וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה נשתנה במתנה: כמה אנחנו משקיעים במתנות החג?

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 10:45

מתנת החג הממוצעת לפסח עמדה בשנה שעברה על סכום של 296 שקלים ונראה כי הישראלים מחכים לרגע האחרון: רובנו מרכז את קניית המתנות ל-3 הימים שלפני החג. מהן הקטגוריות הבולטות, מדוע האונליין שינה את כללי המשחק וכיצד ישפיע יוקר המחיה על שוק המתנות השנה?

לקראת פסח, בו נהוג לרכוש מתנות ליקרים או למארחים את הסדר, יצאנו לבדוק מה מה חדש בשוק המתנות לחג, מהן המגמות ומה צפוי שיקרה השנה על רקע העליות במחירים ויוקר המחיה.

מבדיקה שנערכה בסיכום חגי האביב בשנת 2022 הסכום הממוצע למתנת חג שרוכשים הישראלים עמד על 296 שקל, עם עלייה של 4% משנת 2021, עלייה שצפוייה להימשך גם השנה.

הנתונים, שמפרסמת רשת המתנות הארצית ג'נטלמן מלמדים כי חג הפסח הוא החג בו משקיעים הישראלים את התקציב הגבוה ביותר במתנה, בסכום שעובר לרוב את ההשקעה במתנת ראש השנה.

בעוד שרוב רוכשי המתנות מעדיפים להגיע לחנות הפיזית, לחוש ולבחון את המוצר בעין - את השיטוט הראשוני יעשו רוב הישראלים באונליין, כאשר נתוני הרשת מצביעים שקרוב ל-32% מהצרכנים מגיעים לחנויות לאחר שנחשפו למוצרים ברשת, והתמקדו בקטגוריה הרצויה, כאשר הרשתות החברתיות משפיעות כיום יותר על קבלת ההחלטה ברכישת המתנה.

כאשר ערב החג עוד רגע איתנו הנה כמה אפשרויות בולטות למתנות פסח: הבאנו כמה רעיונות למתנות שניתן לרכוש בימים שלפני החג ובתקציב שעומד סביב הסכום הממוצע: 250 שקל עד 300 שקל.

מתנה. ShutterStock
מה נשתנה במתנה: מה הישראלים קונים כמתנת חג וכמה הם משקיעים?/ShutterStock

מרגישים את פריז

לה פטיט מסיה (Le petit monsieur), בוטיק פרחים פריזאי, נולד מתוך תשוקה לעיצוב אירופאי קלאסי, כזה שמזמין אתכם למסע מעורר השראה בין חנויות הפרחים הקסומות הפזורות ברחובות פריז, להתרגש, להפתיע ולהתאהב בזרים מיוחדים, ניחוחות משכרים, טעמים שייחודים לעיר הרומנטית בעולם ואביזרים יפים שמשדרגים את חלל ובית.

הבוטיק מציע מתנות ייחודיות לחג שיותירו רושם בלתי נשכח ובשילוב פריטים מעולמות עיצוב הבית, הקולינריה ויינות הבוטיק.

בתמונה - מארז ספרינג במראה יוקרתי המכיל: סלסלת קש מעוצבת ואיכותית, זר פרחים פריזאי קלאסי, מארז מקרונים צבעוניים וטעימים בעבודת יד (כשל"פ) ובקבוק יין בוטיק, המחיר: 259 שקל. ניתן להשיג באתר Le petit monsieur או בטלפון: 054-7021414

מארז ספרינג לפסח, Le petit monsieur, המחיר: 259 שקל. יח"צ,
מארז ספרינג לפסח, Le petit monsieur, המחיר: 259 שקל/יח"צ

חליטות לכל השנה

חנות הקונספט של ויסוצקי, T LAB, מציעה מתנות מעוצבות ובהן מגוון עשיר של תה וחליטות ממטעים משובחים ברחבי העולם, לצד מבחר כלים ייחודיים להשלמת חווית התה.

עוד ניתן להשיג מבחר עצום של מתנות וכלים נלווים לתה בניהם מבחר קומקומים החל מזכוכית, פורצלן ועד ברזל יצוק בסגנונות שונים, כוסות ומאגים לשתייה חמה וקרה ומבחר גדול של מסננות לחליטת תה ואביזרים משלימים לשדרוג טקס התה הביתי.

מארז Winter Joy למשל כולל: קופסת מארז ובתוכה חליטת פירות יער 100 גרם במארז פאוצ' מעוצב ושומר טריות, תה ירוק לימונית לואיזה 100 גרם במארז זהה, חליטת נענע מרוקאית 10 שקיקי אורגנזה, קנקן חליטה גבוה מזכוכית להגשת 1.5 ליטר תה חם או קר, זוג כוסות זכוכית 350 מ"ל, ריבת חבושים "הבאר", 120 גרם, המחיר: 259 שקל (במקום 299 שקל)

את כל המארזים ניתן למצוא בחנות הקונספט של המותג הממוקמת ברחוב החשמונאים 103 בתל אביב, או באתר

מארז מתנה 259 במקום 299 שקל spring is the air t lab. אפרת אשל,
מארז מתנה 259 במקום 299 שקל, T Lab/אפרת אשל

פונקציה בסטייל על השיש

הקולקציה חדשה Electric stone של מוצרי חשמל מעוצבים בסגנון אבן מבית Normand כוללת מגוון רחב של מכשירי חשמל קטנים למטבח בהם טוסטר, קומקום חשמלי, בלנדר ועוד בגווני כחול מט עם נגיעות מוזהבות, בחומריות דמוית אבן, מה שהופך את הפריטים השימושיים ביותר במטבח - לפריטים עיצוביים בעלי עניין.

מחיר לבלנדר זכוכית: 1.5 ליטר 289 שקל. מחירים לכלל מוצרי הסדרה, החלמ: 199 שקל. להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות.

normande_electric stone. יח"צ,
סדרת המוצרים הקטנים למטבח - normande_electric stone/יח"צ

נשאר הרבה אחרי שהבקבוק נגמר

מתארחים רבים בסדר יביאו עימם בקבוק יין. הדרך הקלה לשדרג את המתנה הפשוטה היא להביא את הבקבוק במארז מעוצב שיקשט את שולחן החג וישאר עם המארחים גם הרבה אחרי הסדר. מעמד יין בעיצוב של בולדוג עם חליפת טוקסידו ומשקפיים מוזהבים, היא הדרך להכניס קצת הומור לשולחן החג.

מחיר למעמד עץ יין: 249 שקל. להשיג באתר וברשת ג'נטלמן

מעמד עץ ליין, להשיג ברשת ג׳נטלמן, המחיר: 249 שקל. יח"צ,
מעמד עץ ליין, להשיג ברשת ג׳נטלמן, המחיר: 249 שקל/יח"צ

הארוחה על האש

גולף & קו משיקה סדרת סירים איכותית בעיצוב ייחודי, עשויה יציקת אלומיניום עם ציפוי non-stick להולכת חום מיטבית וחיסכון באנרגיה.

עובי התחתית והדפנות מאפשר פיזור חום אחיד ומוגבר לתוצאות טיגון ובישול משופרות. הציפוי הפנימי עשוי בטכנולוגיה אירופית ייחודית, המאפשרת בישול דל שומן ללא חשש של הידבקות המזון אל תחתית הכלי. מתאים לכל סוגי הכיריים.

טווח מחירים לסירים בסדרה: 293-377 שקל. להשיג בסניפי רשת גולף & קו ובאתר

גולף & קו. עידן מלכה,
סדרת הסירים של גולף & קו, מעוצבים איכותיים ובמחירים נגישים/עידן מלכה

מארזים לקולינרים

המארז 'מתנה קלאסית לפסח' כולל מיקס של מוצרים טעימים שתמיד כיף שיש במזווה: יין אדום קברנה, סוביניון רזרב - יקב רקנאטי | 750 מ"ל, שמן זית בלנד ישראלי איכותי - 'עץ השדה' | 750 מ"ל, טופי קרמל עם מלח אטלנטי - Fenster's, שוקולד מריר 70% Peru Organic 'שקד תבור' | 100 גרם , מארז של תמר מג'הול ואגוז מלך | 12 יח'

המחיר 279 שקל. כל מארז מכיל מוצרים שונים לפי קטגוריות, מתנה מושלמת למארחים, כל המוצרים כשרים לפסח. ניתן להשיג באתר האונליין

כרמלה מארז מתנה קלאסית לפסח מחיר 279 שקל. יח"צ,
כרמלה מארז מתנה קלאסית לפסח המחיר: 279 שקל/יח"צ

פורחים לכבוד פסח

חג האביב מסמל פריחה וליבלוב ולכן הוא עיתוי אולטימטיבי למתנות חג פרחוניות כמו סידור למרכז שולחן החג או זר פרחים מרשים עם בקבוק יין שתמיד יהיו סיבות טובות לפתוח אותו ולחגוג.

קולקציית הפרחים והמתנות החדשה של ZER4U לפסח 2022 מאופיינת במראה חגיגי ויוקרתי, בהם שזורים מגוון סוגי פרחים עשירים ובעלי נפח במראה כללי משדר אלגנטיות על טהרת גווני הלבן או הוורוד והכתום או בשילובים של לבן וסגול, בשזירה יוקרתית

מבצע ZER4U לפסח: בקנייה מעל 159 שקל ממגוון הזרים והסידורים, בקבוק יין קברנה סוביניון ב- 9 שקל (במקום 49 שקל)

זר מעוצב רפאלה ביחד עם יין, המחיר: 298 שקל. להזמנות: 5444* מכל טלפון או 1-700-500-800 ובאתר אינטרנט

זר מעוצב רפאלה ויין, המחיר: 298 שקל לאחר הנחה. סטודיו זר פור יו/יחצ,
זר מעוצב רפאלה ויין, המחיר: 298 שקל, זר פור יו/סטודיו זר פור יו/יחצ

נקי, חדש ושימושי

סט מצעים בצבע נק, לבן בדרך כלל, הוא תמיד שימושי, וכשהמחיר עומד בתקציב שהגבלנו למתנת החג - אז מה טוב מזה?

סיגל כספי, מנהלת תחום עולם הבית במשביר, מזהה שני טרנדים בולטים בתחום עיצוב הבית, ואומרת:

"בעולם הטקסטיל לבית, הטרנד הבולט הוא דפוסים אווריריים בצבעים ובגוונים טבעיים וגוונים רכים עם שילוב של דוגמאות. כך למשל נוכל לראות שילוב בין אלמנטים גרפיים, אלמנטים בוטניים וצבעים חלקים. העיצובים רעננים ורגועים וניתן לראות אותם במצעים, שמיכות קיץ ובפריטים משלימים".

KENNETH COLE - סט מצעים למיטה זוגית, מבית מותג האופנה KENNETH COLE. הסט עשוי 100% כותנה וסאטן 300, בצפיפות חוטים גבוהה. הסט הזוגי כולל: סדין , ציפה וזוג ציפיות.

מחיר מבצע: 255 שקל (70% הנחה) בלעדי באתר המשביר.

משביר - סט מצעים למיטה זוגית מבית kenneth cole. יח"צ,
משביר - סט מצעים למיטה זוגית מבית kenneth cole/יח"צ

מתנה כהזמנה לבילוי

חג הפסח מתקרב וזו הזדמנות לשמח את היקרים לכם במתנה שהיא כל כולה זמן לעצמם. קניוני עזריאלי משיקים את גיפטקארד: AZRIELI TIME, שמציע לקחת פסק זמן מהיום-יום האינטנסיבי, מתנה שהיא הזמנה לבילוי.

את הגיפטקארד ניתן להשיג במגוון קניוני עזריאלי בפריסה ארצית אך מי שאינו מספיק לצאת מהבית ורוצה לפנק את המשפחה או החברים יוכל לעשות זאת באמצעות שיתוף פעולה ייחודי עם אפליקציית וולט! הגיפטקארד החדש יגיע במארז חגיגי דרך האפליקציה ישירות אליכם הביתה.

רשימת הקניונים המכבדים גיפטקארד זה: אילון, הנגב, תל אביב, חולון, הוד השרון, מודיעין, גבעתיים, חיפה, עכו, OUTLET הרצליה OUTLET, אור יהודה, ראשונים, ירושלים, רמלה, מול הים אילת, רעננה, מרכז העסקים חולון ושרונה.

הגיפטקארד של עזריאלי מוצע באפליקציית וולט בסכומים 250, 300 ו-500 שקל. ניתן להשיג דרך אפליקציית וולט עם שליח עד הבית - גם בדקה ה-90.

גיפט קארד עזריאלי שיגיע עד אליכם. יח"צ,
גיפט קארד עזריאלי שיגיע עד אליכם/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully