וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מכירת MAX: כמה עשרות מיליונים קיבלו העובדים?

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 15:41

לאחר חודשים של משא ומתן, חתמו ההסתדרות, ועד עובדי MAX והנהלת חברת האשראי על מענק בסך כולל של 35 מיליון שקל, בכפוף להשלמת עסקת המכירה לכלל אחזקות. יו"ר הסתדרות המעו"ף: "אנחנו מברכים את העובדים שהוכיחו שהם מנוע הצמיחה של החברה. ההסכם שאליו הגענו הוא מאוזן"

חתימת ההסכם ב- MAX. מימין לשמאל: ראש חטיבת הבנקים וחברות האשראי בהסתדרות המעו"ף מנחם מליק, יו"ר ועד עובדי MAX רעות פבלוביץ' ומנכ"ל MAX רון פאינרו. דוברות ההסתדרות,
חתימת ההסכם ב- MAX. מימין לשמאל: ראש חטיבת הבנקים וחברות האשראי בהסתדרות המעו"ף, עו"ד מנחם מליק, יו"ר ועד העובדים, רעות פבלוביץ' ומנכ"ל MAX רון פאינרו/דוברות ההסתדרות

אחרי חודשים ארוכים של משא ומתן בצל עסקת המכירה של חברת האשראי והפיננסים MAX לכלל אחזקות, הגיעו ההסתדרות, ועד העובדים והנהלת החברה להסכמות בעניין מענק מכירה לעובדים. המענק, בסל כולל של 35 מיליון שקל, יתחלק בין 1,500 עובדי ועובדות החברה בהתאם לוותק. המענק ישולם לעובדים כבר במשכורת חודש אפריל, בהינתן שעסקת המכירה תושלם עד מועד זה.

כמו כן, ההסכם הקיבוצי, שעתיד היה להסתיים בחודש יוני הקרוב, יוארך בשנה נוספת (עד יוני 2024), כך שעובדי החברה ימשיכו ליהנות מההטבות הקיימות שבו ומתוספת שכר של כ-3.7 אחוז בהתאם להגדרות.

יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל: "אנחנו מברכים את העובדים המסורים של MAX שהוכיחו כי הם מנוע הצמיחה של החברה. ההסכם שאליו הגענו הוא מאוזן וטוב לחברה ולעובדים כאחד, והוא מהווה תגמול ראוי על הצעדתה של החברה קדימה. תודה לחברי וחברות הוועד ולעומדת בראשו רעות פבלוביץ' שידעו לעמוד איתן לכל אורך המו"מ כשטובת העובדים לנגד עיניהם".

מנכ"ל MAX רון פאינרו: "אני מברך על ההסכמות עם הוועד. הנהלת החברה רואה בוועד העובדים שותף לדרך, ואני מאמין שביחד נמשיך להגיע לשיאים חדשים".

ראש חטיבת הבנקים וחברות האשראי בהסתדרות המעו"ף, עו"ד מנחם מליק: "אני מברך על ההגעה להסכם ושמח שהנהלת החברה רואה בעובדים שותפים לדרך ולהישגים יוצאי הדופן של MAX. השותפות הזאת באה לידי ביטוי גם בהסכם זה, ואני מאחל להמשך שגשוגה של החברה ושל עובדיה".

יו"ר ועד עובדי MAX רעות פבלוביץ': "המהלך התאפשר בזכות הנחישות והסולידריות של עובדי החברה. אני בטוחה שהמענק המכובד יסייע מאוד לעובדים, במיוחד בתקופה של אי-ודאות כלכלית, ריבית עולה ויוקר מחייה שהולך ומכביד.

הגורם המרכזי לצמיחה שהחברה חווה בשנים האחרונות הוא ההון האנושי, ומשום כך ראוי היה שהעובדים והעובדות ייהנו מתגמול הולם. אני שמחה שההנהלה רואה אותנו כנכס העיקרי של החברה".

יו"ר מרחב רמת-גן ובני ברק בהסתדרות אבי גלילי אמר: "העלייה המרשימה בשווי החברה קרתה בזכות העובדים. ומכאן, שהמכירה של MAX אינה אלא מכירה של ההון האנושי - העובדים עצמם. אני שמח שהגענו למעמד הזה שבו העובדים יתוגמלו על עשייתם ועל הצלחת החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully