וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Voyage מודיעה על מינויו של מתן קסלר למנכ"ל

20.3.2023 / 14:19

במסגרת התפקיד הוא מציג ידע המשלב את כל העולמות: נדל"ן, פיננסים, שיווק, וכמובן יצירת קשרים עם גופים ויזמים מכל העולם

מתן קסלר. יחצ,
מתן קסלר/יחצ

Voyage, קרן השקעות בנדל"ן ותיירות שהקים בחודשים האחרונים היזם רונן מניפז, מודיעה היום על מינויו של מתן קסלר, למנכ"ל.

קסלר הוא בעל רזומה מרשים של קרוב לעשור בתחום הפיננסים והמימון. ב-2014, קסלר, רו"ח בהכשרתו, החל לעבוד במערך החוב והמימון של אחת מחברות ניהול המלונות הגדולות באירופה: GCH Hotel Group, שמנהלת היום מעל ל-120 מלונות ביבשת. לאחר זמן קצר יחסית ובגיל 32 בלבד, הוא התקדם וקיבל על עצמו את ניהול מערך החוב, של החברה הגרמנית, ובמהלך 4 שנים לקח חלק בעסקאות מימון בשווי של מאות מיליוני יורו. ב-2018, הוא התקדם לתחנה הבאה בקריירה, והחל לנהל את כל מערך החוב והערכות השווי של חברת המלונות, Sircle Collection, ההולנדית.

ב-2022 החליט לחזור לישראל וכיום הוא משמש כמנכ"ל זרוע הנדל"ן החדשה Voyage, אשר מנהלת את מערך הגיוסים של קבוצת מלונות בראון וחברות מובילות נוספות במשק. במסגרת התפקיד הוא מציג ידע המשלב את כל העולמות: נדל"ן, פיננסים, שיווק, וכמובן יצירת קשרים עם גופים ויזמים מכל העולם.

זרוע התיירות החדשה Voyage, הוקמה על ידי רונן מניפז ב-2022, במטרה ליצור את הדור הבא של אתרי האירוח בעולם, תוך התמקדות ביצירת חוויה שתאפשר לחבר את המטיילים בצורה עמוקה וחזקה יותר לטבע ולקהילה המקומית. הקבוצה מתמחה באיתור אתר תיירי ברי השבחה - והפיכתם לאטרקטיביים חווייתית ועסקית.

לאחרונה, נכנסו להשקעה בקרן גופי השקעה פרטיים ומוסדיים, אשר כבר התחייבו להשקעה כספית רחבה, ובימים אלה היא נמצאת בעיצומו של רוד שואו וגיוס השקעות חדשות. כאשר בשנים הקרובות הקרן והמיזמים צפויים לגייס עשרות מיליוני דולרים של משקיעים, בקרן ובמיזמים שבהם היא תשקיע.

רונן מניפז, מייסד Voyage: "אנחנו שמחים לצרף אלינו את מתן, אחד האנשים המוכשרים והמקצועיים ביותר בתחום גיוס הכספים והחוב, שהניסיון וההישגים שלו, מדברים בעד עצמם. הידע, הקשרים וההבנה העסקית, שיווקית ואסטרטגית בענף הנדל"ן והמלונאות, שהוא מביא עמו, יסייעו לנו לפתח את אתרי הנופש והאירוח, שאנו מקיימים ומנהלים בימים אלה, בישראל ובאירופה. בין היתר, באמצעות גיוס משקיעים נוספים, לפרויקטים מדהימים ביוון, קרואטיה ובמדינות נוספות. בקרוב מאוד, אף נודיע על השקת אתרי לינה ובילוי, יוצאי דופן וייחודים גם בישראל, שטרם נראו פה".

מתן קסלר, מנכ"ל Voyage: "אני מתרגש מאוד להתחיל דרך חדשה עם Voyage ועם רונן, ולסייע להם לצמוח ולספק חווית אירוח ונופש לא פחות ממעולה, לנופשים רבים בישראל ובעולם. בשנים האחרונות, ענף המלונאות נמצא בפריחה ונסיקה, למרות ובגלל התקופה המאתגרת שעבר. Voyage מביאה קו מחשבה חדשני ורענן, לתחום, כשבימים אלה, אנו מקימים אתרי נופש חדשניים בארץ ובאירופה, בין היתר, הודות, לשיתוף פעולה הדוק ומימון משמעותי, שאנו מקבלים מגופים פיננסיים רבים וביניהם הבנק האירופי, שמאמינים בנו ומעוניינים לעודד פיתוח של כלכלות מקומיות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully