וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צור עשת מונה למנהל מכירות תחום שרתים ואחסון ב-Dell Technologies ישראל

20.3.2023 / 9:56

בשנים האחרונות הוביל צור את תחום מכירות השרתים בישראל ובאזור Central East Europe. תחת הובלתו עברה החברה להוביל את שוק השרתים המקומי בישראל ולאחרונה אף זכתה במכרז השרתים המוביל של משרד הבטחון

צור עשת. Ohad Romano,
צור עשת/Ohad Romano

Dell Technologies מודיעה על מינוי צור עשת למנהל מכירות תחום Data center
(DCS Manager Israel). עשת החל את עבודתו ב-Dell לפני כ-16 שנים ומאז מילא מגוון תפקידים ניהוליים בחברה.

בשנים האחרונות הוביל צור את תחום מכירות השרתים בישראל ובאזור Central East Europe. תחת הובלתו עברה החברה להוביל את שוק השרתים המקומי בישראל ולאחרונה אף זכתה במכרז השרתים המוביל של משרד הבטחון.

תחום מכירות ה-Data center מאגד תחתיו את פתרונות החברה בתחומי השרתים ,התקשורת והאחסון. Dell Technologies מציעה פורטפוליו מוצרים מלא לעולמות ה-Data center, Hybrid cloud, Compute AI, storage ו-Cyber Security המהווים את חוד החנית של החברה. לאחרונה, תחת מטריית תחום זה גם הושק תחום ה-APEX, אשר מהווה נדבך מרכזי באסטרטגית החברה שלconsumption model ו-Infrastructure as a service.

צור עשת מציין כי "זהו אתגר משמעותי עבורי המהווה נדבך נוסף בקריירה שלי. ישראל כמדינה נחשבת לחוד החנית הטכנולוגי בהרבה מאד מישורים. אני רואה בתפקיד זה הזדמנות אדירה לסייע ללקוחות שלנו בארץ, דרך השותפות עם חברתDell Technologies וללוות אותם בבטחה במסע אל מול האתגרים הקיימים כיום בדרכם למימוש הפוטנציאל העסקי והטכנולוגי המלא שלהם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully