וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבים את הבית בחול המועד: יריד הרהיטים השנתי יתארח ב-DCITY

עודכן לאחרונה: 19.3.2023 / 12:42

DCITY (דיסיטי), מתחם העיצוב והבילוי הגדול בישראל, יארח בחול המועד פסח את יריד הרהיטים השנתי של ישראל עם מאות מותגים במבצעי ענק, עשרות דוכנים והפנינג לכל המשפחה

דיסיטי מעלה אדומים. סטודיו 4040,
דיסיטי מעלה אדומים/סטודיו 4040

מתחם העיצוב והבילוי דיסיטי DCITY מציע במהלך חוה''מ פסח בין התאריכים 07/04-13/04 בילוי משפחתי שכולל יריד עיצוב וריהוט במבצעים חסרי תקדים יחד עם הפנינג של אירועים ובילויים לכל המשפחה.

היריד יתקיים בעיר העיצוב דיסיטי במעלה אדומים בהשתתפות מעל 200 מותגי ריהוט, מוצרי חשמל ומותגים מתחום עיצוב הבית. חנויות המתחם יפתחו דוכני מכירה ייחודיים עם מחירים בהנחות של עד 80%.

פנינה רווח מנכ"לית DCITY: "השנה אנחנו מציעים ללקוחותינו בתקופת חוה''מ פסח חוויה יוצאת דופן שמשלבת בין יריד מכירות להפנינג בילוי, מתחמי אוכל, דוכנים ועוד'. המחירים שיוצגו ביריד יגיעו עד להנחות של 80% דבר אשר אמור למשוך למעלה מ- 400,000 מבקרים שייהנו ממגוון ומחירים אטרקטיביים ביותר".

מתחם DCITY יארח את יריב הריהוט הישראלי בחול המועד פסח. סטודיו 4040,
מתחם DCITY יארח את יריב הריהוט הישראלי בחול המועד פסח/סטודיו 4040

הופכים את העול לחוויה

מתחם העיצוב והבילוי כולל למעלה מ-200 מותגים לריהוט הבית מהחברות המובילות בישראל.

במתחם, אולמות תצוגה ענקיים המהווים סניפי דגל בארץ של המותגים השונים, מקרמיקה וטקסטיל, דרך ריהוט וצבע ועד מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בכל טווח המחירים.

אם פעם משימת עיצוב הבית נחשבה לתהליך ארוך ומסורבל, שדרש נסיעה למקומות שונים לבחירת הרהיטים ואביזרי הבית השונים, דיסיטי שואפת להפוך את העול לחוויה ייחודית, תוך בחירת הפריטים המושלמים לבית במקום אחד, באווירה חדשנית וייחודית ובמחירים שיתאימו לכל כיס.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תערוכת העיצוב של ישראל ב-dcity. סטודיו 4040,
מתערוכת העיצוב של ישראל אשתקד, בילוי משפחתי ב-dcity/סטודיו 4040

מחירים מיוחדים לדוגמא

המבורגר ברוס - מיטת זוגית מעוצבת במחיר של 990 שקל במקום 2,000 שקל. לעצב את כל הבית מחדש ב- 10,715 שקל במקום 21,430 שקל

עלמה עיצובים - שולחן מסתובב לסלון במקום 5,999 שקל רק 2,490 שקל לימי חול המועד בלבד.

יעד פירזול - על כל קנייה ב- 500 שקל. מקבלים 100 שקל מתנה.

DCITY הוא מתחם העיצוב והבילוי הגדול בישראל ומשתרע על פני 180,000 מ''ר של רחובות מעוצבים. הליכה ברחובות הדיסיטי היא חוויה של ממש עם ניחוח של חו"ל בשל העיצוב המוקפד והמיוחד של המקום.

המתחם המעוצב נמצא בפארק ישראל במעלה אדומים עם כבישי גישה נוחים וחניון רחב ידיים. עיצוב המתחם יוצא דופן ומשלב טיול והרגשת חופשה בנוסף למבחר העצום והמגוון של חנויות ומסעדות שבמתחם.

היריד יתקיים בחוה''מ פסח, בתאריכים: 7-13 לאפריל, בין השעות 22:00 - 09:00, במתחם דיסיטי, עיר העיצוב והבילוי של ישראל במעלה אדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully