וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו אותו: נותן החסות של נבחרת ה-eFootball של ישראל - ביסלי!

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 9:12

החל משנת 2023 המותג 'ביסלי' הוא נותן החסות הרשמי של נבחרת ה-eFootball של ישראל. כחלק משיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכדורגל בישראל, מותג החטיפים של אסם ילווה את הנבחרת בכל הטורנירים הבינלאומיים שבהם היא תשתתף

ביסלי נותן החסות הראשי של נבחרת ה-e-football של ישראל. רמי לוי,
ביסלי נותן החסות הראשי של נבחרת ה-e-Football של ישראל/רמי לוי

ביסלי, מהמותגים החזקים בישראל, אהוב בעיקר בקרב בני נוער שמחפשים חידושים וריגושים.

בהתאמה לקהל היעד שלו 'ביסלי' מחפש לרגש, להביא חדשנות מוצרית ולהתחבר לעולמות התוכן והפלטפורמות הרלוונטיות ביותר, מכאן שהחיבור לעולם הגיימינג הוא טבעי תוך חיבור לגאווה הלאומית של נבחרת ישראל, תמיכה בכישרונות הישראלים ומתן במה לענף חדשני ומתפתח בעולם.

החסות שיעניק המותג 'ביסלי' לנבחרת ה-eFootball של ישראל, תמשיך את קו הפעילות המשמעותית של ביסלי בשנה החולפת עם דגש על מפגשים משמעותיים עם בני הנוער בפלטפורמות השונות ובעולמות התוכן העדכניים ביותר.

פיפ"א (FIFA) הוא אחד ממשחקי הוידאו והקונסולה המצליחים בכל הזמנים. מדי שנה הוא נמכר במיליוני עותקים ומשחקים אותו מאות מיליונים ברחבי העולם. המשחק הפך לפופולרי כך שכיום כל הנבחרות המובילות בעולם מתפעלות גם נבחרת לאומית בפיפ"א.

ביסלי, נבחרת הגיימינג של ישראל. יח"צ,
ביסלי, החסות הראשית של נבחרת הגיימינג של ישראל/יח"צ

מקום 12 בדירוג העולמי

נבחרת ה-eFootball של ישראל הוקמה בשנת 2020 ומדורגת כיום במקום ה-12 בדירוג העולמי (מתוך 87 נבחרות). בשנה שעברה היו כ-128 אלף צופים בשידורי הנבחרת לאורך העונה.

כוכבי הנבחרת הישראלית הם רועי פלדמן המדורג במקום ה-3 באירופה, יובל בלי המדורג במקום ה-4 באירופה ונאסים עיסאת המדורג במקום ה-37 באירופה. ארז גבאי הוא חלוץ היוטיוברים של פיפ"א ומאמן נבחרת ה-eFootball וחן טאווילה הוא מנהל התוכן של נבחרת ה-eFootball ושחקן הנבחרת לשעבר.

בתחילת חודש מרץ שיחקה הנבחרת במסגרת ליגת האומות והעפילה ישירות לפלייאוף אליפות העולם. במאי תתמודד הנבחרת בפלייאוף ה-FIFA e-Nations כדי להעפיל בפעם הרביעית ברציפות לגמר אליפות העולם, כאשר לאורך כל התקופה מתקיימים אימונים מקצועיים אינטנסיביים של הנבחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עינת מוסקוביץ' נחום זיימן ורונן הרשקו - ביסלי -. רמי לוי,
עינת מוסקוביץ' נחום זיימן ורונן הרשקו, ביסלי/רמי לוי

מוסיפים ריגוש למשחקי הנבחרת

נחום זיימן מנכ"ל חטיבת חטיפים ומאפה באסם נסטלה: "אנחנו גאים על יצירת שיתוף הפעולה הראשון מסוגו בין נבחרת ה- eFootball של ישראל וביסלי, ומודים לראשי ההתאחדות לכדורגל. אנו מאמינים שביסלי הוא החטיף המושלם לגיימרים באשר הם ויכול להציע הפסקה של נשנוש מהנה וטעים בזמן המשחק".

"השילוב של ביסלי, המותג הישראלי האהוב והאייקוני, עם נבחרת ה- eFootball של ישראל, מתחבר כמו כפפה ליד. אין ספק שהחיבור הזה יוסיף עניין וריגוש סביב משחקי הנבחרת שמסבה כבוד לאומי. אנחנו מאחלים הצלחה רבה לנבחרת ישראל ומקווים שהיא תעפיל למונדיאל".

משנה למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, רונן הרשקו: "נבחרת הגיימינג שלנו משלבת באופן מיטבי הצטיינות מקצועית וחיבור חזק עם קהל צעיר, שעולמות הגיימינג הם חלק משמעותי מחייו. ליהנות מנותן חסות דוגמת ביסלי זאת התקדמות אדירה ותרומה גדולה לחיזוק הקשר עם בני הדור הצעיר. אני משוכנע ששיתופי הפעולה בינינו יולידו הרבה דברים מפתיעים ופורצי דרך גם בהמשך".

נחום זיימן ורונן הרשקו, החסות של ביסלי. רמי לוי,
נחום זיימן ורונן הרשקו, החסות של ביסלי/רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully