וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענת ויינר, מנכ"לית ערוץ החדשות, שוקלת את התפטרותה מהתפקיד

רוני קורן-דינר

3.3.2003 / 18:34

בשיחות עם מקורבים בשבועות האחרונים הביעה ויינר ספק רב באשר להיתכנות הכלכלית של הערוץ, ואמרה כי היא בוחנת את המשך דרכה; מועצת הכבלים הזהירה כי הערוץ עשוי לאבד את רשיונו



ענת ויינר, המשמשת כמנכ"לית בפועל של ערוץ החדשות, שוקלת את התפטרותה מהתפקיד. ויינר סירבה להגיב על הידיעה, אולם בשיחות עם מקורבים בשבועות האחרונים הביעה ספק רב באשר להיתכנות הכלכלית של הערוץ, ואמרה כי היא בוחנת את המשך דרכה.



ויינר מונתה לתפקיד בדצמבר האחרון, לצד מינויו של סגן עורך "מעריב" לשעבר, עמוס רגב, לתפקיד העורך הראשי של הערוץ. לפני כן שימשה במשך כשנה בתפקיד סמנכ"לית הכספים של הערוץ, וקודם לכן מילאה תפקיד זהה בחברות YES ויורוקום. ויינר מונתה לתפקיד לאחר פרישתו של המנכ"ל הקודם, משה שלונסקי. זמן קצר לאחר מכן פרש גם מנהל התוכניות גיל עומר, וטרם מונה לו מחליף.



חברת חדשות ישראל, זכיינית הערוץ, מנסה מזה תקופה ארוכה להתגבר על חילוקי דעות פנימיים בין המשקיעים ולגבש תוכנית עסקית וקונספט תוכני לערוץ. המחלוקות בין בעלי המניות מונעות, בין השאר, את שינוי הסכם המייסדים, כך שמשקיעים חיצוניים יוכלו להיכנס ולרכוש נתחים משמעותיים ללא הפעלת מנגנון זכות הסירוב הראשונה.



בשבוע שעבר הצליח איש העסקים רון לאודר לעקוף את המנגנון ורכש 12% מהמניות בערוץ, באמצעות עסקה עם קבוצת פורמולה (שמכרה לו כמחצית מהחזקותיה תמורת 800 אלף דולר). בין הקונים הפוטנציאליים הוזכר לאחרונה גם איל המדיה היהודי-רוסי ולדימיר גוסינסקי, אולם בשל החזקותיו הצולבות ב"מעריב" ובערוץ 2 הוא מנוע מלרכוש יותר מ-5% ממניות ערוץ החדשות.



על פי רשיונו, הערוץ היה אמור לעלות לאוויר ב-1 במארס, לאחר שהמועד נדחה כבר מספר פעמים. לאחרונה שוב נדחה המועד למספר חודשים לא ידוע. בשבוע שעבר הזהיר ראש מינהלת הסדרת השידורים לציבור, עו"ד יורם מוקדי, כי אם בתוך כחודשיים לא תחול התקדמות במצבו של הערוץ, מועצת הכבלים עשויה לדרוש את ביטול הרישיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully