וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת פארי (Pery) מודיעה על שני מינויים בכירים ועוברת מיתוג מחדש

20.3.2023 / 10:56

החברה, שמשנה בימים אלה את פניה ועוברת מיתוג מחדש, מודיעה על מינוי אלון גולן למנהל הפעילות בארה"ב וד"ר סול אדלסקי למנהל הרפואי

סול אדלסקי. יחצ,
סול אדלסקי/יחצ
אלון גולן. יחצ,
אלון גולן/יחצ

חברת Pery (לשעבר Periapt), מתחום ה-Digital Health, שמפתחת פלטפורמה המסייעת להורים לילדים עם ADHD להתמודד טוב יותר עם האתגרים שבדרך, באמצעות התווית טיפול רפואי ורגשי יעיל, זמין ואיכותי, מודיעה על שני מינויים בכירים: אלון גולן מונה לתפקיד VP US Operations (מנהל הפעילות בארה"ב) וד"ר סול אדלסקי למנהל הרפואי (Medical Director).

אלון גולן, בעל ניסיון מקיף בעבודה מול לקוחות מסחריים, ב-D2C B2B חדירה לשווקים חדשים. החל את דרכו בחברת 'אינראקטיב' ולאחר שנמכרה לחברת Fyber, שימש כסמנכ"ל ניהול המוצר במטה החברה שבניו יורק. לאחר מכן, עבד בדיגיטל טורביין, ובחברת לאנצ'בוקס. במסגרת תפקידו הנוכחי, ינהל גולן את הצמיחה העסקית בארה"ב ויתווך את צרכי השוק בהתאם לתוכנית הפיתוח הטכנולוגית של החברה.

ד"ר סול אדלסקי, פסיכיאטר ילדים, מתבגרים ומבוגרים מוסמך בארה"ב וישראל. ד"ר אדלסקי הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת בראון ברוד איילנד. בהמשך, השלים את התמחותו בפסיכיאטריה למבוגרים ותת-התמחות בפסיכיאטריה למתבגרים ב- (Cambridge Health Alliance (CHA, מערכת בריאות חדשנית ובית חולים להוראה בהרווארד. ד"ר אדלסקי יוביל ויפקח על כל הטיפול הרפואי הניתן על ידי Pery.

בימים אלה משנה החברה את פניה ועוברת מיתוג מחדש. במסגרת המהלך שונה שמה ל-Pery, המתאר את פאר ההורה והתפיסה בה הילד, ההצלחה שלו והדימוי העצמי שלו נמצאים כיעד מרכזי של החברה. הפלטפורמה של Pery מקבלת את הצרכים והפרופיל הילד ומשפחתו - ומציעה תוכנית טיפול מקיפה, המתמקדת במתן מענה מקיף למשפחות של ילדים עם הפרעות קשב וריכוז ומשנה את הדרך בה ניתן כיום טיפול.

זיו אלול, מנכ"ל פארי (Pery): "אנחנו שמחים לצרף אלינו את אלון גולן ואת ד"ר סול אדלסקי, שמביאים עמם ניסיון וידע רב, כל אחד בתחומו. הצטרפותו של אלון, כמוביל בשוק כמו ארה"ב, הינו אבן דרך משמעותית בצמיחתנו והרחבת ההשפעה של "פארי" בשוק הבינלאומי. יחד איתו, ד"ר אדלסקי יוביל ויפקח על כל תחום הטיפול הרפואי הניתן מטעמנו. אני בטוח שיחד נוכל להצעיד את החברה קדימה ולממש את החזון המשותף".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully