וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכמים על הדלק: סונול הטמיעה קופות חכמות ותאפשר תשלום מהנייד

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 17:29

קבוצת האנרגיה סונול סיימה מהלך נרחב להטמעת טכנולוגיית התשלומים באשראי (תקן EMV) בכל מתחמי התדלוק וחנויות הנוחות ברחבי הארץ והיא הראשונה בענף שתאפשר תשלום גם על תדלוק, באמצעות טכנולוגיה זו, בנוסף לתשלום דיגיטלי באפליקציית סונול

אפליקציית סונול. צילום מסך, צילום מסך
תשלום באשראי מהנייד (EMV) בנוסף לתשלום דיגיטלי באפליקציה/צילום מסך, צילום מסך

סונול, שהשלימה את פריסת הקופות החכמות במתחמיה, היא הראשונה בענף שתאפשר תשלום מהנייד בכל מתחמי התדלוק וחנויות הנוחות של הקבוצה.

תקן EMV (ראשי תיבות של שלוש חברות האשראי: Europay, Mastercard, Visa), מתייחס לטכנולוגיה המאפשרת ביצוע עסקאות בצורה חכמה ומאובטחת דרך שבב אלקטרוני שמוטמע על גבי כרטיס אשראי כמו גם לטכנולוגיית Contact less (NFC) המאפשרת את אותה שיטת התשלום דרך הטלפון הנייד (כדוגמת Apple Pay, Google Pay).

החיוב החכם נעשה באמצעות שבב פנימי שמבטיח אבטחה מיטבית ומניעת הונאות, ולכן בנק ישראל הוביל את יישומה של שיטת תשלום זו, הן עבור בתי העסק והן לרווחת הציבור הרחב.

תחנת דלק סונול. דרור סיתכהול, מערכת וואלה! NEWS
תחנת דלק סונול/מערכת וואלה! NEWS, דרור סיתכהול

תדלק וסע

על פי נציגים בכירים בסונול, הובהר כי נושא החדשנות נמצא בלב העשייה והאסטרטגיה של החברה.

לאחרונה הכריזה סונול כי היא מציעה את חווית 'התדלוק הכי מהיר בארץ', תוך שהיא מעניקה ללקוחותיה חווית שימוש חדשנית - "דלקן וירטואלי" למשתמשי האפליקציה של החברה, המקצר את זמן השהות בתחנה למינימום.

באמצעות הטכנולוגיה של הסטארט-אפ TankU, הרכב מזוהה אוטומטית עם עצירתו ליד המשאבה ומתקבלת הרשאת תדלוק. כל שנותר לנהג לעשות הוא ללחוץ על כפתור "תדלוק בקליק", לתדלק ולנסוע.

יורם מרציאנו, מנהל אגף טכנולוגיות המידע: "אנו בסונול רואים בחדשנות ערך עליון ופועלים כל העת על מנת להעניק ללקוחותינו את חווית התדלוק והרכישה הנוחה והמתקדמת ביותר. היינו הראשונים להציע בישראל תשלום סלולרי באמצעות האפליקציה של החברה, כמו גם את חוויית התדלוק המהיר בארץ באמצעות דלקן וירטואלי, וכעת אנו שמחים להיות הראשונים בענף המאפשרים ללקוחותינו את חוויית התשלום בנייד בפריסה ארצית ובכלל מתחמי החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully