וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגייסים לתרומה: 320 אלף שקל נתרמו בתוך שעתיים עבור סלי מזון לחג

עודכן לאחרונה: 23.3.2023 / 9:45

אנשי עסקים, בכירי המשק, ומובילי דעת קהל, התגייסו אמש למען משפחות נזקקות, כשהתכנסו לתערוכת אומנות שהתקיימה כאירוע התרמה. בתוך שעתיים נאספו תרומות ע"ס כ-320 אלף שקל שישמשו לרכישת סלי מזון שיחולקו למשפחות מעוטות יכולת ברחבי הארץ לקראת החג

מימין שלומית אורן מרק טופליסקי ולילך שמול. מולי גולדברג,
מימין שלומית אורן מרק טופליסקי ולילך שמול/מולי גולדברג

בתוך שעתיים בלבד, גוייסו אמש כ-320 אלף שקלים ע"י משתתפים מצמרת החברה הישראלית, בהם אנשי עסקים, בכירים במשק ומובילי דעת קהל.

כ-350 מוזמנים התכנסו אמש לתערוכת אומנות שהתקיימה במשרדי פירמת AYR במגדל צ'מפיון בשיתוף עם "עמותת שניר", שהתנהלה כאירוע התרמה שמטרתו לגייס כספים לטובת רכישת סלי מזון לחג למשפחות מעוטות יכולת.

תערוכת האמנות הישראלית נערכה ביוזמת האוצרות: לילך שמול ושלומית אורן והוצגו בה עבודות של מיטב אמני ישראל שתרמו את יצירותיהם. בים היצירות נראו: ציורי שמן, רישומים, פסלים, צילומים ואיורים שנמכרו עם כוונה כנה לסייע לאוכלוסיה המוחלשת - כל ההכנסות מהמכירות של יצירות האומנות הועברו קודש למשפחות הנזקקות.

מימין לילך שמול ניר שמול ניר שרצקי ושלומית אורן. מולי גולדברג,
מימין לילך שמול, עו"ד רם ז'אן, ניר שרצקי ושלומית אורן/מולי גולדברג

את התערוכה פתחו לילך שמול ושלומית אורן שיזמו את האירוע, הן הודו לבכירי פירמת AYR עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות', שפתחו את משרדם בלב חפץ לטובת פעילות העמותה וגיוס הכספים. כמו כן הודו לאומנים הישראלים, שתרמו את יצירותיהם לטובת המשפחות הנזקקות, בניהם: דודו גרשטיין, תמר קרוון, איתי זלאיט, זויה צ'רקסקי, חן שישי, קוקטית, משה טרקה ועוד.

את יצירת האמנות הראשונה בערב זה רכש ניר שמול כמתנה לחג הפסח עבור משפחתו וכאמור, סך ההכנסות מאירוע ההתרמה הגיע לכ-320 אלף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מימין ניר שמול שלומית אורן אנט פלאטו שרון ולילך שמול. מולי גולדברג,
מימין עו״ד רם ז׳אן, שותף מנהל AYR, שלומית אורן אנט פלאטו שרון ולילך שמול/מולי גולדברג

"לא עמותה של איש אחד"

ניר שמול יו"ר עמותת שניר אמר: "עמותת שניר היא לא עמותה של איש אחד, אלא של 5,500 מתנדבים מהארץ ומחו"ל, שתורמים ונרתמים לגייס עזרה יום יומית עבור משפחות מעוטות יכולת.

"לצערי מחג לחג הביקוש לסלי מזון גדל, גם השנה נשבר שיא הביקושים, לכן, אני קורא לאנשי עסקים נוספים להתגייס ולתרום, לכל המגזרים והנצרכים במדינת ישראל".

עו"ד אמיר עמר, מהשותפים המייסדים של AYR - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות', העומד בראש הפירמה, ברך את התורמים ואמר: "חג פסח שמח, חג של אחדות בעם ולא קרע. חג של חיבורים ולא ניתוקים...חג של עזרה הדדית".

הגיעו לרכוש יצירות ישראליות ולתרום: ניר שרצקי - מבעלי חברת איתוראן, יגאל פליטמן - נשיא בית הדין לעבודה הארצי לשעבר, יקי אמסלם - מנכ"ל ובעלי חברת הבניה אלמוג, יניב הפט - בעלי משרד עו"ד זיו הפט, אנט פלטו שרון ובנה עו"ד יואב פלאטו שרון, הסקסולוגית איריס בר און, מעצב הפנים עודד שטרן מירז, האדריכל מרק טופליסקי עו"ד דפנה שחר , פז גלינסקי - מבעלי פאזה הפקות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully