וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל סמו יוצא מהמקלחת ומדליק את המנגל

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 18:26

אמישראגז משיקה קמפיין המשך עם הפרזנטור יובל סמו. בקמפיין הקודם שעלה בחורף, בילה סמו בחדר הרחצה והשוויץ שלא נגמרים לו המים החיים. כעת הוא יוצא מהאמבטיה לגינה האביבית כדי לארח ליד המנגל, בין האורחים גם השף יוסי שטרית

יובל סמו בקמפיין לאמישראגז. ליאור נורדמן,
יובל סמו בקמפיין החדש לאמישראגז, לכבוד עונת המנגלים/ליאור נורדמן

אמישראגז משיקה קמפיין המשך עם יובל סמו והפעם ההתמקדות במגוון מוצרי גרילי הגז האיכותיים של המותג הקנדי BROIL KING.

בקמפיין החדש ממשיך יובל סמו לגלם את הדמות הקומית אותה גילם גם בקמפיין החורף במקלחת רק שהפעם הוא תופס את העמדה צמוד לגריל הגז וחוגג בפסטיבל אירוח קולינרי, כי מאז שהוא שידרג לגריל BROIL KING - האורחים לא מפסיקים להגיע.

הדמויות שמגיעות להתארח ולהתרשם מהארוחה של סמו כוללות את ההורים שלו, מורים, רופאים, מתאבקים, אבירים ואפילו השף המוביל יוסי שטרית.

הקמפיין החדש יעלה ביום ראשון הקרוב, 26.3 באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט, בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים.

עושה על האש: הקמפיין של 'אמישראגז' בכיכובו של יובל סמו

יובל סמו ושף יוסי שטרית בקמפיין אמישראגז. ליאור נורדמן,
יובל סמו מארח את השף יוסי שטרית לארוחה "על האש" בקמפיין לגריל הקנדי BROIL KING/ליאור נורדמן

הקמפיין החדש מקדם את דגמי גריל הגז של המותג הקנדי BROIL KING שמשווקים בישראל בבלעדיות על-ידי אמישראגז, ועל פי הודעת החברה, הוא מבליט את המקצועיות, האיכות והתוצאות שלהם, כאשר יובל סמו תופס פיקוד על עמדת ההכנה ומקבל אורחים לאירוח ישראלי אופייני על המנגל, עם תיבול של הומור.

גילי ששון סמנכ"לית השיווק של אמישראגז: "קמפיין ההמשך שלנו נבחר לקדם את מגוון מוצרי גרילי הגז של המותג המוביל BROIL KING שמשווק בישראל בלעדית באמצעותנו. הגרילים שלנו מיוצרים בקנדה, באיכות גבוהה המאפשרת לכל אחד להפוך ל"גרילר" מקצועי במרפסת או בחצר הפרטית שלו. קיימים מגוון דגמים המותאמים לצרכים השונים".

היתרונות של גריל BROIL KING מאפשרים קבלת תוצאות מקצועיות. הוא היחיד בעל תיבת צליה שעשויה מיציקת אלומיניום, מקרנים שמקרינים את החום באופן זהה על פני כל משטח הצלייה, ואחריות עד 25 שנה מבית אמישראגז".

את מגוון הגרילים של המותג BROIL KING ניתן להשיג בסניפי אמישראגז, באתר החברה ואצל המשווקים המורשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully