וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוטנציאל גדל בעקביות: גיוון הגדילה בסיס הלקוחות האפשריים שלה בארה"ב ל-70 מיליון ביותר מ-34 מדינות

גתית פנקס

3.3.2003 / 18:04

6 חברות ביטוח אמריקאיות נוספות יממנו השימוש בקפסולה של גיוון לצורך אבחון מחלות במעי הדק; 22 מיליון מהמבוטחים שייכים למדיקר, חברת הביטוח הפדרלית



חברת גיוון אימג'ינג הישראלית ממשיכה במגמת הגדלת בסיס הלקוחות הפוטנציאלי שלה בארה"ב. החברה מיוקנעם הודיעה היום כי 6 חברות ביטוח רפואי נוספות יממנו למטופליהן את השימוש בקפסולה של גיוון לצורך אבחון מחלות במעי הדק. עם תוספת זו בסיס המטופלים האפשריים בכלים של גיוון צמח ל-70 מיליון בארה"ב ביותר מ-34 מדינות.



6 החברות הן WellPoint שלה יותר מ-13 מיליון מבוטחים בעיקר בקליפורניה, ג'ורג'יה ומיזורי; Ecellus שתחתיה נמצאים 2.2 מיליון מבוטחים במדינת ניו יורק; מדיקר - חברת הביטוח הרפואי הפדרלי של ארה"ב - בפלורידה (2.8 מיליון מבוטחים) ובקונטיקט (400 אלף מבוטחים), ו-Blue Cross and Blue Shield במינסוטה (2 מיליון מבוטחים) וארקנסו (860 אלף מבוטחים). החברות הללו יכניסו את הקפסולה של גיוון אל הכיסוי הביטוחי שהן מספקות (Reimbursement).



מבין 70 מיליון הלקוחות הפוטנציאליים של גיוון בארה"ב, 48 מיליון שייכים לחברות פרטיות ו-22 מיליון מקבלים כיסוי רפואי ממדיקר. יש לציין, כי באוגוסט 2001, כאשר גיוון קיבלה את אישור ה-FDA לשיווק הקפסולה, לא היו כלל מבוטחים שהיו יכולים לזכות בהחזר.



"אנחנו שבעי רצון מכך שיותר ויותר מבטחים ברחבי ארה"ב מזהים את הערך שבביצוע אנדוסקופיה באמצעות הקפסולה", אמר גבריאל מירון, נשיא ומנכ"ל גיוון אימג'ינג. "המטרה שלנו היא לוודא שכל פציינט שצריך לעשות שימוש בקפסולה יוכל לעשות כן באמצעות חברת הביטוח שלו".



הטכנולוגיה של גיוון כוללת קפסולה (M2A) שמוחדרת לגוף בבליעה, ולאחריה הפציינט לובש מעין חגורה המתעדת ומקליטה את תנועת הקפסולה. הערכה כוללת מצלמת וידיאו, סוללות ומשדר, השולח נתונים למערכת שמצויה אצל הרופא המטפל.



באחרונה דיווחה החברה על הכנסות של 9 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2002, שלוו בהפסד תפעולי של 4.1 מיליון דולר והפסד נקי של 3.7 מיליון דולר. בקופת החברה נותרו 36 מיליון דולר בסיום השנה שעברה ושווי השוק שלה כיום הוא 240 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully