וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי פליוטקל מונה ל-GM- של Bookaway Hub

16.3.2023 / 10:37

בוקאוויי הוא המאגר הדיגיטלי הגדול בעולם לתחבורה יבשתית וימית. לתפקיד מנהלת משאבי האנוש של הפרויקט מונתה חן אלזרקי, והיא תוביל את גיוס העובדים וניהול כוח האדם

יוסי פליטוקל בוקאווי. Bookaway,
יוסי פליוטקל/Bookaway

יוסי פליוטקל מונה ל-GM בחברת Bookaway Group ויוביל את פיתוח ה-Hub הדיגיטלי הגדול בעולם לתחבורה יבשתית וימית. החברה מתכננת להשקיע בשנתיים הקרובות מיליוני דולרים לטובת הפרויקט אשר צפוי לכלול אינטגרציה למלאי כרטיסי הנסיעה העולמי בלמעלה מ-132 אלף קוי אוטובוס, רכבות ומעברות המנוהלים על ידי 8000 מפעילי תחבורה שונים ביותר מ-120 מדינות. ה-hub יאפשר לאתרים חיצוניים ואפליקציות להתחבר למערכת בעזרת API אחד אשר יביא מהפכה ביכולת של תיירים ונוסעים מקומיים לתכנן ולהזמין מראש כרטיסי נסיעה, כמקובל בתחום התעופה ובתחומים רבים אחרים. מפעילי תחבורה, שותפים וסוכנויות נוספות יוכלו להתחבר בקלות למערכת, להנות מהזמינות וממערכת התשלומים וההזמנות, מה שיביא להגברת היתרון התחרותי של קבוצת בוקאווי. המאגר יתבסס על הטכנולוגיה והמידע המפוצלים כיום בין חמש חברות Bookaway Group ובכך יושלם האיחוד הדיגיטלי של חברות הקבוצה ויווצר מאגר דאטה רחב מימדים של מיליוני נסיעות ביום. החברה תספק ללקוחות, לספקים ולשותפים תובנות לגבי מגמות, הגברת היעילות, חיסכון בעלויות ותחזיות עתידיות לענף.

יוסי פליוטקל הוא בעל ניסיון רב בתחום פיתוח וארכיטקטורת תוכנה בקנה מידה רחב וניהול פרויקטים טכנולוגיים, עם התמחות בתחום הנסיעות. הוא שימש CTO ומייסד משותף של RoadRunAir, מנהל הפיתוח ב-HotelBeds ו-CTO ב-Travel Global Systems . הוא יוביל קבוצה של מהנדסים, אנשי דאטה מנהלי מוצר שיעסקו בפיתוח והקמת הפרויקט.

חן אלזרקי. Bookaway,
חן אלזרקי/Bookaway

לתפקיד מנהלת משאבי האנוש של הפרויקט מונתה חן אלזרקי, והיא תוביל את גיוס העובדים וניהול כוח האדם. לחן ניסיון רב שנים בעולמות של ה-HR וגיוס עובדים במנפאוור, Colu ו-Santa. היא עבדה בבוקאווי בתחילת דרכה של החברה ועד לפרוץ הקורונה וחזרה כעת לצוות ההקמה של הפרויקט. כעת החברה בעיצומם של גיוסים טכנולוגים נרחבים כאשר הפוקוס הוא על אנשי פיתוח backend וכמו כן אנשי machine learning.

Bookaway הוקמה בשנת 2017 על ידי נועם טויסטר, דיויד יצחקי ועומר טשכמר, שלושתם חובבי טיולים בעולם שנחשפו לפער בין היכולות הטכנולוגיות לבין היישום שלהן בשטח במדינות שונות והחליטו לגשר עליו. החברה גייסה עד כה 81 מיליון דולר ומעסיקה 420 עובדים במשרדים בתל אביב, תאילנד, קרואטיה וארגנטינה. חברות הבת של קבוצת בוקאווי הן Getbybus הפועלת במדינות הבלקן, 12Go בדרום מזרח אסיה, SeatOS במדינות אסיה פסיפיק, ו-Plataforma10 ו-Sisorg המשרתות את דרום אמריקה.

נועם טויסטר, מנכ"ל קבוצת בוקאווי: "שוק הנסיעות הציבוריות היבשתיות והימיות שאנחנו פועלים בו נאמד ב-157 מיליארד דולר, אולם הוא מתנהל ברובו הגדול בשיטות המיושנות של רכישת כרטיסים בקופות. פחות מ-15% מכרטיסי האוטובוסים, הרכבות והמעבורות בעולם נרכשים באופן דיגיטלי. אנחנו מאמינים שפרויקט Bookaway Hub בהובלתו של יוסי יניע שינוי עולמי בהרגלי הצרכנים והחברות, יביא למהפכה שתשפר את חווית הנוסעים ותאפשר לחברות התחבורה לתכנן ולהתאים מראש את הזמינות והתדירות בהתאם לביקושים ויעודד רבים בתעשיית התחבורה להצטרף לפלטפורמה שלנו."
קרדיט צילומים: Bookaway

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully