וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא מורדוך מונה למנכ"ל חברת הטכנולוגיה Cust2mate

22.3.2023 / 14:09

מורדוך, יכהן כמנכ"ל Cust2mate מקבוצת A2Z ויוביל את התרחבות החברה בשווקים בינלאומיים חדשים ולפריסת העגלות החכמות ברשתות הקמעונאיות

גיא מורדוך. יחצ,
גיא מורדוך/יחצ

Cust2mate, חברת הבת של ,A2Z הנסחרת בנאסד"ק, המספקת עגלות חכמות לרשתות קמעונאיות, ממנה את גיא מורדוך (52) לתפקיד מנכ"ל החברה, החל מתחילת אפריל. בתפקידו האחרון שימש מורדוך כמנהל האופרציה הגלובלית (COO) בחברת אותנטיקס (AU10TIX), שם הוביל את המהפך של החברה בתחום המכירות, שיווק, אסטרטגיה ואופרציה. לפני כן, שימש כסמנכ"ל בכיר וראש תחום EMEA בחברת הייעוץ BearingPoint/Beyond, ומילא מספר תפקדים בכירים כולל סמנכ"ל APAC באמדוקס, סמנכ"ל בכיר בקומברס ומנהל רכש ולוגיסטיקה באינטל.

למורדוך ניסיון רב בניהול בכיר, בהטמעת מערכות SaaS, ניהול תקציבים, מכירות, שיווק, חווית לקוח וניהול פרויקטים גלובליים.

מורדוך הינו בעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות במימון בינלאומי בהצטינות מהמכללה למנהל ובנוסף בעל תואר שני במשפטים (LLM) עם התמחות במשפט מסחרי מאוניברסיטת בר-אילן.

גדי גראוס, נשיא ודירקטור בחברת A2Zבירך את מורדוך: אנו שמחים מאוד למנות מנהל בכיר עם הניסיון הניהולי, העסקי והטכנולוגי של גיא לנהל את .Cust2Mateגיא הוא מנהיג מוכח עם מערך מיומנויות מגוונות וניסיון רב ורחב בעולמות השיווק והאופרציה מול לקוחות בכל שלבי התהליכים, ואנו מאמינים שהוא יחזק את האסטרטגיה והיעדים של החברה ויוביל אותה קדימה לקראת התרחבות וצמיחה משמעותית בשווקים המקומיים והגלובליים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully