וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה גדות מונתה למנכ"לית Power In Diversity

19.3.2023 / 16:06

גדות היא בעלת ניסיון רב שנים בתחום היזמות והשיווק. בתפקידיה הקודמים כיהנה בתפקידי שיווק בכירים באסתי לאודר, לוריאל וקוקה קולה. כמו כן, ייסדה והובילה סטארט-אפ בתחום ה-Martech

נועה גדות. PID,
נועה גדות/PID

נועה גדות מונתה למנכ"לית יוזמת Power In Diversity הפועלת להגברת גיוון והכלה בקרב חברות סטארט-אפ בישראל. היוזמה, המאגדת 75 קרנות השקעה ו-200 סטארטאפים, מרכזת נתונים על השילוב של אוכלוסיות בתת ייצוג, לרבות נשים, חרדים, ערבים, בני העדה האתיופית, אנשים עם מוגבלויות, להט"בים ועוד ומציעה כלים לפיתוח והטמעה בהיי-טק.

גדות היא בעלת ניסיון רב שנים בתחום היזמות והשיווק. בתפקידיה הקודמים כיהנה בתפקידי שיווק בכירים באסתי לאודר, לוריאל וקוקה קולה. כמו כן, ייסדה והובילה סטארט-אפ בתחום ה-Martech. בתפקידה האחרון שימשה ככתבת של אתר CTech בו קידמה את תחום היזמות הנשית. נועה בעלת ראשון ושני במדעי הניהול ומינהל עסקים מאוניברסיטאות תל אביב ורייכמן.

נועה גדות: "אני מתרגשת להצטרף ולהוביל יוזמה שכל כך קרובה לליבי. שנים רבות חוויתי את אתגרי הגיוון מהצד השני של המתרס האופרטיבי בחברות בינ"ל ואני שמחה לתרום מניסיוני ולחבור לקרנות מובילות על מנת לחולל שינוי אמיתי בתעשיית ההון סיכון וההיי-טק."

Power in Diversity הוקמה ע"י אלן פלד, שותף ומייסד בוינטג' פרטנרס יחד עם קרנות מובילות בתעשייה ששותפות לפעילותה, ביניהן, Qumra, Glilot Capital, Pitango, Viola, Vintage, Grove, NFX, BRM, 10D, F2, Elah fund, SVB, Red Dot, Hetz, Maor Investments, DTCP, New Era, Hearst Ventures.

את היוזמה תוביל נועה יחד עם ד"ר גלית דשא, המנהלת המקצועית בשיתוף היו"רים סיוון שמרי דהאן שותפה מייסדת ב-Qumra Capital וקובי סמבורסקי, שותף מייסד ב-Glilot Capital.

קובי סמבורסקי: "דווקא היום, אנחנו חייבים לפעול ביתר שאת למעם גיוון, הכלה ושוויון. בלעדיהם, לא תהיה קיימת תעשיית חדשנות. עשינו לא מעט בשנים האחרונות, אבל המלאכה שלפנינו עדיין רבה. אנחנו מצפים לקחת את היוזמה בהובלתה של נועה לשלב הבא. ולהשיק כלים נוספים שיעזרו לנו להגיע לעשרות חברות ולחולל תהליכים עמוקים במהירות רבה יותר כדי להביא לאימפקט גדול יותר על התעשייה."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully