וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה טוב וחלומות נעימים: איך בוחרים כרית מנצחת?

21.3.2023 / 17:38

אין כמו להיכנס למיטה בסוף יום מפרך ולהניח את הראש על כרית מפנקת. כרית נכונה אמורה להעניק תחושת רכות נעימה, רוגע, נוחות ושינה רציפה ללא כאבים. איך תבחרו כרית שתתאים בדיוק לכם? מיוחדליום השינה הבינלאומי שחל בסוף השבוע

כריות השינה מגיעות במגוון מילויים ובמנעד רחב הנע בין רוך וקשיחות. בנוסף, חשוב לטפל ולתחזק את הכריות, מכיוון שעליהן מצטבר לכלוך, אבק, זיעה ועוד, שעולים לפגום באיכות הכרית ואף בדרכי הנשימה שלנו.

אילוסטרציה. ShutterStock
חלומות נעימים: כך תבחרו את כרית השינה שלכם/ShutterStock

הטבעית

כרית ממורי (Memory = זכרון) - כרית שמתאימה את עצמה למבנה הצוואר וכך מספקת תמיכה לראש ולצוואר.

ניתן לבחור בין כרית ממורי עשויה 100% לטקס לכרית Foam Memory לשתי הכריות תכונה של התאמה מדויקת למבנה הצוואר, כך שהראש מקבל את התנוחה המדויקת לנוחות מושלמת ולמניעת כאבי צוואר. כרית ממורי זוכרת את מנח הראש ומספקת את התנוחה המדויקת הרצויה בכל לילה מחדש.

הלטקס הינו חומר גלם טבעי אנטי בקטריאלי מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה, המתאים עצמו למבנה האנטומי של הגוף ומעניק נוחות מקסימלית.

זהו חומר גלם טבעי שמופק בתהליך איטי באמצעות חריצת גזע העץ מבלי לפגוע בגדילתם, בעבודה ידנית ומוקפדת, בתנאים מיוחדים ותהליך שהופכים אותו לגמיש, רך ודוחה בקטריות.

הכרית עמידה ושומרת על צורתה לאורך זמן. בזכות היותו חומר טבעי, הלטקס אינו מפריש חומרים רעלים, נוגד קרדית אב הבית, בעל תכונות אוורור וכמובן מקנה תמיכה מעולה לצוואר.

כרית ממורי פיפה ערד טקסטיל. עדי גלעד,
מתאימה את עצמה: כרית ממורי פיפה, ערד טקסטיל/עדי גלעד

האווזית

כרית פלומת אווזים - כרית פוך בעלת שלוש שכבות של נוצות. פלומת האווזים טהורה, והנוצות עברו תהליכי סטריליזציה וניקוי. הבד החיצוני של הכרית עשוי מכותנה והוא צפוף במיוחד כדי למנוע נשירת נוצות מהכרית.

כרית נוצות אווז - כרית במילוי נוצות רכות במיוחד, אשר עברו תהליכי ניקוי וסטריליזציה. גם בכרית זו, הבד החיצוני צפוף מאוד ומונע בריחה של נוצות מתוך הכרית.

כרית נוצות לפלנד ערד טקסטיל. עדי גלעד,
ישירות מלפלנד: כרית נוצות, ערד טקסטיל/עדי גלעד

הסינטטית

כרית קווין - כרית שמיוצרת מסיבים סינטטיים. הסיבים הינם חלולים ובעלי יכולת בידוד. הם אנטי אלרגנים ואין בהם רכיבים מן החי. הבד החיצוני הינו 100% כותנה ברמת צפיפות גבוהה כדי למנוע בריחת סיבים. ניתן לבחור בין כרית קווין רכה או קשה.

כרית קינג - כרית שהמילוי שלה היא סיבים סינטטיים חלולים ומבודדים היטב. הכרית הינה אנטי אלרגנית ואינה מכילה מוצרים מן החי. גם בכריות קינג, הבד החיצוני איכותי ואינו מאפשר זליגה של סיבים החוצה.

כרית פרינסס - גם כרית זו מיוצרת מסיבים סינטטיים ומבודדים והיא נחשבת לאנטי אלרגנית, כמו כן היא אינה מכילה מוצרים מן החי. הכרית במילוי מיקרופייבר.

כרית קווין, ערד טקסטיל. יח"צ,
הסינטטית: כרית קווין, ערד טקסטיל/יח"צ

יש לכם כרית איכותית? כך תשמרו עליה

את הכרית מומלץ לכבס לפחות פעמיים בשנה, היות ועל הכרית מצטבר לכלוך רב וכן תאי עור מתים, זיעה, שיער ואבק. רצוי אף להחליף את הכרית כל שנה או שנתיים. טיפול נכון וניקיון תכוף מאריכים את חיי הכרית, מפחית באופן משמעותי תגובות אלרגיות ומשפר את איכות השינה.

כאשר מדובר בכריות מנוצות ניתן לכבס אותן במכונת הכביסה בתכנית עדינה. בסיום הכביסה, יש להניח את הכריות על גבי מתלה ייבוש או על גבי מגבת פרושה. כאשר הכריות כמעט יבשות, יש להכניסן למייבש הכביסה, יחד עם כדורי טניס כך שהן תתייבשנה לחלוטין.

כרית לטקס, לעומת זאת, רצוי לנקות באופן ידני. מומלץ לנקות בעזרת חומר ניקוי אקולוגי שמאפשר להסיר את הכתמים. יש להימנע מלהכניס את הציפית לתוך הכביסה, מאחר והיא עלולה לפגוע בסיבים העדינים של הלטקס, ועל כן הכביסה צריכה להתבצע באופן ידני בלבד.

כביסה ביתית של כריות ספוג ממורי המוצקות אינה מומלצת. בכתמים יש לטפל באופן נקודתי, וניתן להסיר ריחות על ידי פיזור אבקת סודה לשתייה על הכרית, אוורור ושימוש בשואב אבק להסרת שאריות האבקה.

את כריות הפוליאסטר מכבסים במכונת הכביסה על תוכנית עדינה ועם מעט סבון עדין. אל המייבש הכניסו גם מגבת יבשה, שתאיץ את תהליך הייבוש, ושני כדורי טניס לפירוק הגושים שנוצרים. לכריות לוקח זמן להתייבש, ויתכן שתזדקקו לכמה הפעלות של המייבש עד שיוכלו לחזור למקומן על המיטה.

ליאור כהן, סמנכ"ל מכירות ערד טקסטיל: "כרית השינה היא פריט משמעותי וחיוני בחדר השינה שלנו. אנחנו בערד טקסטיל מקפידים לאורך השנים על כריות השינה האיכותיות ביותר, כמו גם על מגוון מצעים, שמיכות ועוד שלל מוצרי טקסטיל, שמעניקים את חוויית השינה המושלמת עבור כלל לקוחותינו".

המאמר הינו מטעם חברת "ערד טקסטיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully