וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאופקים או נועזים? הטיפים של גולף & קו לעיצוב שולחן החג

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 10:23

ארוחת ליל הסדר תתקיים בעוד כשבועיים והמארחים הותיקים, אלו שהכל "קטן עליהם" כבר יודעים איך יראה שולחן החג שלהם השנה, אך אם אתם "מארחים חדשים" ולא יודעים איך ומאיפה מתחילים - הטיפים שהבאנו לעיצוב השולחן יאירו לכם את הדרך לאירוח בסטייל ויהפכו את האתגר לחוויה

גולף & קו אביב קיץ. ערן סלם,
גולף & קו אביב קיץ, שועלים ותיקים ומארחים חדשים מעצבים את שולחן החג/ערן סלם

היומן מסמן לנו כי אחת משתי הארוחות המרכזיות בלוח השנה העברי מתקרבת. המארחים שבינינו מתחלקים לשני סוגים, 'השועלים הוותיקים' אשר עבורם ערב חג הפסח הוא חגיגת אוכל אחת גדולה, הנאה צרופה שסופה במצעד מחמאות ותשבחות ואילו בצד השני נמנים אלו אשר רואים לנגד עיניהם אירוע מאתגר ומאיים.

בין אם אתם נמנים עם הקבוצה הראשונה או השנייה, השאלה החשובה ביותר שעל הפרק היא איך נוכל להקל על התכנונים וההכנות ולהרים ארוחת סדר פסח שתהפוך לחוויה נפלאה. גולף & קו מציגים טיפים לעיצוב שולחן החג.

גולף & קו אביב קיץ. ערן סלם,
גולף & קו אביב קיץ, הצעות וטיפים לעיצוב שולחן החג/ערן סלם

טיפ הזהב: עורכים יומיים לפני החג

טיפים שקיבלנו עבורכם מצוות המעצבים המומחים של גולף & קו מתחיל בטיפ הראשון והכי חשוב מבחינתם: היערכות מקדימה לקראת האירוח ועריכת שולחן החג ביום-יומיים לפני האירוע עצמו.

בניגוד לבישולים, שולחן שיעמוד ערוך ומוכן מבעוד מועד לא יאבד מטריותו, להפך, זה יאפשר לכם לחשוב על הקונספט הרצוי בנחת ולהוציאו לפועל בצורה הטובה והנוחה ביותר עבורכם.

ניראה שעיצובו של שולחן החג נטוע בבסיסו בסוג הטיפוס שאתם: המאופקים, הנוטים לעיצוב טבעי ורגוע מטבעו או הטיפוסים המעיזים, שאוהבים הרפתקאות עיצוביות. לצוות המעצבים של הרשת, פתרונות לשני הטיפוסים:

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גולף & קו אביב קיץ. ערן סלם,
המארחים המאופקים של גולף & קו אביב קיץ, עיצוב שולחן במראה קלאסי ועל זמני/ערן סלם

המארחים המאופקים

השולחן המושלם עבורכם, שולחן השם דגש מיוחד על פריטים במראה כפרי, נקי וייחודי. עיצובם של הפריטים לקוח מעולמות עבודת היד ומביאים לידי ביטוי תחושה טבעית, נקייה, ביתית ומוארת. מדובר בשולחן הצבוע בקשת צבעים מתוחכמת, ממש כמוכם.

כאשר אתם ניגשים לעיצוב שולחן שכזה, אנו ממליצים להיצמד לקשת צבעונית רגועה יחסית, הן בכלי האוכל והנוי והן בטקסטיל. אבל, אם ביצירתיות עסקינן, אז למה לא לגוון? אפשר לבחור במפות מפוספסות או בעלות דפוסים עדינים ולשלב אותן עם מפיות בד שונות ובכך ליצור עניין עיצובי בשולחן החג שלנו.

קריצה עיצובית נוספת יכולה להגיע בצורה של אגרטל צבעוני או בדפוס מפתיע או לחילופין, סכו"ם לא שיגרתי.

בכל מה שקשור לפרחים, ממש לא חייבים להתאבזר בזר יקר ומפואר במרכז השולחן, גם מספר פרחים בודדים ירוקים או יבשים באגרטלים מעניינים לאורכו של השולחן יעשו את העבודה.

גולף & קו אביב קיץ. ערן סלם,
מעזים עם צבעים? גולף & קו אביב קיץ/ערן סלם

המארחים הנועזים

אתם המארחים הנועזים, אלו שלא מפחדים לקחת סיכון, אז העיצובים הבאים נועדו עבורכם - שולחנות בולטים ומלאים בנוכחות, ממש כמוכם!

שולחנות צבעוניים מאפשרים למעשה חופש עיצובי, באמצעות שילוב נכון של פריטים בגוונים וטקסטורות שונות ניתן ליצור שולחן חג מלא בחיות ושמחת חיים. בשולחנות מהזן הזה, השחקנים הראשיים של השולחן הם כלי האוכל והנוי, המתאפיינים בצבעוניות דרמטית ודומיננטית ואילו המפות, המפיות והסכו"ם הופכים לשחקני משנה הנותנים מענה ניטרלי יותר, המרגיע את הצבעוניות העזה.

בבחירת כלי האוכל תוכלו ללכת לכיוון כלים מקרמיקה בגלזורות וטקסטורות שונות ובקשת של גוונים עמוקים ודרמטיים ולצרף להם אגרטלים בצורות מעוגלות ואמורפיות המוסיפות עוד טקסטורה מעניינת לשולחן.

גולף & קו אביב קיץ. ערן סלo,
גולף & קו אביב קיץ, עיצוב שולחן נועז בסגנון שקיפות צבעונית/ערן סלo

שקיפות צבעונית

אפשרות נוספת היא לעצב שולחן צעיר, שמח ומואר יותר ולייצר משחק מעניין של שקיפויות באמצעות כלים מזכוכית שקופה הצבועה בגוונים שונים. בשולחן שכזה היינו דווקא מגוונים באמצעות פמוטים בצורות גרפיות נקיות ולהם מצרפים נרות צבעוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully