וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוקטר אנד גמבל מנהלת מגעים לרכישת יצרנית מוצרי השיער Wella תמורת עד 6 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

3.3.2003 / 18:16

רכישת החברה תאפשר לפרוקטר אנד גמבל להרחיב את קו מוצרי הטיפוח שלה ולחזק את מעמדה כנגד ל'וריאל, חברת מוצרי הקוסמטיקה הגדולה בעולם, מדווח "וול סטריט ג'ורנל"



ענקית מוצרי הצריכה האמריקאית, פרוקטר אנד גמבל (סימול PG), מנהלת מגעים לרכישת יצרנית מוצרי טיפוח השיער הגרמנית וולה (Wella) תמורת כ-5-6 מיליארד דולר, מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל" בצטטו מקורבים.



הג'ורנל כותב כי שתי החברות ניהלו שיחות בדרגים שונים, שכללו גם מנהלים בכירים. פרוקטר אנד גמבל הגבירה את המאמצים לרכישת וולה לאחר שנסיונה לרכוש את ביירסדורף, יצרנית תחליבי Nivea, סוכל בשל מחלוקת בין שתי בעלות המניות העיקריות של החברה, חברת הביטוח אליאנץ ומשפחת צ'יבו.



רכישתה של וולה, יצרנית מוצרי הצביעה לשיער השנייה באירופה, תאפשר לפרוקטר אנד גמבל להרחיב את קו מוצרי הטיפוח שלה ולחזק את מעמדה כנגד חברת ל'וריאל, חברת מוצרי הקוסמטיקה הגדולה בעולם.



וולה טרם החליטה האם להיענות להצעת הרכש בשל מחלוקת בקרב קבוצות שונות במשפחה השלטת בחברה. אנליסטים מעריכים כי וולה גדולה דיה כדי לשמור על עצמאותה, חרף הקונסולידציה בענף.



מאז פירסם ב-27 בפברואר המגזין הגרמני "בורסה-אונליין" ידיעה על האפשרות שפרוקטר אנד גמבל תרכוש את וולה, זינקו מניות החברה הגרמנית ב-14%.



בחודש אוקטובר פירסם הג'ורנל כי יצרנית הדבקים הנקל הציעה עבור וולה 4.5 מיליארד דולר, אך הצעתה נדחתה בטענה שהיא נמוכה מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully