפה בריבלונד ובמהלכן הייתה שותפה מהותית בצמיחת החברה. שטיין בת ה-34 מחזיקה בתואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, ובעלת ניסיון של 12 שנה בייעוץ תקשורת, אסטרטגיה ועבודה בשיתוף פעולה מול גורמים בינלאומיים. את דרכה המקצועית בעולמות היח"צ לחברות טכנולוגיה החלה ב-2013 תחת ניהולו של מוטי פאר, והשניים עובדים יחדיו כבר עשור, במהלכו ייצגו מאות חברות טכנולוגיה במגוון רחב של תחומים.

ריבלונד יחסי ציבור, הוא משרד בוטיק עטור פרסים, המתמחה ביח"צ לחברות טכנולוגיה בזירה התקשורתית הבינלאומית, עבור חברות טכנולוגיה וסטארטאפים. המשרד טיפל במאות חברות ובין היתר: אינטל, ספוטיפיי, אקרוניס, קרן ההון סיכון NEXT47, איירובוטיקס, גייפרוג ועוד. בשנה האחרונה המשרד נבחר להשיק את קו המטאוורס של המעצב האופנה הנודע פיליפ פליין במילאנו ובלונדון. רוב לקוחות החברה הן חברות הממוקמות מחוץ למדינת ישראל.

המשרד מתמחה ובעל מוניטין עולמי בתחומי ה-AI, בלוקצ'יין, פינטק, בריאות, חלל וסייבר. בשלוש השנים האחרונות המשרד הוביל תקשורתית הנפקות בעלות פרופיל גבוה בנאסד"ק ובבורסת תל אביב, לצד עסקאות של מיזוגים ורכישות שקיבלו תשומת לב רבה מעיתונות בארץ ובעולם.

"בשלוש השנים האחרונות המציאות הביאה עלינו שינויים טקטוניים על בסיס קבוע. אני גאה ביכולת שלנו להיות עוגן יציב ונאמן בעין הסערה וכוח נחוש הממוקד בלייצר ערך אמיתי ללקוחותינו ברחבי העולם". אומרת שטיין. "אמשיך לפעול למען הצלחת המשרד בכל המישורים כתף לכתף לצד מוטי, שאני גאה לקרוא לו מנטור כבר עשר שנים ובתמיכת הצוות הנפלא והמוערך שלנו".

מוטי פאר, מנכ"ל משותף ויו"ר ריבלונד מוסר - "אני שמח ונרגש לצרף את אלונה ללשכת המנכ"ל. אלונה שגויסה לחברה לפני עשור עשתה עבודה נפלאה בכל הדרגות ובכל התפקידם בהם החזיקה. היא הייתה שותפה מהותית להצלחה שלנו בארץ ובעולם. אלונה תביא ללשכת המנכ"ל גישה ודינמיקה צעירים ורעננים, אשר בשילוב שני עשורי הניסיון שלי, יוודאו שנמשיך להיות ממוצבים כמובילים את תחום יחסי הציבור הבינלאומיים לחברות טכנולוגיה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully