וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי ג'יי זומר ימונה לנשיא ומנכ"ל Holdings Ltd Norwegian Cruise Line

20.3.2023 / 16:31

דיוויד ג'יי הררה ימונה לנשיא של Norwegian Cruise Line

נורוויג'ן פרימה. יחצ,
נורוויג'ן פרימה/יחצ

מיאמי (20 במרץ 2023) - Norwegian Cruise Line (NCL), החדשנית בתחום הקרוזים העולמיים, הודיעה היום על מינויו של דיוויד ג'יי הררה לנשיא החדש של המותג החל מ-1 באפריל 2023, כאשר הארי ג'יי זומר עובר להיות הנשיא והמנכ"ל הבא של Norwegian Cruise Holdings Ltd. Line (NCLH), חברת האם של המותגים Norwegian Cruise Line, Oceania Cruises, Regent Seven Seas Cruises החל מ-1 ביולי 2023.

הררה, המכהן כיום כסמנכ"ל המכירות והשיווק של NCL, עובד בNCLH מאז 2015, לאחר ששימש כיועץ בכיר למנכ"ל ויו"ר Prestige Holdings בשנת 2012. במהלך כהונתו, הררה מילא בהצלחה מגוון תפקידי מנהיגות בכירים בארגון, כולל סמנכ"ל מימון מותגים, אסטרטגיה ומחקר צרכנים; סמנכ"ל פיתוח תאגידי עבור NCLH; ונשיא NCLH סין. כחלק מההנהגה הבכירה של הצוות, הוא מילא תפקיד מרכזי במיצוב NCL כאחד מקווי השייט המובילים בעולם.

"דיוויד ואני עבדנו בשיתוף פעולה הדוק במשך כמעט עשור והרחבנו את הנוכחות הגלובלית של NCL ועיצבנו את עתידה", אמר הארי זומר, נשיא ומנכ"ל הנכנס של Holdings Ltd Norwegian Cruise Line "עם למעלה מ-25 שנות ניסיון תאגידי ועסקי חזק ורקע פיננסי חזק, מכירות, שיווק ופיתוח עסקי, דיוויד הוא תורם מרכזי להצלחתה של NCL, ואני בטוח שהוא ימשיך להנהיג את המותג NCL בדרך מואצת קדימה".

בתפקיד נשיא NCL, הררה יהיה אחראי על החזון האסטרטגי הכולל וביצוע התוכנית העסקית של המותג, כמו גם להרחיב את קו הדיווח שלו כך שיכלול כעת ניהול, הכנסות, שירותי אורחים, מימון מותג, מכירות בינלאומיות, וחטיבת החוויות בים שהוקמה לאחרונה והמספקת אירועים יחידים במינם וסוחפים בים למגוון קהילות נלהבות.

"אני גאה ונרגש לקבל את ההזדמנות להוביל את הצוות הנלהב והמדהים ב-NCL, כמו גם להמשיך לעבוד לצד הארי וקבוצת ההנהגה המעולה שלנו כדי לבנות על המומנטום החזק שלנו", אמר דיוויד הררה, הנשיא הנכנס של Norwegian Cruise Line. "זו הולכת להיות שנת ציון דרך נוספת עבורנו בהמשך ההשקה שלPrima Class , ואני מצפה להוביל את הצוות והאורחים שלנו לאורך המסע המרגש הזה."

בתפקידו הנוכחי, הררה הוביל את צוותי המכירות והשיווק להגיע לתוצאות מצויינות. בנובמבר 2022, החברה הצליחה לסגור את החודש הטוב ביותר שלה אי פעם שסיימה את 2022 בשיא של הזמנות לשנת 2023, והציבה שיא חדש לחודש ינואר. כיוצא צבא ארה"ב בעצמו, הוא גם גאה בכך שהיה שותף לפיתוח תוכנית ההוקרה הצבאית הראשונה אי פעם של המותג בנובמבר 2022, היוזמה פורצת הדרך המכבדת את חברי צבא ארה"ב בהצעה בלעדית ובחוויה על הסיפון.

עם מינויו של הררה לנשיא NCL, אדם מאלון, המפקח כיום על שיווק צרכני ומשולב, ייכנס לתפקיד מנהל השיווק הראשי, ומייקל טומולוני, בעל ותק של 15 שנה ב-NCL, המנהל כיום את חטיבת המכירות, ישמש כעת כמנהל המכירות הראשי. ג'ייסון קרימל יקבל על עצמו את התפקיד החדש שנוצר של מנהל מכירות ושיווק בינלאומי ראשי, ויעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הררה כדי להרחיב עוד יותר את טביעת הרגל הבינלאומית של המותג.

  • עוד באותו נושא:
  • שיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully