וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליווי אישי בסניף: הכירו את הרובוט של סופרפארם

עודכן לאחרונה: 20.3.2023 / 16:25

סופר-פארם, קמעונאית פארם מובילה בישראל, יוצאת פיילוט חדשני להעצמת חוויית השירות בסניפים, במסגרתו, יסתובב רובוט בין לקוחות הסניף, ימצא את מבוקשם ואף ילווה אותם עד למדף הרצוי. המהלך הניסיוני ייבחן גם את עזרתו של הרובוט לרוכשים באונליין שיגיעו לאסוף הזמנות

הרובוט של סופר פארם. יח"צ,
מישהו עוזר לך? הרובוט של סופר פארם/יח"צ

סופר-פארם משיקה פיילוט חדשני במטרה לשדרג את שירות הלקוחות בסניפים ולאפשר ניווט מהיר והתמצאות בין עשרות הקטגוריות המוצגות על גבי המדפים.

את הפיילוט יוביל רובוט נייד עם צג רחב לשימוש נוח והוא ילווה את הלקוחות שיעזרו בו למיקום המדויק של המוצר שיחפשו.

הרובוט, שפיתחה חברת ONE Robotix, במשקל 12 קילו, וגובה של 1 מטר, מוצב בימים אלה לתקופה של פיילוט בסניף סופר-פארם קרית השרון בנתניה, כשהוא עומד בכניסת הסניף, מזהה את הלקוחות, מברך אותם לשלום ומציע את שירותיו כאשר על המסך יוצגו מספר אפשרויות:

ליווי למחלקה רצויה או לקטגוריה ספציפית - הרובוט ילווה את הלקוחות לכל אחת מהמחלקות שייבחרו כמו: קוסמטיקה, טואלטיקה, בית מרקחת, אופטיקה, תינוקות. בנוסף, ניתן להקליד על גבי מסך הרובוט קטגוריה ספציפית שהלקוחות מחפשים כמו: בושם, מגבונים או מרכך, והרובוט ילווה אותם עד לשם.

ליווי להזמנת תור בבית המרקחת - הרובוט ילווה למיקום בו הלקוחות יוכלו לקחת תור.

איסוף חבילה שהוזמנה באונליין - הרובוט ינחה את הלקוחות לבוא אחריו לעמדת איסוף הזמנות אונליין, ובמקביל יעדכן את הצוות שהלקוחות הגיעו וממתינים לחבילה.

הצגה של מבצעים מתחלפים - בנוסף, על גבי מסך הרובוט יופיעו מגוון מבצעים מתחלפים עבור הלקוחות, ושירותים נוספים שמוצעים בסופר-פארם וביניהם אופציה להצטרפות למועדון לייף סטייל, הורדת אפליקציה של סופר-פארם, הצעה לביטוח ועוד.

הרובוט של סופר פארם. יח"צ,
יציע מבצעים, יעזור באיסוף הזמנות מהאונליין וילווה אתכם למיקום המבוקש, הרובוט של סופר פארם/יח"צ

המסלול המהיר לבית המרקחת

מיכאל מיטרני, סמנכ"ל איקומרס ושיווק בסופר-פארם אונליין: "סופר-פארם פועלת לספק חדשנויות ופתרונות טכנולוגיים שישכללו את חוויית הקנייה בסניפים ובסופר-פארם אונליין, ובן היתר להקל ועל מצוקת כוח האדם. הרובוט החדש יאפשר ללקוחות להגיע למוצר שחיפשו בזמן קצר יותר, לאסוף את המשלוח שלהם מהר יותר, או לעשות את המסלול הכי מהיר לבית המרקחת".

סופר-פארם מונה כיום כ-285 סניפים המופעלים באמצעות זכיינים המציעים מחלקות של בית מרקחת, ביוטי, טואלטיקה ואופטיקה. בנוסף היא מפעילה רשת מרפאות אסתטיקה רפואיות תחת השם ביוטי קליניק, ופורמט אוכל טרי בשם דיילי'ס (DAILY'S) בשיטת GRAB & GO.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully