וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקמה הקרן למנהיגות ציונית תחת הכותרת "מתחברים מחדש"

20.3.2023 / 9:59

בכנס היסוד של הקמת הקרן למנהיגות ציונית התכנסו אישי ציבור חברי כנסת מימין ושמאל תחת הכותרת "מתחברים מחדש". הרב לאו: "אנחנו דמוקרטיה. את ההפך חווינו על בשרנו. לא נחזור לשם"

מימין לשמאל: אור בן שושן שותף מנהל קרן הון סיכון SIBF, אפרת שהם הילדסהיימר מנכ"לית הקרן למנהיגות ציונית. מורג ביטן,
אור בן שושן שותף מנהל קרן הון סיכון SIBF, ואפרת שהם הילדסהיימר, מנכ"לית הקרן למנהיגות ציונית/מורג ביטן

בכנס היסוד של "הקרן למנהיגות ציונית" שהתקיים בירושלים נוכחו אנשי ציבור שרים חברי כנסת מימין ומשמאל תחת הכותרת "מתחברים מחדש".

בכנס השתתפו : שרן השכל (המחנה הממלכתי), לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) ומשה (קינלי) טור פז (יש עתיד), חברי המחזור הראשון של תכנית המנהיגות "ציון", שהציגו את הסיפור הציוני שלהם שהביא אותם לשליחותם הציבורית. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לצורך בחיזוק המנהיגות הציונית ואמר: "מנהיגות ציונית ולא אנטי ציונית, זה מאמץ חשוב ונחוץ וממשלת ישראל תשתף פעולה באופן מלא עם המאמץ הזה".

הרב לאו הוסיף: "אנחנו דמוקרטיה, את ההיפך חווינו על בשרנו. לא נחזור לשם. במגילת העצמאות המילה 'דמוקרטיה' או 'דמוקרטית' לא מופיעה אפילו פעם אחת. ולא שמישהו נגד דמוקרטיה, אבל זה לא הבסיס של המדינה הזו. המילה 'יהודית' מופיעה למעלה מעשר פעמים. זה הבסיס לקיומה של מדינת ישראל, על פי המנהיג בהא הידיעה - דוד בן גוריון. על כך אין עוררין. על מה אנחנו מתווכחים? אין על זה ויכוח. אנחנו מדינה דמוקרטית".

אור בן שושן שותף מנהל בקרן הון סיכון SIBF :"חשוב להצטרף לקרן מנהיגות ציונית המתמקדת בערכי ציונות בחברה הישראלית , תוך חיזוק ערכי הציונות בכל התחומים צבא, כלכלה, אקדמיה, ועוד".

מנכ"לית הקרן, אפרת שהם הילדסהיימר: "הימים ימי תהיה וחשבון נפש. ימי עננה וערפל כבד והדרך נדמה חסרת מוצא. אין מתאים מהימים האלה להיזכר לשם מה אנחנו כאן ולהתמקד באתגרי הציונות בציון. בימים של פילוג וקיטוב, בעיסוק בלתי פוסק במפריד ובשונה - אנחנו מבקשים דווקא לגעת במאחד ובמחבר - באתוס הציוני ובסיפור היהודי, ולקדש טוב ציוני משותף, ותחת כנפי הציונות, להתחבר מחדש".

  • עוד באותו נושא:
  • קרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully