וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון הופמן מונה למנכ"ל Jetsetter

23.3.2023 / 12:28

ינהל את כל פעילות JETSETTER בישראל ובעולם ויוביל את אסטרטגיית הצמיחה של החברה בשווקים חדשים, ביצירת שיתופי פעולה חדשים ופניה ללקוחות חדשים

רון הופמן מנכ"ל ג'טסטר עם הנשיא גל פלג. רונן טופלברג,
רון הופמן עם גל פלג/רונן טופלברג

JETSETTER מטוסי מנהלים בע"מ, המתמחה ברכישה, מכירה וניהול מטוסים ומסוקים פרטיים, הוקמה בשנת 2007 על ידי גל פלג, מודיעה על מינוי מנכ"ל חדש לפעילות החברה, רון הופמן. הוא ינהל את כל פעילות JETSETTER בישראל ובעולם ויוביל את אסטרטגיית הצמיחה של החברה בשווקים חדשים, ביצירת שיתופי פעולה חדשים ופניה ללקוחות חדשים.

רון הופמן (47, נשוי +4). לשעבר טייס חיל האוויר במגוון טייסות במערך התובלה, כולל סגן מפקד טייסת 122 GULFSTREAM, בוגר תואר ראשון במשפטים ויחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית ובוגר תואר שני במנהל עסקים בטכניון, לשעבר מנהל פיתוח עסקי בינלאומי באלביט, מייסד ובעלים חברת BLUE KAYAK VENTURS - אשר העניקה שירותי פיתוח עסקי ו-GO TO MARKET לחברות הזנק ישראליות בתחומי תעופה ירוקה ולא מאוישת בעולם.

רון הופמן, מנכ"ל JETSETTER: "אחרי כשמונה שנים בהן פעלתי בחוד של עולמות הטכנולוגיה והתעופה, שבתי לישראל והחלטתי להתמקד בעולם התעופה. כך מצאתי את דרכי אל JETSETTER וגיליתי מקום שמאפשר לי לשלב בין הניסיון הרב בפיתוח עסקי בין לאומי, הרקע כעורך דין וכמובן האהבה לתעופה, שהחלה עוד בשירות הצבאי בחיל האוויר. גל לקח את הארגון למובילות בתחום התעופה העסקית בישראל ומיקם אתJETSETTER בעמדה מובילה גם בעולם. התוכניות שלנו, יחד עם כל צוות החברה, להפוך את JETSETTER למובילה בתחומה בשוק הבינלאומי. הודות לכך, להרחיב את פעילות החברה לתחומים ושווקים חדשים ולהעצים את הפניה ללקוחות חדשים".

גל פלג, יו"ר ונשיא JETSETTER, החברה המובילה ברכישות, מכירות וניהול מטוסים פרטיים בישראל והעומדת מאחורי כנס התעופה העסקית: "אחרי שהקמתי את החברה ב-2007 והבאתיה למצב של מובילות בשוק הישראלי, בתחומי והקניה והמכירה של מטוסי מנהלים ומסוקים, כחלק מהתרחבות וגידול בפעילות החברה, הוחלט למנות מנכ"ל מקצועי אשר יוביל את החברה אל העתיד, האתגרים וההזדמנויות העומדים בפנינו. כחלק מפעילות המנכ"ל החדש, תיכלל גם פניה ללקוחות חדשים וגידול גלובלי בתחומי פעילות חדשים. אחרי שפגשתי את רון, טייס חיל האויר בעברו, שחזר ארצה אחרי 8 שנים באוסטרליה, לרבות כיזם ומקים של מגוון חברות טכנולוגיה ותעופה, הרגשתי לראשונה שאני מסוגל להפקיד את הפעילות בידיו של מישהו אחר שיכול לקחת אותה לגבהים חדשים".

JETSETTER מקיימת כנס התעופה העסקית הבינלאומית אשר נערך בישראל, ממחיש את חשיבותה של ישראל בשוק העולמי של התעופה העסקית והפרטית. בישראל פועלים כ-70 מטוסי מנהלים, מה שמביא את ישראל ליחס מהגבוהים בעולם של מספר מטוסי מנהלים לגודל האוכלוסייה. JETSETTER

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully