וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדי החג החדשים לקטנים: קולקציות בגדי הילדים החדשות לכבוד החג

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 8:03

מתכוננים לפסח, מנקים, מתחדשים בבית ובשל החלפת העונה והתחממות מזג האוויר, הישראלים נוהגים להתחדש גם בבגדים לקראת החג. הבאנו מעט מהקולקציות החדשות והחגיגיות לילדים

fox baby מכנסיים 90 שקל חולצה 80 שקל שמלה 90 שקל. גיא כושי ויריב פיין,
fox baby מכנסיים 90 שקל חולצה 80 שקל שמלה 90 שקל/גיא כושי ויריב פיין

FOX KIDS ו-FOX BABY מציגים קולקציית חג

קולקציית FOX BABY מציגה מגוון פריטים חגיגיים המתאימים לצרכיו של הפעוט. הקולקציה עוצבה במיוחד עבור תקופת החגים ומציגה בפריטי הבנים- מראה בוגר, קלאסי אמריקאי וחגיגי ובפריטי הבנות מראה קלאסי ורומנטי.

fox baby מכנסיים 90 שקל חולצה 80 שקל שמלה 90 שקל. גיא כושי ויריב פיין,
fox baby מכנסיים 90 שקל חולצה 80 שקל שמלה 90 שקל/גיא כושי ויריב פיין

קולקציית FOX KIDS מציגה מראה בוגר, אופנתי ועדכני במגוון פריטים חגיגיים. בפרטי הבנים נמצא מגוון פריטים קלאסיים וחגיגיים עם חולצות אריג מכופתרות, חולצות טי שירט חגיגיות, מכנסיים באורכים שונים ועוד. בפריטי הבנות נמצא מראה קלאסי ורומנטי, עם שילובים של בדי תחרה.

מחיר החל מ- 80 שקל. להשיג בסניפי הרשת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
fox kids שמלה 160 שקל חולצה 100 שקל מכנסיים 100 שקל חולצה 80 שקל חצאית 100 שקל. גיא כושי ויריב פיין,
fox kids שמלה 160 שקל חולצה 100 שקל מכנסיים 100 שקל חולצה 80 שקל חצאית 100 שקל/גיא כושי ויריב פיין

קולקציה חגיגית שמציגה 'שילב' לכבוד חג הפסח כוללת מגוון רחב של סגנונות, עיצוב מתוחכם, שילובי בדים נוחים, צבעים, מרקמים ודפוסים המתאימים לעונת המעבר ויוצרים קולקציה חגיגית וייחודית.

מאחורי הקולקציה עומד הסטודיו לעיצוב של שילב שיצר קולקציה מושקעת ואופנתית בה ניתנה תשומת הלב לפרטים הקטנים בנראות ובפרקטיות והיא מציעה בגדים חגיגיים בסגנונות שונים:

קולקציית הבנות מוצגת בצבעוניות פסטלית הכוללת גוונים של לבן, שמנת, פשתן, חול, ורוד עדין, ירוק עדין וטורקיז מעושן המשולבים בשמלות חגיגיות העשויות בדי תחרה, בדי טול מכווץ עשיר, שמלות כותנה רקומות ושמלות בהדפסי פרחים מעודנים.

כמו כן, בקולקציה סטים של מכנסיים ובגדי גוף, סרפן במראה פשתן, אוברולים בבדי טקסטורה משובצת עדינה, סטים וקרדיגנים סרוגים ועוד. להשלמת המראה עוצבו מגוון רחב של אביזרים, סרטי שיער, גרביים חגיגיות וסיכות ראש.

קולקציית הבנים מוצגת במראה טבעי עם גוונים של אבן, חול, זית בהיר, לבן ושמנת. סטים של מכנסיים, וסט ובגד גוף מכופתר או מכנסיים, קרדיגן ובגד גוף חגיגי. בנוסף בקולקציה מגוון מכנסיים במראה מחויט עם בגדי גוף במראה קלאסי חגיגי במפתחי צווארונים, מכנסיים עם כיסי צד או כיס קנגורו קדמי במראה מחויט, בשילוב גומי מותן ושרוך.

גזרות הקולקציה בקולקציית הבנות והן בקולקציית הבנים מותאמות בהקפדה רבה למבנה גופם של התינוקות, עם חשיבה על הלבשה נוחה, החתלה, ובטיחות בלבישה. בדי הקולקציה נעימים למגע ורובם הם 100% כותנה.

בגדי הקולקציה מיועדים לתינוקות בגילאי NB עד מידה 18-24, כאשר פריטים נבחרים בקולקציה מגיעים עד מידה 5.

טווח מחירים לקולקציה: החל מ-50 שקל. להשיג בשילב בסניפים ובאתר.

שילב מכנסי שלייקס מחיר100 שקל בגד גוף 90 שקל חליפת סרפן וחולצה 140 שקל. יח"צ,
שילב מכנסי שלייקס מחיר100 שקל בגד גוף 90 שקל חליפת סרפן וחולצה 140 שקל/יח"צ

גם מותג אופנת הילדים THE CHILDREN'S PLACE משיק קולקציה חגיגית ואופנתית לילדים לפסח.

קולקציית החג לילדות מציגה מראה אופנתי וטרנדי וכוללת מגוון פריטים צבעוניים, חגיגיים ושמחים. בקולקציה ניתן למצוא מגוון שמלות וחצאיות בשילוב בדי טול, תחרה ושיפון בגוונים בהירים של אביב למראה מושלם לערב החג.

לקבלת מראה מושלם וחגיגי מכף רגל ועד ראש, ניתן למצוא לצד פריטי הלבוש, גם מגוון של סנדלים, תכשיטים, תיקים ואביזרים לשיער שמשלימים את הלוק החגיגי.

קולקציית החג לבנים כוללת מגוון דגמים אופנתיים וחגיגיים כמו חולצות אריג מכופתרות, טי שירט קצר, חולצות פולו ומכנסי אריג צ'ינו או ג'ינסים במגוון שטיפות אופנתיות. הצבעוניות השולטת בקולקציה מתאפיינת בפלטת צבעים בהירה בשילוב כחול, לבן, שחור ובז' באווירה אורבנית ומודרנית.

לקבלתLOOK TOTAL, מגוון של סנדלים ואקססוריז: כובעים וחגורות שמשלימים את הלוק החגיגי.

מחירים החל מ: 48 שקל לפריט. ניתן להשיג בסניפי הרשת

the childrens place קולקציית חג. יח"צ,
the childrens place קולקציית חג/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully