וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: המוצרים החדשים מתחום הלייף סטייל שעלו למדפים

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 14:24

מוצרי הטיפוח שהושקו לאחרונה נוחתים על המדפים לצד קולקציות חדשות ומתחלפות לשנת 2023. הכירו את כל מה שחדש מתחום הביוטי, הטיפוח והלייף סטייל שעוד לא פגשתם

חדשנות של דוקטור

דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה שפותח על ידי רופאי עור, מרחיב את סדרת Booster OR עם מוצרים חדשים למענה ממוקד ועוצמתי עבור סוגי ומצבי עור שונים, בעלי מרקם עשיר הנספג במהירות.

בוסטר FIRM-RE - מכיל רכיבים התורמים לחידוש העור ולמראה עור חיוני, צעיר, ומוצק יותר. הבוסטר פותח במיוחד להגנה על העור הדק והעדין של הצוואר והדקולטה, מסייע למיצוק העור, מטשטש קמטים באזור הצוואר ובקווי מתאר פנים "נפולים" ומעניק מראה מוצק ומוגדר יותר. מתאים לכל סוגי העור, נבדק לעור רגיש, היפואלרגני וללא פראבנים.

בוסטר NIGHT - בוסטר עוצמתי ללילה, נועד למקסם את היכולת הטבעית של העור לתיקון עצמי נראה לעין, את תהליכי חידוש ושיקום העור ואת תהליכי ניקוי הרעלים המתרחשים בלילה בעור הפנים. מסייע לקבלת מראה עור מחודש, רענן וזוהר בבוקר ותורם להפחתת מראה העיגולים השחורים סביב העיניים ולמראה עור אחיד. מכיל רכיב פטנט ממקור טבעי Nightessence™ biofunctional שתוכנן במיוחד לחידוש, תיקון ותחזוקת העור במהלך שעות הלילה.

לדברי אלית קלדרון, מנהלת יחידת הדרמו קוסמטיקה, ניאופרם מוצרי צריכה: "כשמדובר בהזדקנות העור, קיימת חשיבות רבה לשמירה על שגרת טיפוח וטיפול בעור הפנים באופן עקבי ויומיומי. מעבר לכך, חשוב לתת את תשומת הלב הראויה גם לאזורים נוספים בגוף ולאורך כל שעות היממה. מדובר במוצרים איכותיים, אפקטיביים, עם רכיבים ייחודיים עם יעילות מוכחת שמצטרפים לסדרת Booster OR המספקת מענה רחב למצבי וסוגי עור שונים, ותוצאות אפקטיביות הנראות לעין".

מחיר מומלץ לצרכן לכל אחד מהם: 230 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור.

בוסטר של ד"ר עור. יח"צ,
בוסטר FIRM-RE של ד"ר עור, מסייע למיצוק וטשטוש קמטים באזור הצוואר ובפנים "נפולים", המחיר: 230 שקל/יח"צ

לק בצבע של אביב

הקולקציה החדשה של OPI המזמינה אתכן לחגוג את הביטוי העצמי שלכן עם מגוון של 12 גוונים שמושפעים מהעידן החדש והמרחב הדיגיטלי שהפך למרכזי בחיינו בגוונים פסטלים טרנדיים לעונה הקרובה, שמשדרים אופטימיות וחגיגה.

את הגוונים ניתן להשיג אצל המניקוריסטיות ובסלונים ברמת טיפול הג'ל (הקולקציה זמינה בג'ל ובלק) וניתנת להזמנה בדיספליי ג'ל 36 יח', דיספליי לק 12 יח' וביחידות בודדות.

ובנוסף יהיה ניתן להשיג מארז מיני שיעלה לאתר סופר פארם במהדורה מוגבלת בחודש מרץ במחיר: 90 שקל.

לקים של OPI - צבעי אביב החדשים. יח"צ,
לקים של OPI - צבעי אביב החדשים/יח"צ

ציפורניים

המותג המתמחה לציפורניים NAIL STORY מבית NAIL STUDIO, משיק לראשונה ערכת לק ג'ל לשימוש ביתי, הכוללת את כל האביזרים הנדרשים לציפורניים מטופחות בקלות.

הערכה כוללת פריימר, ג'ל בסיס, טופ קואט, לק ג'ל בגוון חלבי, מנורת LED חשמלית, דוחפי עור ומשייף. השימוש בערכה נועד להעניק למשתמשות תוצאה מושלמת ובו זמנית לחסוך להן זמן וכסף.

הערכה מגיעה עם הוראות פשוטות למריחה מושלמת שלב אחרי שלב. כל אחת תוכל לעשות לעצמה את הציפורניים בצורה מקצועית הרבה יותר ולעשות לעצמן לק ג'ל, ממש כמו אצל הקוסמטיקאית.

בנוסף NAIL STORY הוציאו שתי ערכות הסרה: ערכה להסרה שכוללת מסיר לק ג'ל, ניירות אלומיניום, דוחפי עור ובאפר - 30 שקל ומכונת שיוף מקצועית להסרת לק ג'ל בפשטות ובקלות - 99 שקל

מחיר השקה לערכת התנסות עם מנורה 199 שקל (במקום 270 שקל) ניתן להשיג ברשתות הפארם: גוד פארם, סופר פארם, רשת B

לק ג'ל - ערכה ביתית, רייס. יח"צ,
NAIL STORY - ערכה לק ג'ל ביתית לטיפוח הציפורניים, מחיר השקה 199 שקל/יח"צ

מריחים טוב

מוצרי האנטי-פרספירנט של מותג הדאודורנטים חוזרים בעיצוב ובנוסחה חדשים. מוצרי האנטי-פרספירנט של AXE לא רק מריחים נהדר, אלא גם בעלי טכנולוגיה מתקדמת להגנה מפני זיעה ומפחיתים זיעה עד 72 שעות.

העיצוב החדש, חצי שחור חצי כסוף, מחליף את העיצוב הלבן הקודם ומעניק למוצרים נראות ייחודית על המדף.

בנוסף, המותג משיק 2 ניחוחות חדשים המוכרים למשתמשי ספריי הגוף של AXE - אפולו ודארק טמפטיישן.

מחיר ליחידה 12-17 שקל. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.

דיאודורנט. יח"צ,
מוצרי האנטי-פרספירנט של מותג הדאודורנטים AXE חוזר, המחיר: 12-17 שקל/יח"צ

לחות משולשת

DOVE הוא אחד ממותגי הטיפוח המוכרים בישראל וכעת, הוא משיק מוצר חדש ומרענן בסדרת תחליבי הרחצה: Soothing relief בניחוח קמומיל כחול וחלב שיבולת שועל.

הנוסחה המזינה של המוצר, עם סרום הלחות המשולש, עוזרת להרגיע עור יבש ומתוח לאחר מקלחת אחת בלבד.

בדומה לכל סדרת תחליבי הרחצה של Dove, התחליב החדש מכיל 25% קרם לחות, רכיבי הזנה מבוססי צמחים ורכיבי ניקוי ידידותיים לעור.

בנוסף, כחלק מהמחויבות הסביבתית של המותג, אריזת המוצר עשויה מכ-83% פלסטיק ממוחזר וכ-92% מהפורמולה פריקה ביולוגית.

להשיג ברשתות השיווק והפארם

דאב. יח"צ,
לחות משולשת בסבון דאב החדש/יח"צ

חוזר כדי לחסל

Epilady החברה הישראלית החלוצה בשוק מוצרי הסרת השיער, עושה זאת שוב ומשיקה את ABSOLUTE - סדרת מכשירי לייזר בייתים מבוססי טכנולוגיה חדשנית המותאמים לכל גווני העור uמאפשרים חשיפה ישירה לשמש לאחר הטיפול.

מדובר במכשיר לייזר קומפקטי להסרת שיער פנים ושפם, צוואר, ביקיני, בית שחי ואצבעות ידיים ורגליים. קטן, חכם, קומפקטי וקל לשימוש.

האבסולוט מהווה פתרון המהיר והיעיל ביותר להסרת שיער במקומות קטנים וממוקדים, ונותן מענה על ידי שלושה מכשירים שונים לכל גווני העור ובכלל זה גם לגווני עור בהיר מאד או כהה מאד, גוונים המאתגרים מאד את קטגוריית הסרת השיער: מכשיר כחול לגוון עור רגיל, מכשיר חום לגוון עור כהה
מכשיר סגול לגוון עור בהיר.

הדיוק והיכולת להסרת שיער במקומות קטנים עושים אותו למכשיר האידיאלי להסרת שפם. המכשיר הוכח קלינית כמסייע להפחתה משמעותית בצמיחת השיער לצמיתות והוא בעל פטנט רשום ואישורים בינלאומיים CE ולשניים מבין שלושת המכשירים גם אישור FDA.

הטיפול המדויק והממוקד מאפשר טיפולים תכופים בלא צורך של המתנה ארוכה ביון טיפול לטיפול. הטכניקה הזו גם מאפשרת לטפל ללא חשש מחשיפה לשמש מייד לאחריו או אפילו במהלכו.

מחיר מכשיר אבסולוט: 1,499 שקל. להשיג באתר

אפיליידי, מכשיר אבסולוט מותאם לגוון עור בהיר. המחיר 1,499 שקל. יח"צ,
אפיליידי, מכשיר אבסולוט מותאם לגוון עור בהיר. המחיר 1,499 שקל/יח"צ

* * * * שיער * * * *

כמו כוס תה לקרקפת

במיוחד לתקופה המדוברת של סוף החורף, מביא המותג "פינוק" בשורה מפנקת ומלאה ברכיבים טרנדיים, עם מהדורה מוגבלת ומרעננת במיוחד בתוספת תמציות צמחים:

שמפו פינוק בתוספת תמצית קמומיל, מליסה ומרווה מתאים לכל סוגי השיער, מסייע בהזנת השיער ועור הקרקפת בלחות, משאיר הרגשה של רכות, גמישות ועוטף את השיער, למראה בריא ומלא חיוניות, מתאים לשימוש יום יומי.

מרכך פינוק בתוספת תמצית קמומיל, מליסה ומרווה מתאים לכל סוגי השיער, מסייע בהזנת השיער ועור הקרקפת בלחות, משאיר הרגשה של רכות, גמישות ועוטף את השיער, למראה בריא ומלא חיוניות, מתאים לשימוש יום יומי, לסירוק קל בשימוש משולב של שמפו ומרכך פינוק.

700 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

מרכך פינוק קמומיל ומליסה. סטודיו 0304,
מרכך פינוק קמומיל, מרווה ומליסה/סטודיו 0304

לא טסות בלעדיו

לקראת עונת הנסיעות מפסח ולאחריו משיקה חברת גדעון קוסמטיקס (משווקת גם את הפן של גדעון האלמותי) מייבש שיער "סקיני" המתאים לאריזה קלה ונוחה במזוודה.

משקל סקיני במיוחד ונוח לשימוש, ממש ברמה של לשים בתיק הנסיעות (משקל 300 גרם לערך)

בעל מנוע עמיד, מבטיח ייבוש מהיר ללא צורך בטמפרטורה גבוהה מידי. בעל פונקציית ניקוי עצמי וחיישן טמפרטורה חכם.

המחיר: 795 שקל (כעת מוצע באתר במחיר 636 שקל). ניתן להשיג באתר גדעון קוסמטיקס

סקיני 3. יח"צ,
מייבש שיער "סקיני", מתאים לאריזה קלה ונוחה במזוודה, המחיר: 795 שקל, גדעון קוסמטיקס/יח"צ

מכינות את השיער לאירוויזיון

חברת הטיפוח הבינלאומית, Moroccanoil, החברה החלוצה אשר החלה את השימוש בשמנים במוצריה ויצרה את הבאז העולמי סביב שמן הארגן, ממשיכה זו השנה הרביעית לקחת חלק ולשתף פעולה עם תחרות האירוויזיון כנותנת החסות הראשית, אנו חוגגים אומנות ואינדיבידואליות.
Dare to be you, dare to be true… Be an Original.

השנה, 2023, האירוויזיון יתקיים בליברפול, בריטניה. כדי לחגוג, Moroccanoil יצרה מארז במהדורה מוגבלת, המותאמת אישית לכל מדינה, מעוטרת בדגל שלה ובברכת הצלחה. המארז כולל שמן טיפולי 100 מ"ל + שמן טיפולי 25 מ"ל- מתנה. זמין גם בגרסת הלייט.

** שימוש אחד בלבד בשמן הטיפולי, מגביר ברק בשיער עד 118%. מתבסס על מחקר עצמאי. מחיר המארז Be an Original לאירווויזיון: 170 שקל. ניתן להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ, טלפון לבירורים: 03-9511086 ולרכישה באתר

ערכת ארוויזיון moroccanoil be an original 2023 שמן טיפולי מחיר- 170 שקל. יחצ מורוקנאויל,
ערכת ארוויזיון moroccanoil be an original 2023 שמן טיפולי, המחיר: 170 שקל/יחצ מורוקנאויל

שיער אדמוני? קחי גוג'י ברי

פאלטה, מותג בינלאומי בתחום צביעת השיער, משיק מותג חדש של צבעי שיער ללא אמוניה ב-17 גוונים חדשים.

קרם הצבע העשיר עם פיגמנטי הצבע המרוכזים, חודרים לסיב השערה ומעניקים מראה שיער טבעי לכיסוי עד 100% כיסוי שיער לבן.

הפורמולה מספקת תוצאה טובה לכיסוי שיער לבן מקצועי מהשורש ועד הקצוות.17 גוונים חדשים נבחרו בקפידה להתאם לדרישה של הצרכנית הישראלית.

רכיבי צבע מותאמים לכל גוון:
קקאו - לגווני חום ושחור מלאי ברק.
גוג'י ברי - לגווני אדום למראה מלא חיים.
חמאת שיאה - לגווני בלונד למראה טבעי.
קוקוס - לגווני בלונד בהירים למראה בריא.

יתרונות הסדרה: פורמולה ללא אמוניה למראה שיער טבעי, עד 100% כיסוי שיער לבן, רכיבים טבעיים להזנה עוצמתית, חווית צביעה ייחודית ומהנה הודות לניחוחות פירותיים.

הערכה כוללת: שפורפרת קרם צבע (בתכולת 50 מ"ל), בקבוק פיזור עם תחליב מפתח (בתכולת 50 מ"ל), מסכת טיפוח עשירה (בתכולת 15 מ"ל), כפפות ועלון הוראות שימוש.

מחיר מומלץ לצרכן: 30 שקל, ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

palette naturals צבע לשיער ללא אמוניה מחיר 30 שקל. יחצ הנקל,
palette naturals צבע לשיער ללא אמוניה מחיר 30 שקל/יחצ הנקל

* * * * אופנה * * * *

דודו בר אור מגיעה לישראל ופותחת פופ אפ בחנות סטורי כיכר דיזינגוף של רשת סטורי, בו תמכור את הקולקציות האחרונות שלה בהשראת שנות השישים והשבעים, דפוסים פסיכודליים מקוריים, בדי סריג, שיפון ועור בצבעוניות מקורית לנשים, ילדות וגברים.

בהסתמך על המורשת המזרח תיכונית שלה להשראה, דודו ממזגת אזכורים של עיצוב מסורתי, אמנות וארכיטקטורה, הכל עם טוויסט של שובבות וראייה מתקדמת.

הקולקציות ידועות בגזרות נשיות, צבעים בלתי צפויים עם שילובים ורקמות ייחודיות באיכויות הכי גבוהות.

התחושה הנינוחה והבומית חסרת דאגות של המותג נועדה לזרום ללא מאמץ מיום ללילה ולכן פריטיה ורסטיליים ומתאימים לכל אחת ואחד.

טווח מחירים: 200-4,300 שקל. הפופ אפ יתקיים בין התאריכים: 23.3.23 ועד 15.4.23 בסטורי כיכר דיזינגוף תל אביב, לאתר סטורי

סטורי מארחת את דודו בר אור מחיר גקט ירוק 1850וחום גקט אדם 1250 מכנסיים 1250 שקל. אייל נבו,
סטורי מארחת את דודו בר אור: מחיר ג'קט ירוק 1,850 גקט אדם 1,250 מכנסיים 1,250 שקל/אייל נבו

גן הפשתן

רשת אופנת הבייסיק HOODIES מתחדשת ומשיקה קולקציית פשתן וטטרה לעונת אביב 2023 לנשים, המתאימה ליום יום, לחופשות וגם לימי חג.

הדגש בקולקציה החדשה הוא על נוחות והשראות מהטבע תוך כדי חיבור לטרנדים עכשוויים. בקולקציה פריטים אופנתיים ליום-יום שיכולים לשמש גם בתור חליפות וסטים תואמים לחגים ומועדים.

הגזרות ובדי הפשתן והטטרה הקיציים מעניקים לפריטי הקולקציה נוחות, קלילות ורכות לצד מראה אופנתי ושיקי. כל הפריטים בגוונים טבעיים ובהשראת המדבר ואלמנטים בטבע, כמו בז', לבן, קאמל, ירוק זית ושחור.

טווח מידות: XS-XL. טווח מחירים: 130-16- שקל. הקולקציה משתתפת במבצע הקבוע של הרשת - 50% הנחה על פריט שני! את הקולקציה החדשה ניתן להשיג בכל סניפי הרשת ובאתר.

קוקלציית אביב טטרה hoodies. אהוד שגב,
קוקלציית אביב טטרה hoodies , טווח מחירים לפריטי הקולקציה: 130-160 שקל/אהוד שגב

צעיר ואופנתי ב-DNA

רשת JD SPORTS, ממשיכה להוביל את בשורת אופנת הספורט בישראל ומשיקה 2 מותגים חדשים:
HOODRICH ו- STANCE.

לדברי שירן וינטר סיבוני, סמנכ"לית השיווק של רשת JD בישראל: "אנו גאים להוביל את בשורת אופנת הספורט בישראל ולהשיק שני מותגים חדשים בעלי DNA צעיר, אופנתי ובועט".

HOODRICH - מותג סטריט אשר מעוצב בהשראת סצנת הרחוב והמוזיקה בבריטניה וסצנת ההיפ הופ. המותג נלבש ע"י הראפרים המובילים בעולם בניהם: K-Trap 50 Cent, Ashley Walters, Giggs Birmingham's Mist and Jaykae. עיצובי המותג מוכרים בזכות הפונט הייחודי וצבעי הבסיס. טווח מחירים: 170-360 שקל, מידות: XS-XL

STANCE - מותג הלבשה תחתונה אמריקאי אשר מוכר בזכות עיצובי הגרביים הייחודים שלו. פריטי המותג מגיעים במגוון פרינטים ייחודיים, עשויים מטכנולוגיות מתקדמות שיוצרות רכות מקסימלית, השמדת חיידקים, נידוף זיעה, ויסות טמפרטורה ושמירה על ריח טוב. המותג מוכר בשיתופי הפעולה הייחודים שלו, שנוגעים במגוון רב של תחומים כגון: תרבות, מוזיקה, משחקי מחשב, קולנוע, טלויזיה, ספורט ועוד. בין שיתופי הפעולה המפורסמים של המותג ניתן למצוא את: NBA, FC ברצלונה, Gucci mane, Tribe called quest ועוד. טווח מחירים: 70-100 שקל, מידות: S-L

המותגים נמכרים בלעדית ברשת JD ספורט

גרביים stance ל-jd מחיר 70 שקל. יח"צ חו"ל,
גרביים stance ל-JD. המחיר 70 שקל/יח"צ חו"ל
מכנסי טרנינג hoodrich ל-jd מחיר 270 שקל. יח"צ חו"ל,
מכנסי טרנינג hoodrich ל-JD. מחיר 270 שקל/יח"צ חו"ל

נוחות ביתית

triumph מותג ההלבשה התחתונה והפנאי המוביל בעולם משיק את קולקציית הלבשת הפנאי והבית לקיץ 2023.

קולקציית הלבשת הבית של טריומף לקיץ הקרוב עשויה מבדים נעימים, אופנתיים, רכים במיוחד מחומר אלסטטי וממוחזר, בדים נושמים ומנדפי זיעה לתחושת נוחות מרבית.

בין הפריטים הבולטים בקולקציה: כותונות וסטים של הלבשת פנאי לבית המורכבים ממכנסיים וחולצה באורכים שונים.

קשת הצבעים בקולקציה כוללת צבעי קיץ רעננים מוורוד פוקסיה, ורוד בייבי, פיץ', תכלת וטורקיז, לצד צבעים נקיים וקלאסיים כמו שמנת, שילובים של שחור עם לבן ועוד.

טווח מחירים לפריט בקולקציה: 200-300 שקל. טווח מידות: 36-46, ניתן להשיג בחנויות טריומף בפריסה ארצית ובאתר האונליין

סט פיגמה של טריומף לקיץ 2023, המחיר: 300 שקל. יח"צ,
סט פיגמה של טריומף לקיץ 2023, המחיר: 300 שקל/יח"צ

ספורט מתחשב

מותג הספורט saucony משיק את קולקציית קיץ 2023 הקולקציה החדשה משלבת חוויית נוחות מתקדמת וטכנולוגית לצד עיצוב פונקציונלי ואופנתיות עם בדים מנדפי זיעה לחוויית ספורט מושלמת.

הקולקציה כולה מיוצרת מבדים ממוחזרים כחלק מהאג'נדה של המותג שמקדם ערכים לשמירה על כדור הארץ. טווח מחירים: 479-499 שקל.

סאקוני קולקציית קיץ 2023. יח"צ,
סאקוני קולקציית קיץ 2023, טווח מחירים: 479-499 שקל/יח"צ

רצים וממריצים

דגם חדש ונועז שהושק למותג: Saucony HG - הוא ENDORHIN ELITE בעלת טכנולוגיה ממריצה וחדשנית.

דגם ENDORHIN ELITE החדש, מיועד לאלה שרצים באופן מקצועי או לכל אותם חובבי ריצה מקצוענים, כולל את הטכנולוגיה החדשנית PEWRRUN HG שממריצה ומשפרת את ביצועי הריצה על מנת להגיע ליעדים חדשים בספורט .

האנדורפין עלית עוטפת את כף הרגל בנוחות תלת מימדית ומבטיח התאמה אישית ומדויקת לקבלת ביצועים מיטביים. הנעל עשוייה מחומרים גמישים וקלילים בטכנולוגיה חדשה שתעניק לכם תחושה של תנופה מתגלגלת, כך שתוכלו להמשיך לרוץ מהר יותר עד לקו הסיום. הטכנולוגיה בנעל מניעה אותך קדימה עם תחושה של תנופה מתמשכת, כך שתוכלו לרוץ מהר יותר, ללא קושי.

בנוסף, בקולקציה החדשה מעניקים בsaucony פתרונות לרצים למרחקים ארוכים, לרצי השטח ולכל פעילות יומיומית וסתם למי שאוהב אופנה ספורטיבית

הקולקציה משלבת בין פונקציונליות, טכנולוגיה חדשנית, אופנתיות וטרנדיות. רוב הנעליים מעוצבות עם ריפוד עבה המעניק הרגשת רכות, קל משקל ויש לו את ההתאמה שכל ספורטאי חובב או מקצועי צריך על מנת להוציא מעצמו את הביצועים הכי טובים

טווח מידות נעליים: נשים-37-43, גברים 40.5-50 , מחירים נעליים נשים וגברים: 1,399 שקל. ניתן להשיג בחנויות saucony בפריסה ארצית ובאתר האונליין

דגם האנדורפין עלית של סאקוני בטכנולוגיה חדישה. סאקוני יחצ,
דגם האנדורפין עלית של סאקוני בטכנולוגיה חדישה/סאקוני יחצ

* * * * לבית * * * *

מיישרים את הקמטים

Grundig (גרונדיג) מותג מכשירי החשמל הביתיים שחזר לישראל, משיק מכונת כביסה עם טכנולוגית Iron Touch - לכביסה שיוצאת 50% פחות מקומטת ולחסכון בזמן הגיהוץ, בעלת קיבולת של 7 עד 9 ק''ג.

טכנולוגיית Iron Touch במכונת הכביסה מייעלת את רמות המים, הטמפרטורה ומחזורי הסחיטה כדי להבטיח תוצאה טובה יותר עם פחות קמטים בבגדים המכובסים.

"טכנולוגיית ה- Iron Finish במכונת הכביסה של גרונדיג היא טכנולוגיה חדשה ומתקדמת, המתאימה לאורחות החיים של המשפחה המודרנית. גרונדיג מפתחת טכנולוגיות מתקדמות, יעילות, חסכוניות וידידותיות לסביבה כחלק מהחזון שלה לתרום לצריכה מתחשבת וחסכונית יותר." כך גיהן ישין, מנכ"ל גרונדיג ישראל

מחירים: 7 ק''ג 2,190 שקל, 8 ק''ג 2,690 שקל, 9 ק''ג 2,990 שקל.

מכונת כביסה גרונדיג. יח"צ,
מכונת כביסה עם טכנולוגיית Iron Touch, גרונדיג, המחיר: 2,190-2,999/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully