וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורשת האקליפטוס: ההשראה של FOX HOME לעיצוב שולחן ליל הסדר

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 12:10

ענפי עץ האקליפטוס, הם ההשראה לעיצוב אלגנטי לשולחן החג שמציעה FOX HOME, כאשר את גווני ירוק העד המזוהים איתו, מחליפים בסיפור השולחן, גוונים של זהב מנצנץ וחגיגי, שמשתלבים בטבעיות עם צבע השמנת ברקע ויוצרים יחד הרמוניה יוקרתית

FOX HOME_שולחן חג הפסח של FOX HOME. דניאל לילה,
FOX HOME מציגה את השולחן החגיגי לפסח בהשראת ענפי עץ האקליפטוס/דניאל לילה

הטבע שנכנס הביתה ישירות אל שולחן החג, מקבל רכות אלגנטית עם שילובו בעיצוב אזור האירוח.

FOX HOME מציעה לערוך את שולחן ליל הסדר השנה בהשראת אלמנטים טבעיים של ענפי עץ האקליפטוס המרשים, כשאת גווני ירוק העד המזוהים איתו מחליפים בסיפור השולחן גוונים של זהב מנצנץ וחגיגי, שמשתלבים בצורה טבעית עם צבע השמנת ויוצרים יחד הרמוניה יוקרתית.

בשולחן החג של הרשת, בולטת מערכת כלי אוכל עשויה פורצלן לבן בגימור אורגני של שוליים לא ישרים, והיא כוללת קערית, צלחת מנה ראשונה וצלחת מנה עיקרית, עם אפשרות נוספת של צלחת מנה ראשונה עשויה פורצלן לבן ואיור של ענף אקליפטוס מוזהב, שלצידן נניח מאג עם איור מוזהב של פריחת האקליפטוס.

FOX HOME_שולחן חג הפסח. דניאל לילה,
עטורים בזהב: FOX HOME, עיצוב חגיגי לשולחן ליל הסדר/דניאל לילה

שקוף שזה לכבוד החג

סט נוסף עשוי מזכוכית שקופה ובעל גימור אורגני עם אלמנט של Spin מוזהב והוא מורכב מקערית, צלחת מנה ראשונה וצלחת מנה עיקרית. יחד עם הסט תוגש צלחת הגשה גדולה עם עיטורי ענף אקליפטוס מתעגל, שמתאימה לעוגה, ועם צלוחיות עוגה שמקושטות בענף אקליפטוס.

בין הכלים המשלימים הנוספים ניתן למצוא כוסות זכוכית שקופות מוזהבות לשתייה קלה וליין, סכו"ם מוזהב במראה סאטן-מט וסט זהה של כפות הגשה, סט של 4 חבקי מפיות מוזהבים בצורת עלי האקליפטוס ומגש מוזהב מרוקע עם ידיות לאחיזה נוחה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
FOX HOME_סט צלחות אקליפטוס_צלחת עוגה מזכוכית 26.90 שח_צלחת מנה ראשונה עם עיטור מוזהב 34.90 שח_צלחת עיקרית 34.90 שח_. דניאל לילה,
FOX HOME, סט צלחות אקליפטוס על רקע פלייסמנט שמשלב מקש טבעי שזור חוטי זהב/דניאל לילה

שוזרים פריטים בזהב

את השולחן נלביש בפריטי טקסטיל דומיננטיים כמו פלייסמנט שמשלב קש טבעי עם שזירת חוטי זהב נוצצים, מפות שולחן במגוון גדלים בצבע שמנת בשילוב חוטי לוקס מוזהבים סט מפיות בד וראנר גס משולב חוטי רקמה בשמנת ובזהב עם גדילים בקצוות.

לדקורציה: נוכל להוסיף פמוטים בשני גבהים עם ענפים גדושי עלים, זוג נרות מפותלים עם נצנצים מוזהבים, הוריקן מזכוכית עם בסיס מתכתי מוזהב בשני גדלים המיועדים לנרות פילר וכלי נוי דו-צדדיים שיכולים להיות אגרטלים או פילר לנר גדול.

FOX HOME_סדרת צלחות זכוכית_קערית מרק 29.90 שח_צלחת ראשונה 29.90 שח_צלחת עיקרית 39.90 שח. דניאל לילה,
FOX HOME, סדרת צלחות זכוכית בהשראת ענפי עץ האקליפטוס, המחירים: 30-40 שקל לפריט/דניאל לילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully