וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיתוף פעולה עם "ימה וקדמה": מלונות דן תארח שף יפני מוביל

16.3.2023 / 11:43

בשיתוף פעולה עם חברת "ימה וקדמה" מלונות דן תארח את השף היפני המוביל מסאטו מייסאמה שיבשל ארוחה חד פעמית בדן קיסריה ריזורט יחד עם שף המלון, אופיר דביר ויעביר סדנת מאסטר קלאס בדן גורמה. כל הפרטים בפנים

מסאטו מייסאמה. Maruhon Gomaabura,
השף מסאטו מייסאמה/Maruhon Gomaabura

מלונות דן בשיתוף פעולה עם חברת "ימה וקדמה" וחברת Maruhon Gomaabura, במסגרתו תארח את השף היפני המוביל מסאטו מייסאמה שיבשל ארוחה חד פעמית בדן קיסריה ריזורט יחד עם שף המלון, אופיר דביר ויעביר סדנת מאסטר קלאס באורט דן גורמה.

השף מייסאמה שיגיע לישראל היישר מיפן יציג בארוחה בדן קיסריה ריזורט ובסדנת המאסטר קלאס שלו באורט דן גורמה את המטבח ה- Aichi בו זכה לפרסים ועיטורים רבים

השף מסאטו מייסאמה, המשמש כיום כמפתח המזון והשף הראשי של חברת Maruhon Gomaabura יצרנית שמני שומשום וגומא הגדולה ביפן, כיהן בעבר כשף הראשי במוסד SENDAI INTERNATIONAL CENTER ובמלונות המובילים KOYO GRAND HOTEL ו-APPI GRAND HOTEL.

הארוחה המיוחדת והחד פעמית של השף עם אופיר דביר שף דן קיסריה תתקיים בריזורט ביום חמישי ה-23/3/23 בשעה 19:00 והיא פתוחה לקהל הרחב.

וכמה זה יעלה?

התפריט של הארוחה המיוחדת בדן קיסריה ריזורט כולל מגוון מנות המאפיינות את המטבח ה- Aichi בו מתמחה השף מייסאמה, ביניהן: מנת השבו שבו - תבשיל קדירה יפני שיתופי, סשימי דג ים טרי, שיפודי היקיטורי המפורסמים ועוד.

עלות הארוחה המיוחדת בדן קיסריה ריזורט לאדם עומדת על 380 שקל. כמו כן, ניתן להזמין לילה בריזורט ולקבל את הארוחה במחיר מיוחד. מס' וואטסאפ להזמנת מקום בארוחה בדן קיסריה ריזורט: 053-221-6326. סדנת המאסטר קלאס תיערך באורט דן גורמה ביום רביעי ה-22/03/23 בין השעות 17:00-21:00.

המשתתפים בסדנת המאסטר קלאס באורט דן גורמה ילמדו להכין מגוון מנות של השף, המאפיינות את המטבח ה- Aichi, כגון: ירקות מאודים, חמוצים בסגנון AICHI, ירקות טמפורה ללא קליה, קדירת ירקות בסגנון יפני, סשימי דגי ים, מנת שבו שבו, יקיטורי בסגנון AICHI עם שמן צ'ילי, עוגיות סומסום וגלידת סומסום.

עלות השתתפות בסדנת המאסטר קלאס באורט דן גורמה הינה 500 שקל. לינק להרשמה לסדנה לחצו כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • פרסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully