וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד הסודה: הקמפיין המקומי של סודהסטרים בכיכובו של מיכאל אלוני

עודכן לאחרונה: 22.3.2023 / 16:36

סודהסטרים ישראל משיקה קמפיין מקומי בכיכובו של מיכאל אלוני. הקמפיין עולה הערב (22.3), לקראת חג הפסח, תחת המסר: 'סודהסטרים, זו לא עוד סודה, זו הסודה שלכם'.

מיכאל אלוני בקמפיין לסודהסטרים. מיכה לובטון,
מיכאל אלוני בקמפיין לסודהסטרים/מיכה לובטון

לראשונה, בוחרת סודהסטרים ישראל בפרזנטור ישראלי, מיכאל אלוני ועולה בקמפיין פרסום מקומי במהלך הפרסומת משתף מיכאל אלוני את הצופים במגוון האפשרויות ליצירת סודה בהתאמה אישית, ברמת ההגזה הנכונה ובשילוב התוספות שיעשירו את הטעם.

הפרסומת מתכתבת עם סיפור המותג החדש של החברה ופונה לקהלי היעד של המותג, שחשוב להם לאמץ טכנולוגיות וטרנדים חדשים ובעיקר נהנים לצרוך את מה שהם מכינים בעצמם, כמו שהם אוהבים ומתי שהם רוצים, תוך שמירה על איכות הסביבה ואיכות החיים.

שלומי בכור, מנכ"ל סודהסטרים ישראל: "הבחירה במיכאל אלוני נעשתה בשל היותו מזוהה עם ערכי המותג. מיכאל הוא דמות חיובית ואהובה, המייצגת בינלאומיות, בנוסף, הוא חובב אמיתי של סודהסטרים".

מיכאל אלוני ושלומי בכור. מיכה לובטון,
מיכאל אלוני ושלומי בכור בצילומים לקמפיין של סודהסטרים/מיכה לובטון

"אני גם מאד אוהב סודה"

ההשראה לקריאייטיב מגיעה מתוך האסטרטגיה של סודהסטרים, אשר שמה לעצמה כמטרה, לשנות את הדרך שבה אנשים ברחבי כל העולם צורכים משקאות מוגזים.

ממחקרים מצאנו שאנשים מתרגשים בעיקר מהיכולת להכין בעצמם את המשקה שהם שותים בדיוק כמו שהם אוהבים. השימוש בסודהסטרים מעניק ללקוחות גם חווית הכנה, גם מגוון אפשרויות לשתיית סודה ומשקאות מוגזים, תוך שמירה על הסביבה וצמצום השימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים".

מיכאל אלוני: "אני שמח לעבוד עם סודהסטרים, חברה ישראלית פורצת דרך המחויבת לאג'נדה של איכות הסביבה וצמצום השימוש בבקבוקי פלסטיק, שזו מטרה שאני מתחבר אליה. אני גם מאוד אוהב סודה".

הקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום 'מקאן תל אביב' יעלה בטלוויזיה, דיגיטל ובערוץ ה- e-com של סודהסטרים ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully